Anonym användare
20 mar, 2011
Finns här någon som har lagt in små implantat? Jag ska lägga in 220cc och känner mig ganska ensam om det:)
BröstförstoringJa, finns här någon mer än jag som ska eller har lagt in små implantat?
Har ni blivit nöjda?
Blir det färre komplikationer med mindre implantat eller har det ingen betydelse?
Sortera efter
Anonym användare
27 feb, 2012
JossanN
Kvinna ·
01 mar, 2012
minou
Kvinna ·
01 mar, 2012
Nellie vad är anledningen till att du byter implantat? Jag är ungefär lika stor som dig (väger lite mer dock) och funderar på 350cc. Är rädd att det kommer vara för stort dock då jag inte vill ha en alltför uppenbar förändring (i vilket fall med kläder på :p).
luppisen
Kvinna ·
02 mar, 2012
Ska på OP den 20.3 och ska lägga fr. 250cc / bakom / allergan/anatomiska . läkaren sade att den slutliga storleken bestämmer vi på OP dagen..då vi har sista konsultationen.
Ser så fram emot detta! Vill inte ha super stora ..då jag är rätt liten
Jag får återkomma efter op..med bilder o info 😀
Anonym användare
02 mar, 2012
Ja, finns här någon mer än jag som ska eller har lagt in små implantat?
Har ni blivit nöjda?
Blir det färre komplikationer med mindre implantat eller har det ingen betydelse?
Elisa- Det finns en tråd som heter "vi som vill ha små naturliga bröst". Där hittar du nog många som är i din situation 👍
Missminks
Kvinna ·
18 mar, 2012
Ska oxå lägga in "små" inlägg,, 260cc anatomiska bakom muskeln.. Hoppas man inte får nån muskelpåverkan... 👎
Men jag e väldigt förväntansfull 😀
JossanN
Kvinna ·
30 mar, 2012
Jag la in 290 cc idag... var tänkt framför men blev bakom (finns en hel ledsen tråd om det).
Hur är det med er tjejer? Är ni nöjda med era val?
Kram
tjejen-medbobis
Kvinna ·
30 mar, 2012
En till här som vill absolut inte ha stora bröst :)) jag valde rättare sagt min kirurg valde 320 cc soft touch allergan låg plusprofil och tar bort en del vevnad på 250cc . Hoppas att dom blir lagom stora :))
Anonym användare
30 mar, 2012
Jag har 310 nu men är ganska lång så det är nog inte särskillt mycket till min kropp!
luppisen
Kvinna ·
02 apr, 2012
Det blev 250cc Allergan /anatomiska /ultra high/ bakom
Det är 2v. imorgon, är jättenöjd! Köpte sport BH för nån dag sen och fick ta 75C, så det är alldeles lagom för mig...
sen får man ju vänta o se hur slutresultatet blir, när dom "trillar" på plats :-D efter vad jag läst här så kan de bli lite större då..längtar tills man kan shoppa loss på BH:ar ...😛
Lill
Kvinna ·
25 maj, 2012
Lill
Kvinna ·
25 maj, 2012
Natta-patta
Kvinna ·
25 maj, 2012
Lillavickevire
Kvinna ·
13 sep, 2012