Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sandrita1975 profilbild

Sandrita1975

Kvinna ·

02 mar, 2013

Citadell 4/3-2013 h

Bröstförstoring

Hej! Undrar hur många vi är som ska operera oss på måndag på citadell? Själv ska jag vara där kl 11.00 och bli opererad av Jörg Bohn Börjar bli riktigt nervös...

34

Sortera efter

Anonym användare

02 mar, 2013

Hej jag ska oxå göra det på måndag av Tuve kl 8:00!
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

02 mar, 2013

mamma_90 skrev:
Hej jag ska oxå göra det på måndag av Tuve kl 8:00!
Då ses vi säkert där då:-)
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

02 mar, 2013

Åh vad spännande! Jag kommer följa er! Jag ska opas den 11:e av Jörg:) Lycka till till er båda!!
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

02 mar, 2013

PrincessSophia skrev:
Åh vad spännande! Jag kommer följa er! Jag ska opas den 11:e av Jörg:) Lycka till till er båda!!
Tack! Roligt :-)! Skriver och lägger in bilder så fort det bara går :-)
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Vi är inte bara 2 de finns en till tjej här! "Simpan" ska oxå oppa sig på citadell den 4 mars! Då blir vi 3 Förresten vi ska sova över ska du det?
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

02 mar, 2013

mamma_90 skrev:
Vi är inte bara 2 de finns en till tjej här! "Simpan" ska oxå oppa sig på citadell den 4 mars! Då blir vi 3 Förresten vi ska sova över ska du det?
Ja, jag ska sova över:-). Känns tryggt att göra det.
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

03 mar, 2013

Jamen lova att göra det!! Jag tänker på er och bara önskar att det är min tur snart,  1 veka kvaaaar!! :)
Gilla

Mavi

Kvinna ·

03 mar, 2013

Lycka till tjejer!!
Gilla

bambii

Kvinna ·

03 mar, 2013

jag med!!! Tuve ska operera mig :) och jag ska va där mellan 10-11 och stanna till tisdag!
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

03 mar, 2013

Det börjar dra ihop sig!! Längtar... Snart har man sina efterlängtade bröst. Har gått Och mått dåligt med dessa små hängande påsar i flera år. Imorgon är denna väntan äntligen över. Lycka:-)!
Gilla

simpans

Kvinna ·

03 mar, 2013

Lycka till till alla imorgon! 👍 Är helt galet nervös... Men ska bli så himla roligt, och längtar tills de sitter där! 

Sov ordentligt nu så syns vi alla imorgon säkert :)
Kram!
Gilla

TDF

Kvinna ·

03 mar, 2013

Lycka till nu! :) Själv blir det Op den 14:e mars på citadell med Göran Elmerstig
Gilla

bambii

Kvinna ·

04 mar, 2013

Ligger här med dropp och har precis tagit tabletter, ungefär 1,5 timme till op! nervöös!!
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

04 mar, 2013

Lycka tiiillllll!!! :)
Gilla

Duenna

Kvinna ·

04 mar, 2013

Lycka till!
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Oppad o klar! Hihi blev lite rädd av narkosen men när jag höll på att försvinna va jag helt plötsligt glad! Vaknade halv ett glad o tackade alla runt om kring mig underbart för precis när jag vaknade hade jag ingen smärta alls, jag svär inget alls! Lycka till ni andra! :)
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

04 mar, 2013

mamma_90 vad härligt att höra att det gick så bra! och att du inte har ont ;) Nu  måste du berätta, vad sa Tuve? Mätte han dina bröst innan och hur mkt tog han bort? Tog han bort så mkt vävnad som behövdes för att det inte skulle bli häng eller tog han bort den  mängden vävnad för att du ville ha mindre? Kan du se dom eller är dom övertäckta? De e ju så spännande det här så jag blir alldeles till mig :D
Gilla

Mavi

Kvinna ·

04 mar, 2013

Funderar lite, är själv nervös för narkosen. Vad menar du med att du blev rädd inför narkosen......var det en obehaglig känsla!???
Gilla

Pepparkakan

Kvinna ·

04 mar, 2013

Gud vad smart att skapa den här tråden! :) (Y)

Kul att det gick bra för er och att ni mår bra! :)
Var narkosen obehaglig eller?
Skall själv opas på Citadell 12/3 :) 
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Hej alla! Tuve mätte mig vid konsultationen så han gjorde de inte idag utan han bara kladdade på mig :) Han tyckte att vi skulle ta bort så att de inte blir häng i framtiden, vilket va mitt önskemål! Jag hade olika stora oO hihi lite mer än 680 på den lilla o mindre än 800 på den andra så han tog bort så att jag fick 400 på varje! Nej jag kan inte se dem ännu :( e så nyfiken! Nu ska jag säga exakt hur narkosen kändes! Om du kollar mina egna trådar här så märker du att jag är skit rädd för narkosen! Men de va inget farligt alls! Fick allt genom en spruta, kändes obehagligt i högst 20 sekunder sedan sa jag tilldöm allt är bra o jag redo o med ett leende! Tog en minut från att jag fick narkosen sen slocknade jag. De sista jag minns va att jag va glad och redo, vilket jag aldrigtidigare kännt! När jag vaknade va jag skit glad haha skrattade o tackade alla för op! Hihi inget illamående alls! Får smärtstillande så fort jag känner lite lite acceptabel smärta!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem