Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
bessi profilbild

bessi

Kvinna ·

05 feb, 2013

för litet/stort med 325cc bakom muskeln?

Bröstförstoring

Är så osäker på storleken att jag blir snurrig snart! Har operation den 22 februari, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Vill inte ha jätte stora bröst, men samtidigt inte för små heller. Vad tror ni, blir det för stort med 325cc? Det värsta som kan hända är att jag vaknar upp med jätte stora bröst. Har sådan panik nu då det börjar närma sig operation! Tacksam för hjälp! :-)

36

Sortera efter

Tussa

Kvinna ·

05 feb, 2013

Kika på mina, 320 cc bakom muskeln :-)
Gilla

bessi

Kvinna ·

05 feb, 2013

Men åh, jag kan inte se några bilder. Förutom din profil bild, om det är du på bilden dvs? Hade ju varit toppen att se då vi är nästan lika lång och så. Hur upplever du brösten? Lagom? För litet eller för stort?
Gilla

NaeNae

Kvinna ·

06 feb, 2013

Jag har 350cc. Var också väldigt orolig för samma sak, men är jättenöjd med min storlek :)
Gilla

bessi

Kvinna ·

06 feb, 2013

Vad roligt att höra! :-) Jag känner mig helt lost, plastikkirurgen ville lägga in 375cc hög profil. Han sa som inte riktigt varför han tyckte den profilen. Har läst att hp ger mer put, men då ser dom väl samtidigt större ut? Vad har ni valt?
Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Ja, det är jag på bilden :) De är inte helt klara ännu, de är ju bakombröst och tar lite tid på sig att ploppa ut, så lite större blir de nog.
Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Jag upplever dem perfekta i strl. :)
Gilla

Bonheur

Kvinna ·

06 feb, 2013

bessi- du är ju lång så jag tror inte det blir för stort med 325cc. Du skulle säkert kunna ha 350cc också. Titta bara på NaeNae, skitsnygga! 

Jag satt också och velade fram och tillbaka till absolut sista bestämelsedagen. Opereras nästa vecka och ringde igår och sa att jag vill ha 300cc. Hade tagit större om jag var lite längre, men vill som du inte vakna upp och tycka att det är för stort. För litet kan det ju inte bli, jämfört med innan :) 
Gilla

zyn

Kvinna ·

06 feb, 2013

NaeNae- Supersnygga bröst måste jag säga att du har! tror själv jag börjar bli storleksblind efter allt sökande bland bilder och velande,men dina bröst lugnade mig verkligen. jag är lite längre och lägger mest troligy in 450.hoppas på ungefär samma proposition till min kropp. Så-tack :-D
Gilla

bessi

Kvinna ·

06 feb, 2013

Tussa: dina ser perfekta ut i mina ögon. Sådär jag vill ha! Jag har nu 75b i storlek men fyller inte ut kupan riktigt, ammat två barn. Blir det större eller mindre då om man lägger in 325cc, men tanke på att jag har lite grann sen innan. Svårt att förklara men hoppas du förstår vad jag menar ;-)
Gilla

Lillaskruttan

Kvinna ·

06 feb, 2013

jag tror absolut inte 325cc blir förstort på dig, jag tror snarare att du kommer ångra dig att du inte la i lite till, jag la in 350 i mina och dom är jätte fina och ser naturliga ut ! men jag kan erkänna att jag ångrar lite attjag inte la i lite till.
Gilla

Celine

Kvinna ·

06 feb, 2013

Jag har 325hp :) och dom är lagom. Vad har du för mått?
Gilla

bessi

Kvinna ·

06 feb, 2013

Vet inga mått nu, är på jobbet återkommer med det ikväll. När jag provat ristestet tycker jag 320 känns helt lagom. Stämde ristestet något bra för er, om ungefär hur slutresultatet blev? :-)
Gilla

LitenTutte91

Kvinna ·

06 feb, 2013

13 dagar kvar till MIN operation!!!
Min kirurg säger att vi borde lägga in 330cc eftersom vi lägger dom under bröstmuskeln... Är livrädd för att dom blir för stora... men jag är ganska lång (178cm) så det kanske inte blir för stort på mig? TUSSA - dina ser perfekta ut! Det är verkligen ett resultat som jag vill ha! Vad menar du med "BM Anatomiska"? Vad betyder "BM"?
Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Tack Bessi, ag hade inget innan och har C kupa nu. Om du har B och lägger in 320 som jag så får du nog E kupa. 1 strl per 100-150 cc
Gilla

LitenTutte91

Kvinna ·

06 feb, 2013

Haha! Okej, tack (Amatör! borde jag kunnat räknat ut själv 😀)

Min kirurg ville inte lägga in runda på mig eftersom jag har så små från börjar riskerar jag få en "kant" ovanför bröstet, vilket inte är så snyggt... Jag ska ha samma som du. Vad har du för profil på implantaten?

Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Tack Carolina, mina ligger bakom bröstmuskeln ( =BM) och har anatomisk form. Alltså det mest naturliga resultatet. Runda implantat kan bli lite " bolligare".
Gilla

Annika98

Kvinna ·

06 feb, 2013

hej!

Själv har jag anatomiska 300 cc hp bakom muskeln och upplevt dom för stora.
Ångrar mig att jag inte tog max 220cc då jag ville ha en diskret förstoring.
Är ju lite kortare i längden så det syns nog mer på mig.
Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Medium high och fasthetsgrad 3. Jag valde 3 för att de håller bäst formen. De är fastare än 1 och 2, men jag upplever att mina är mjuka, fastare än innan men så har jag ammat tre barn också så det var lite det som var poängen ;)
Gilla

Tussa

Kvinna ·

06 feb, 2013

Jag är också amatör, opade mig för 9 V sen... Hahaha :-)
Gilla

LitenTutte91

Kvinna ·

06 feb, 2013

Oj! Upplever du dom för stora? Med 300cc... mhm... jag är inne på att lägga in 320cc för att få en 70C som du... hoppas inte jag är ute på för djupt vatten. Vill verkligen inte ha en D cupa. Stor C-kupa är verkligen max.❤️
Vilken kupa ville du ha som resultat? 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem