Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
heel profilbild

heel

Kvinna ·

22 jul, 2014

Byte av implantat, 410 till 650(eller lite mer)

Bröstförstoring

Jag ska byta ut mina implantat och har i princip bestämt mig för att lägga in 650cc! :) Någon med erfarenhet? Har försökt söka på bilder här men kan inte se några här ännu pga min inaktivitet på så lång tid. Blir det stor skillnad? Jag vill ju att dom ska bli större, mer fylliga upptill och gärna sitta lite tätare än vad de gör idag. Skulle det då räcka med 650? Sen tänkte jag ju att Peter Cosmo ska få operera även denna gången, läst på flera ställen att han inte gärna sätter in för stora implantat.. Men är han verkligen omöjlig? 650 är ju inte superstort heller väl? ;) Vill verkligen ha större bröst, men inte två stora bollar. Var nöjd i början med min storlek, men nu när man vant sig vill man ju ha större. Storleksblind eller vågar man mer nu när man "känt på det" i 5år :)

33

Sortera efter

heel

Kvinna ·

24 jul, 2014

Besuty, Jag har lagt in bild på mina Perthese, 5år gamla snart är dom :) har tyvärr inga gamla bilder(när de var nya) tillgängliga jag kan jämföra med..
Gilla

heel

Kvinna ·

24 jul, 2014

Har nu gjort i ordning ett kollage över massa drömbröst! ska ta med det till konsultationen :) När jag ser i min mobil, överblick på mina och bröst med 650, vilken skillnad alltså! ;) Hoppas verkligen att Peter kan uppfylla min önskan! :) hade med mig bilder sist också och det funkade bra tycker jag!
Gilla

Beauty

Kvinna ·

25 jul, 2014

Heel Super fina bröst har du och efter 5 år ser jätte bra ut... Har så svårt att bestämma mig vilket jag ska välja.. ;-) smart att göra ett kollage ska oxå göra de tack för tipset!
Gilla

heel

Kvinna ·

25 jul, 2014

Ja jag är nöjd, bortsett från storleken då ;) Kollage är bra, då säger Cosmo vad man behöver lägga in för att nå ett så nära resultat som möjligt! Jag hade även med mig bilder på hur jag inte vill att de ska se ut! Men det hoppar jag denna gången. Tror det räcker med drömbrösten :) När ska du till Peter igen då?
Gilla

Beauty

Kvinna ·

25 jul, 2014

heel skrev:
Ja jag är nöjd, bortsett från storleken då ;) Kollage är bra, då säger Cosmo vad man behöver lägga in för att nå ett så nära resultat som möjligt! Jag hade även med mig bilder på hur jag inte vill att de ska se ut! Men det hoppar jag denna gången. Tror det räcker med drömbrösten :) När ska du till Peter igen då?
Ska oxå ta med mig lite bilder på snygga bröst.. Så får vi se vad han säger men jag vet att han vill lägga in perthese på mig ;-) kanske blir de ändå man måste ju lite på sin kirurg oxå ;-) jag har inte bokat någon tid än möjligtvis slutet av aug eller sep har inte bestämt mig har op 4 november. När ska du dit? Kanske ha frågat de innan ;-)
Gilla

heel

Kvinna ·

25 jul, 2014

Nämnde du Mentor för Peter när du var där? Varför tyckte han att du skulle ha Perthese då? Vad sa han? Ok! Ett litet tag dit, dyker upp många frågor på vägen :) Jag ska dit den 15e augusti!
Gilla

Maddie

Kvinna ·

25 jul, 2014

Jag bytte från 450 till 605 och jag är super nöjd :) stor skillnad blev det! Min kirurg sa att man måste gå upp minst 150cc för att få ett synligt större resultat. Bytte till allergan soft touch för att dessutom få fylligare bröst upptill.
Gilla

Beauty

Kvinna ·

25 jul, 2014

heel skrev:
Nämnde du Mentor för Peter när du var där? Varför tyckte han att du skulle ha Perthese då? Vad sa han? Ok! Ett litet tag dit, dyker upp många frågor på vägen :) Jag ska dit den 15e augusti!
Hade inte så bra koll på olika implantat när va va på min konsultation, så jag mailade honom och frågade vad implantat hette han rekommenderade till mig så va de perthese sen så skrev jag till honom och frågade om han hade mentor med och vilken skillnad de va. Han svarade att de inte va så stor skillnad mellan de men ska fråga mer om de när jag är där på andra konsultationen är lite mer påläst då hoppas jag ;-) du får berätta allt efter du varit där några veckor dit bara ;-)
Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

26 jul, 2014

Hänger på här!
Gilla

heel

Kvinna ·

14 aug, 2014

Imorgon är det äntligen dags att träffa Peter! Har en massa frågor, men kommer väl glömma hälften! ;) Har inte skrivit ut kolleget då min skrivare krånglar så jag hoppas han kan nöja sig med att se från mobilen på de drömbröst jag vill ha! :) Ska fråga ut han om Mentor ordentligt i alla fall ;)
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

15 aug, 2014

heel: skriv ner alla frågor :) Och lycka till!

Gilla

geléhallon

Kvinna ·

15 aug, 2014

Lycka till idag! Vore kul att se några mer bilder på dina 5 åringar. Har de ramlat mer mycket under åren och blivit inte lika fasta? Visa gärna något kort när du inte sträcker upp armarna.
Gilla

heel

Kvinna ·

15 aug, 2014

Det gick super idag! Peter var på glatt humör och hade humorn med sig som alltid! :) Hans första förslag gick till Perthese, han tyckte att mina nuvarande hade jättefin form men vill jag ha större skulle han hjälpa mig att "hitta rätt" ! Jag tog upp Mentor och frågade hur de var och då började han kolla Mentors tabell vad jag kunde ha :) han satte sig inte emot alls, väldigt bra lyssnare och hans slutgiltiga förslag var precis som jag tänkt ! ;) Mentors 650cc HP! 15e december blev det bokat op! Långt dit men passade perfekt med min planerade ledighet! Tummen upp för Peter Cosmo! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem