Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

20 mar, 2011

Finns här någon som har lagt in små implantat? Jag ska lägga in 220cc och känner mig ganska ensam om det:)

Bröstförstoring

Ja, finns här någon mer än jag som ska eller har lagt in små implantat?

Har ni blivit nöjda?

Blir det färre komplikationer med mindre implantat eller har det ingen betydelse?

134

Sortera efter

missem

Kvinna ·

27 sep, 2011

Jag vill också lägga in lite.. var på konsultation på proforma med örjan igår och han ville att jag minst skulle ha 300. Jag har bara varit inne på max 250cc men han menar att min bröstkorg är för bred etc.. men vill inte att det ska synas så mycket...

funderar starkt på anatomiska nu.. typ 275 mentor.. någon som har det? eller som har små anatomiska?? blir de hängiga?? bilder? :)

kram på er

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

27 sep, 2011

Jag har anatomiska 255cc. De är väldigt nya så bilderna kanske inte hjälper såå mycket, men du kan ju kolla in mitt galleri ändå om du är nyfiken. :)
Gilla

1kexxet1

Kvinna ·

27 sep, 2011

Jag ska också läggain lite mindre! Har olika stora bröst så hade först tänkt mig 200/250 innan jag var på konsultation men min kirurg trodde att jag skulle ångra mig för att det var så litet så han föreslog 250/300, bakom muskeln- och jag som hade tänkt mig framför!

JAg blev typ övertalad då man har börjat tänka om o mailade honom nyss och frågade om framförplacering och mindra cc 🙂Hoppas han också kan tänka om!

JAg har dock egen vävnad, 200/250 i dagsläget- vill mest fylla ut etfersom de känns lite påsiga!

Kul med en"minitråd" :) Här inne är inte så lätt att hitta tjejer ellr bilder på lite mindre implnatat så det är roligt om vi kan hålla igång tråden!

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2011

Hej, Ska lägga in 275cc. vill inte heller ha så stora. det viktiga är formen och fastheten.

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2011

hej! Jag är också ute efter mindre bröst, har ganska små idag och känner mig inte som en brösttjej och tror inte att jag skulle känna mig bekväm i allt för stora bröst. Jag har inte varit på någon konsultation än och är inte så insatt i allt det här med bröst men tänker mig nåt mellan 250-310, vill ha så naturliga bröst som möjligt och diskreta, ville inte att folk ska tänka på det. Får lita på att kirurgen försår mig och vad jag vill ha. idag har jag nog en liten B, brukar inte köpa bh så ofta utan använder mest trekantsbikiniöverdelar då jag tycker att det är lite skönare då jag inte precis har så mycket att hålla upp :)

Har hört att man ska ta lite större än vad man tror för att många ångrar sig efter, men jag är nog mer rädd för att de ska bli för stora.

Gilla

missem

Kvinna ·

27 sep, 2011

LavendelÅh det skulle jag jättegärna! är inte silvermedlem än! kanske du kan skicka bilder till mig? skulle så gärna se några!! velar så mycket.. är bara rädd att det ska bli häng med anatomiska.. såg ju ut som det när man stoppar in implantaten under toppen på konsultationen...heheh vart gjorde du dina?

1kexxet1- jag känner precis som dig!!! jag blev också lite övertalad att ta mer etc.. och tyckte det såg så otroligt stort ut på konsultationen... vill ju bara ha fasta mindre!! ska också maila min kirurg tror jag! men det berodde på min bröstbredd sa han.. och den går ju inte å ändra....:(
användarnamn-Kommer nog kännas tungt med för stora känner jag.. dessutom vill jag inte att nån ska veta!! Jag är också superrädd att de ska bli för stora!! min största mardröm!!
Gilla

Lavendel

Kvinna ·

27 sep, 2011

Du kan snabbt bli silvermedlem om du lägger upp en silverbild på dig själv! :D Djag gjorde mina på Victoriaklinken.
Gilla

MissTubi

Kvinna ·

28 sep, 2011

Mitt mål var att få naturligt fylliga vackra bröst och lämna min missbildning bakom mig. Jag har 225cc på största bröstet och 325 på det mindre. Nyss gjort operationen men känner mig rätt nöjd storleksmässigt även om de är lite väl mycket utav "vänta och se" just nu..

Gilla

Anonym användare

28 sep, 2011

Missem, vart ska du göra dina?

Gilla

missem

Kvinna ·

28 sep, 2011

användarnamn - det lutar åt proforma om jag får nån bukt om vad jag ska lägga in där osv. måste träffa örjan igen.

Dock gillar jag viktoriaklinikens bröst.. alla ser så naturliga ut och det är ju precis det jag vill ha. Så ska boka in en konsultation där nu också. vart ska du göra dina???

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

28 sep, 2011

Jag la in 260cc för tre månader sedan. Är nöjd :)
Gilla

missem

Kvinna ·

28 sep, 2011

Lilla Anna 78 - :) La du in runda eller anatomiska? har du några bilder? :) 

Gilla

Anonym användare

28 sep, 2011

Jag vet inte exakt än vart jag ska göra mina. Jag har inte börjat spara ihop pengar än så det lär väl kanske dröja till feb eller så innan jag kan, så väntar med min konsultation ett tag. Just nu lutar det åt calle på proforma, mest för att min syster gjorde sina hos honom för 3 veckor sedan och de blev jätte bra, hon var jätte nöjd. När jag var och hälsade på så var alla sjukt trevliga och kände att jag nog kommer känna mig ganska trygg där. Blev medlem här nu för att kolla upp honom lite mer, men nu har jag läst lite om alla där så är lite osäker på vem man ska ta, eller om det blir något annat ställe kanske...kan hända mycket till feb ;) Var inne på peter cosmo då jag tycker att hans bröst blir fina och han verkar ha samma bild som jag har om hur fina bröst ser ut, men efter att ha läst mer om honom och hans klinik så är jag mycket tveksam....

Gilla

Gwyneth

Kvinna ·

28 sep, 2011

Jag la in 245cc i vardera bröst den 27/9. Det skiljde 5 g mellan brösten och 2 mm på bredden räknade han fram. Så jag hoppas att de fortsätter vara lika symmetriska efter operationen.
Gilla

Anonym användare

07 okt, 2011

de blev 200 för mig lagt ut en bild som ni ser inte så stora fast dom har inte sjunkit än så dom ändras lite :)
Gilla

Maddelajna

Kvinna ·

08 okt, 2011

Jag ska lägga in 250cc eller kanske 275cc, har inte riktigt bestämt mig än, till mina egna 75B:s-tuttisar. :) är ute efter ett mer naturligt resultat, som inte ska skrika fake, o vill mest fylla ut brösten lite mer upptill. Jag tycker det är fint med mindre bröst, även större men det är inget jag själv vill ha.
Gilla

Hulda

Kvinna ·

08 okt, 2011

Jag vill inte heller ha stora bröst.. Har prel. bestämt 225 cc med min kirug, men får se vad vi hamnar på efter konsultationen. Mellan 225-275 iaf :) Vill nog inte ha större än så :)

Gilla

Gwyneth

Kvinna ·

08 okt, 2011

Jag la in 245 cc i varje för 10 dagar sen. Tycker de är stora nu (mot vad jag är van vid i alla fall) men de är fortfarande svullna.

(bilder finns under min profil, även förebild)

Gilla

Anonym användare

08 okt, 2011

de blev jätte fina verkligen!

Gilla

robiin

Kvinna ·

11 okt, 2011

Jag vill/ska också lägga in "små" inlägg. Idag fyller jag inte ens en 70a, bara ifall det är push up. är 173 lång och väger 57 kg. Vill ha MAX en c kupa efter operation, och har kommit fram till att jag kanske landar på mellan 250-300cc. Vill ha ett naturligt resultat, vill helt enkelt ha vanliga bröst då jag inte fick några naturligt :(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem