Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sandrita1975 profilbild

Sandrita1975

Kvinna ·

02 mar, 2013

Citadell 4/3-2013 h

Bröstförstoring

Hej! Undrar hur många vi är som ska operera oss på måndag på citadell? Själv ska jag vara där kl 11.00 och bli opererad av Jörg Bohn Börjar bli riktigt nervös...

34

Sortera efter

Anonym användare

04 mar, 2013

Med obehagligt menar jag att de snurrade i huvet på mig inget mer! Jag är en tjej som har skräck för sprutor! Och ni som också är de va inte rädda skrattade årig själv när de gav mig sprutan, för den kändes inte! Läste här att någon skrivit att den gör ont men nej inte alls! Gud var e ni Simpan o sandrita! Har inte träffat er ännu! Är själv i mitt rum! Hoppas allt är bra med er!
Gilla

bambii

Kvinna ·

04 mar, 2013

jag är också klar :D blev 325cc, och känns perfekt just nu! Har inte ont alls med trycker ganska mycket !
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

04 mar, 2013

Känns jättebra!! Tog 500 cc och det känns som helt rätt storlek:-). Har knappt ont, det spänner bara lite. Känns som träningsvärk .
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Hej bambi e du också här trodde du skulle göra de mellan 10-11 mars o inte att de va tiden! Grattis för dig också och lycka till alla!
Gilla

Sandrita1975

Kvinna ·

04 mar, 2013

mamma_90 skrev:
Med obehagligt menar jag att de snurrade i huvet på mig inget mer! Jag är en tjej som har skräck för sprutor! Och ni som också är de va inte rädda skrattade årig själv när de gav mig sprutan, för den kändes inte! Läste här att någon skrivit att den gör ont men nej inte alls! Gud var e ni Simpan o sandrita! Har inte träffat er ännu! Är själv i mitt rum! Hoppas allt är bra med er!
Rum 33 är jag på:-). Du då?
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vad roligt att det gick bra för er alla:) mamma_90 förstår att du är sjukt sugen på att få se resultatet, eller ja det är ni alla såklart! Ni får uppdaterade Bilder sen:)
Gilla

bambii

Kvinna ·

04 mar, 2013

Nej jag menade kl tio-elva hehe. Men kom inte in och opererades förän ett ungefär :) är orolig för att dom ska va för små nu :( haha. Fick välja mellan 380 och 325, frågade om jag fick prova 350 men det fanns tydligen inte sa han.. Men tror nog det blir bra i slutändan. Dom tycker jag är ovanligt pigg så det är ju positivt :) och jag är på rum 19
Gilla

Mavi

Kvinna ·

04 mar, 2013

Härligt att läsa att det gick bra. Efter som jag är rädd för narkosen, undrar jag vad som fick dig att bli rädd inför narkosen... obehaglig känsla eller!?
Gilla

Bukis

Kvinna ·

04 mar, 2013

Hej. Jag gjorde en korrigering idag, av Tuve. Jag var där kl 7 o är hemma sen några timmar. Skönt att det gått bra för er. Personalen är helt underbara! O Tuve är helt underbar han oxå :)
Gilla

simpans

Kvinna ·

04 mar, 2013

Så himla kul att läsa att alla verkar nöjda! Och hoppas att du inte har för tråkigt på ditt rum mamma_90 ;) var riktigt skönt att ha någon att prata med en stund :)
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2013

Hej måste säga att livet är underbart har fått shit snygga o fasta bröst👍
Hade inte förväntat mig detta resultat🤭 TUVE ÄR BÄST
lägger upp bild när jag orkar!😀
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

06 mar, 2013

Åh fy fan va roooligt!!!!! Hoppas jag tycker det känns lika bra :D 5 dgr kvar! Har du mkt ont?
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2013

Bilder är uppe! 😀
Gilla

PrincessSophia

Kvinna ·

06 mar, 2013

Ah men fy fan så bra det ser ut! Ursäkta språket :) Du har ju en super snygg klyfta som man skymtar, och det utan push up :D Är det det bh:n man får från kliniken som du har på dig? När jag gjorde förra gången fick jag en ren sportbh, den där va ju betydligt trevligare i så fall :) Stl ser ut att passa dig kanon, vet du vad du har för stl? Sa Tuve nåt om att dom kommer sjunka ner eller komma dig hålla sig sådär bra? Herregud så mkt frågor känner jag men det är så roligt med någon som gjort samma op som jag ska :) Förstår iaf att du är SUPER nöjd och det ska du va! Stort grattis till dina nya bönor!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem