Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
dag 4, *bronsbilder* 375cc proforma
Nu har mina bröst fyllt 4 dagar! Har inte så jätteont längre, det är värst på natten/morgonen när medicinen släppt för då känner man trycket i bröstmuskeln och det gör lite ont. Annars har jag redan varit och shoppat sedan dag 2!
Här bjuder jag på några Bronsbilder för er som inte kan se silver (ni kanske måste trycka på min profil för att se?)
kram på er!
Sortera efter

Soho
Kvinna ·
01 okt, 2012
Jätte fina, ser helt perfekta ut på din kropp! Mina är 3 dagar idag, puh fortfarande lite smärtsamt emellanåt. Men det gäller att ha tålamod, får man påminna sig om :) Är dina brröst fortfarande hårda eller har dem börjat mjukna? :)
Kram
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
Tack så mycket!!🙂
Ja, tålamod är det man får ha & det kommer vara värd smärtan i slutändan! Jo mina känns lite mjukare på dagarna ändå om jag rör på mig mycket men när man vaknar på morgonen så är dem stenhårda och svullna upptill! Men dom är iaf inte så hårda som dem var när man var på kliniken haha! Längtar till slutresultatet 😛!!
Gilla

Anonym användare
01 okt, 2012
Grattis till ett par fina bröst!
Skönt att du mår bra:)
Gilla

Candycane
Kvinna ·
01 okt, 2012
Jättefin storlek till dig! Inte för stora och inte små. Ser redan mjukt och "naturligt" ut. Hur mycket egen vävnad i cc hade du innan op? Jag tycker att det såg ut som en liten b-kupa. Funderar nämligen på hur mycket jag kan lägga in för att få liknande storlek som dig, med med min lilla c-kupa och 158cm/52kg och framförplacering. Tycker du att det försvann något mot när du provade? Menar ifall det motsvarar att du har lagt in ca 325 istället för 375? Misstänker att jag borde lägga mig kring 250cc.
Hur som helst. Jättefint resultat! Bli inte storleksblind bara ;)
Gilla

bambii
Kvinna ·
01 okt, 2012
åååh vad fina dom var!! Jag ska önska mig lika fint resultat som ditt när jag opererar mina! :) GRATTIS!
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
Candycane skrev:
Jättefin storlek till dig! Inte för stora och inte små. Ser redan mjukt och "naturligt" ut. Hur mycket egen vävnad i cc hade du innan op? Jag tycker att det såg ut som en liten b-kupa. Funderar nämligen på hur mycket jag kan lägga in för att få liknande storlek som dig, med med min lilla c-kupa och 158cm/52kg och framförplacering. Tycker du att det försvann något mot när du provade? Menar ifall det motsvarar att du har lagt in ca 325 istället för 375? Misstänker att jag borde lägga mig kring 250cc.
Hur som helst. Jättefint resultat! Bli inte storleksblind bara ;)
Gilla

Anonym användare
01 okt, 2012
Hej! Jag låg i 5 an och la i 325/350 är super nöjd men jag har fortfarande ont. Dina blev riktigt fina!! Var har du köpt den svarta och vita sport bhn?
Gilla

Anonym användare
01 okt, 2012
Ser fina ut fast det bara gått så få dagar :)
Gilla

Candycane
Kvinna ·
01 okt, 2012
Nu kapar jag din tråd lite.. :P tror du att 280 vore för stort? Är intresserad av ett implantat med bra mått som dock är 280cc. =/
Blev extra peppad på operation nu efter att ha sett dina bilder. :)
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
Pinky skrev:
Hej! Jag låg i 5 an och la i 325/350 är super nöjd men jag har fortfarande ont. Dina blev riktigt fina!! Var har du köpt den svarta och vita sport bhn?Gilla

Missis
Kvinna ·
01 okt, 2012
Jätte fint!!! Det blir 375 för mig med, bestämde jag vid konsultation och du och jag har faktiskt liknande utgångsläge storleksmässigt :) sunpeace vart köpte du svarta bhn och vilken storlek?? :) kul att allt gått så bra!
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
Candycane skrev:
Nu kapar jag din tråd lite.. :P tror du att 280 vore för stort? Är intresserad av ett implantat med bra mått som dock är 280cc. =/
Blev extra peppad på operation nu efter att ha sett dina bilder. :)
Gilla

nami
Kvinna ·
01 okt, 2012
ser jätte fint ut :D du kommer bli så nöjd så! jag måste bara få fråga, var är tröjan köpt som du har på första bilden? skitsnygg!
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
Missis skrev:
Jätte fint!!! Det blir 375 för mig med, bestämde jag vid konsultation och du och jag har faktiskt liknande utgångsläge storleksmässigt :) sunpeace vart köpte du svarta bhn och vilken storlek?? :) kul att allt gått så bra!Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
nani skrev:
ser jätte fint ut :D du kommer bli så nöjd så! jag måste bara få fråga, var är tröjan köpt som du har på första bilden? skitsnygg!
Gilla

nami
Kvinna ·
01 okt, 2012
haha ja eller hur jag har ocskå kollat på topshop ! men skitdyrt :) åh tack, får jag ner och kika istan ;)
Gilla

eileen
Kvinna ·
01 okt, 2012
oj verkligen jätte fin! de ser helt proportionell, mycket liknande storlek som jag vill ha! Jag tänkte att jag skulle ha 300cc men nu (efter jag såg dina bilder) jag tänker att kanske lite större är bättre :) svårt att bestämma :)
grattis, kul att allt har gått så bra!
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
eileen skrev:
oj verkligen jätte fin! de ser helt proportionell, mycket liknande storlek som jag vill ha! Jag tänkte att jag skulle ha 300cc men nu (efter jag såg dina bilder) jag tänker att kanske lite större är bättre :) svårt att bestämma :)
grattis, kul att allt har gått så bra!
Gilla

lillafjäril
Kvinna ·
01 okt, 2012
Kan inte se bilder ännu vad jag förstått det som men se fint ut på din profilbild !! Gillar den svarta BH starkt... hur är den i ryggen? Är den från twilfit ? Jättefin !! Vad hade du direkt efter OP ? Eller har du haft dom hela tiden ?
Jag ska lägga 325 bakom muskeln... först va jag rädd för att det skulle blir för stort nu är jag rädd att det ska blir för litet mot vad jag tänkt .... :-)
När man lägger bakom muskeln är det nåt som försvinner då , om man säger eller är dom fortfarande lika "stora" som de man testade?!
Gilla

lillafjäril
Kvinna ·
01 okt, 2012
Föresten vad har du för storlek i den svarta du ha på bilden ?
Gilla