Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
dag 4, *bronsbilder* 375cc proforma
Nu har mina bröst fyllt 4 dagar! Har inte så jätteont längre, det är värst på natten/morgonen när medicinen släppt för då känner man trycket i bröstmuskeln och det gör lite ont. Annars har jag redan varit och shoppat sedan dag 2!
Här bjuder jag på några Bronsbilder för er som inte kan se silver (ni kanske måste trycka på min profil för att se?)
kram på er!
Sortera efter

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
lillafjäril skrev:
Kan inte se bilder ännu vad jag förstått det som men se fint ut på din profilbild !! Gillar den svarta BH starkt... hur är den i ryggen? Är den från twilfit ? Jättefin !! Vad hade du direkt efter OP ? Eller har du haft dom hela tiden ?
Jag ska lägga 325 bakom muskeln... först va jag rädd för att det skulle blir för stort nu är jag rädd att det ska blir för litet mot vad jag tänkt .... :-)
När man lägger bakom muskeln är det nåt som försvinner då , om man säger eller är dom fortfarande lika "stora" som de man testade?!
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
lillafjäril skrev:
Föresten vad har du för storlek i den svarta du ha på bilden ?
Gilla

eileen
Kvinna ·
01 okt, 2012
Sunpeace skrev:
eileen skrev:
oj verkligen jätte fin! de ser helt proportionell, mycket liknande storlek som jag vill ha! Jag tänkte att jag skulle ha 300cc men nu (efter jag såg dina bilder) jag tänker att kanske lite större är bättre :) svårt att bestämma :)
grattis, kul att allt har gått så bra!
nää men jag ska till konsultation nästa måndag iaf, då ska vi se :) det är bara att dina blev JÄTTE fina! Jag är nästan avundsjuk ;)
Gilla

lillafjäril
Kvinna ·
01 okt, 2012
Okey tack för svar !! Ser jättefint ut iaf !! Men "läkningsBH" vart får man tag på dem???
Hur länge hade du den där läkningsBH då?
Jag vänta på samtal från min kirurg idag så hoppas hon kan svara på alla mina 1000 frågor haha !!
Åh hoppas man inte är som en disktrasa i flera veckor :-(
Åh vill shoppa bh:ar redan nu !!!
Så du ha M i den och la in 375ml ? Vad hade du innan?
Så det känns som att 25 ml försvinner efter OP då ?
Jag är så sjukt rädd för att blir missnöjd med min storlek sen ... jag tycker att det är snyggt med stora bröst fast jag själv vill ha lagom men ju mer jag tänker på det dessto svårare blir det ....
Min doktor tyckte jag kunde ha 350 ml men jag testade mellan 300-350 men slutade på 325 ml ... hm .. svårt ju !!!!!!!
Fundera på att köpa hem den där fina svarta ... redan nu vad våga man ta för storlek då hmm, men om du ha M borde de funka för mig med eller ??
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
eileen skrev:
Sunpeace skrev:
eileen skrev:
oj verkligen jätte fin! de ser helt proportionell, mycket liknande storlek som jag vill ha! Jag tänkte att jag skulle ha 300cc men nu (efter jag såg dina bilder) jag tänker att kanske lite större är bättre :) svårt att bestämma :)
grattis, kul att allt har gått så bra!
nää men jag ska till konsultation nästa måndag iaf, då ska vi se :) det är bara att dina blev JÄTTE fina! Jag är nästan avundsjuk ;)
Du får ju gärna ta med dig mina bilder och visa Örjan och säga att det är så du vill ha dem eller så tar du med bilder på brsöt du verkligen gillar, flera exempel för då kan han utgå från ditt läge och han kommer definitvt välja rätt Cc till dig. Jag fick prova massa inplantat utan jag visste vad det var för storlekar, sen kändes dessa bäst och då sa han att det var 375 :)
Lycka till! :)
Gilla

Sunpeace
Kvinna ·
01 okt, 2012
lillafjäril skrev:
Okey tack för svar !! Ser jättefint ut iaf !! Men "läkningsBH" vart får man tag på dem???
Hur länge hade du den där läkningsBH då?
Jag vänta på samtal från min kirurg idag så hoppas hon kan svara på alla mina 1000 frågor haha !!
Åh hoppas man inte är som en disktrasa i flera veckor :-(
Åh vill shoppa bh:ar redan nu !!!
Så du ha M i den och la in 375ml ? Vad hade du innan?
Så det känns som att 25 ml försvinner efter OP då ?
Jag är så sjukt rädd för att blir missnöjd med min storlek sen ... jag tycker att det är snyggt med stora bröst fast jag själv vill ha lagom men ju mer jag tänker på det dessto svårare blir det ....
Min doktor tyckte jag kunde ha 350 ml men jag testade mellan 300-350 men slutade på 325 ml ... hm .. svårt ju !!!!!!!
Fundera på att köpa hem den där fina svarta ... redan nu vad våga man ta för storlek då hmm, men om du ha M borde de funka för mig med eller ??
Hör med din klinik. Jag opererades på Proforma och då vaknar man upp med bhn på sig, man får den av dom.
Läkningsbhn ska man ha på sig i 2 veckor (till nästa kontrollbesök). Bygelbh får man använda efter ca 4 veckor.
Jag hade 75b innan och ca 25ml förvann men jag la bakom muskeln och du ska ha framför och då försvinner inget.
Det är nog bäst att din kirurg svarar på dina frågor, jag kan som sagt bara utgå från vad jag själv tror :)
Gilla

lillafjäril
Kvinna ·
01 okt, 2012
Hör med din klinik. Jag opererades på Proforma och då vaknar man upp med bhn på sig, man får den av dom.
Läkningsbhn ska man ha på sig i 2 veckor (till nästa kontrollbesök). Bygelbh får man använda efter ca 4 veckor.
Jag hade 75b innan och ca 25ml förvann men jag la bakom muskeln och du ska ha framför och då försvinner inget.
Det är nog bäst att din kirurg svarar på dina frågor, jag kan som sagt bara utgå från vad jag själv tror :)
Ok jag ska också lägga bakom muskeln ... ! Ja jag hoppas hon ringer nångång ..
Gilla

jentzi
Kvinna ·
01 okt, 2012
snygga!
Gilla

Kitty_H
Kvinna ·
01 okt, 2012
Jättesnygga verkligen! :)
Gilla