Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
J_92 profilbild

J_92

Kvinna ·

13 jan, 2016

För stort med 375 cc?

Bröstförstoring

Hej, jag har bara för några dagar sen varit på en konsultation på Proforma Clinic i Stockholm. Jag är lite fundersam på storleken som vi där kom fram till att jag skulle satsa på. Jag är strax över 170 cm lång och har idag en A till liten B-kupa och 375 cc High Profile var det vi kom fram till.

Är det någon som har haft liknade storlek från början och lagt in 375 cc, hur stor kupa slutade det på? Jag är lite nervös att det kanske blir för stort.

Tack på förhand!

31

Sortera efter

J_92

Kvinna ·

14 jan, 2016

Orhe: Härligt att höra, skönt att läsa att det har gått bra. Man läser så många olika historier så till slut blir man inte klok på någonting. Uppskattar verkligen att du delade med dig :)
Gilla

Boobisar2016

Kvinna ·

14 jan, 2016

Tack! :D Jag hade också väldigt lite egen vävnad, knappt ett veck. Och Örjan la det nya vecket längre ner. När jag såg mig själv i en helkroppsspegel idag så såg hela min kropp annorlunda ut! Kvinnlig för första gången i mitt liv!
Gilla

J_92

Kvinna ·

15 jan, 2016

Boobisar2016: Åh vad härligt det låter, nu blir jag ju jättepeppad :D
Gilla

tokstolle

Kvinna ·

15 jan, 2016

J_92 skrev:
tokstolle: Tack för ditt svar. Ser toppen ut på profilbilden. Gick allt bra för dig när du opererades, återhämtade du dig bra? :)
Det är inte jag på profil bilden tyvärr. Du kan kolla i mitt galleri när du blivit silver medlem :)
Gilla

J_92

Kvinna ·

15 jan, 2016

tokstolle: Okej, får vara lite mer aktiv på den här sidan så kan jag kolla sen :)

Gilla

tokstolle

Kvinna ·

15 jan, 2016

J_92 skrev:

tokstolle: Okej, får vara lite mer aktiv på den här sidan så kan jag kolla sen :)

Kolla upp vad som krävs för silver medlem :) det kommer gynna dig! Då kan du söka på bilder bara genom att säga vilken tex längd och storlek på cc du vill se.
Gilla

J_92

Kvinna ·

15 jan, 2016

Får göra det, låter ju jättebra :)
Gilla

mammanoo

Kvinna ·

15 jan, 2016

Hej!

Jag gick hos Örjan och tvekade starkt mellan 325 och 375. Jagär 177 och väger 57 kg. Jag tog i slutändan 375 cc och ångrar mig inte en sekund. Jagvar verkligen livrädd för att det skulle verkligen bli för stort och det känns hemskt och stort när man vaknar och i början. Nu är det över en månad sen och jag är jätte nöjd för dom passar mig ruskigt bra. Ingen har märkt att jag har opererat mig om inte dom ser mig naken :)

Gilla

J_92

Kvinna ·

15 jan, 2016

mammanoo: Åh vad kul att höra, jag är så nervös och har så många tankar i huvudet att jag håller på att gå i taket. Härligt att höra att det har gått bra för dig! :)
Gilla

Plattfall

Kvinna ·

24 jan, 2016

Funderar också mycket kring storleken. Vid konsultationen  började vi med 275 cc och stegrade uppåt och stanna på 360 cc men efter att ha gått runt med rispåsar i sport bhn känns det för litet... Vågar man gå lite större ändå? Många säger att ta hellre lite mer än ångra dig sen...

Jag är 168 cm och vger 56 kg.

Gilla

KimLand99

Kvinna ·

25 jan, 2016

Jag skulle rekommendera lite större om du inte vill ångra dig sen. Det ser större ut när man ser inzoomade bilder på forumet. I verkligheten med kläder på är 375cc ganska lite. Du är ganska lång så du kan heller inte jämföra med de som är 160 och med de som har mycket egen vävnad. Jag skulle be att få prova 500-550 för att se skillnaden
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem