Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Före-efter bild 4månader, 400cc

Bröstförstoring

Hej! Ville bara dela med mig av några bilder på mina brösts utveckling! :) Så kul att titta igenom alla bilder man har fotat och verkligen ser skillnaden och hur dom blir finare och finare! 😀 Är så himla nöjd, helt klart ett av det bästa jag gjort! Jag hade dock kunnat ha större, då jag tycker att dom försvinner lätt i kläder. Men inget jag stör mig på så värst, lovade mig själv redan innan op att även om jag skulle tycka att dom blev för små så ska jag inte klaga, för nu har jag åtminstone ett par bröst ;) 

Vad tycker ni? 😀
Btw.. Förstår inte folk som säger att dom blir mindre när svullnaden lagt sig? Mina är ju betydligt större nu än vad dom var vecka 1? 🙂
Gott nytt år! 👍
26

Sortera efter

Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Oj men vilken dålig kvalitét det blev på bilderna! Aja ni ser väll ändå.. 🙂

Gilla
Courtesy

Courtesy

Kvinna ·

Supersnygga!! Grattis :)
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Tack så mycket! 😀

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättesnygga! :D

Gilla
Emzzii

Emzzii

Kvinna ·

Men åh vad snygga! Jag har bara haft mina (425cc hp) i 2 och en halv vecka än så länge så de är fortfande ganska högt upp och känns lite "för små". Men fick lite hopp nu om att de kommer ut mer och blir lite större när de läkt. Känner också att jag kunde ha lagt i mer, men tänkte samma som du att jag verkligen inte ska klaga då de är betydligt mycket större än de jag hade innan. Tycker verkligen att du har fått ett jättefint resultat i alla fall! Grattis 😀

Gilla
Lyckopillret

Lyckopillret

Kvinna ·

Gud vad snygga! :) hur känner du med storleken nu? ska själv snart opereras och har ungefär samma utgångsläge som dig Och ska lägga in implantaten lika dant men funderar på 375cc eller 400. Inte så stor skillnad men ändå lite fundersam känns dina lagom så de blir ett naturligt utseende och passar till din kropp? :) kram
Gilla
Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Jag håller helt med om att de blir större efter ett tag! Och på dig är det ju väldigt stor skillnad! Och jag tycker inte alls att de är för små, större hade sett onaturligt ut på din kropp.

Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Wow vilken utveckling!!! Fått jättefin form och storlek! Jättekul att se såna här bilder verkligen :-)
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Tack så himla mycket allihopa!! 🙂

Lyckopillret: Tack! :) Storleken känns verkligen naturlig faktiskt, mindre hade varit för litet tycker jag, men skillnaden är ju inte så himla stor på dom två du funderar på! Alla har sagt till mig att det blev en perfekt storlek och att den passar min längd och kropp super bra, att det verkligen ser naturligt ut. Och det tycker jag också.
Dom flesta hade tydligen förväntat sig att jag skulle komma mer värsta bomberna haha ;) men det är dom verkligen inte! T.om min mamma, som var rätt så skeptisk till mitt storlekval på konsultationen som hon var med på, sa att det faktiskt blev riktigt snyggt och ser naturligt ut, även fast jag valde så mycket :) Så jag tror faktiskt att det blir toppen, vad du än väljer!
Lycka till! Kram! 🙂

Emzzii: Tack så mycket! :) Jadå det finns hopp ännu! Mycket kommer att hända som du ser på mina bilder :D Och grattis till dina nya juveler också! 😀

Annunatariel: Visst är det så! Ja jag funderar faktiskt också på att det kanske hade det, men dom ser ju så himla mycket större ut naken än i kläder! Och för det mesta har jag kläderna på så det är ju lite trist att dom försvinner då.. :D Men man kanske bara inte riktigt har lärt sig ännu hur man ska framhäva dom bäst, hursomhelst så är jag nöjd ändå! :)
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Vkac: Tack så mycket! 😀 vad glad jag blir!! :)

Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Tycker dom ser grymma ut, och precis lagom storlek! Stora men inte fööör stora liksom :)
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Tack så mycket!! 🙂

Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

åhh, dom är skitsnygga, passar din kropp jättebra! :)

Jag har också opererat mig av Olafur, hoppas mina blir lika fina som dina :)

Gilla
starbuck

starbuck

Kvinna ·

Jag är inte silvermedllem ännu så jag får ha lite tålamod innan jag kan se bilderna. Har ungefär samma utgångsläge som dig med inga bröst alls (i princip). Blev nyfiken på vad du tyckte om Olafur och Hermelinen? Det är där jag ska boka tid för konsultation.
Gilla
frugan1986

frugan1986

Kvinna ·

Ser jättefina ut! :)

Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Superfina verkligen :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättesnygga! :)
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Darkness: Tack!! :) Kollade dina bilder, dina är ju redan svin snygga också! Grattis! :) Inte ofta man hittar någon på nätet som opat sig hos honom, kul!

Starbuck: Tack så mycket! :) Jag rekomenderar olafur, han var verkligen toppen! Han var dock rätt så tystlåten av sig, men jag fick den informationen jag ville ha och han lyssnar verkligen. Jag pratade först om ultra hög profil men det trodde han inte hade blivit bra, så vi valde hög profil och så sa jag att jag ville få en snygg klyfta, när jag vaknade efter op sa han något i stil med att han gått lite längre in så att jag förmodligen skulle få en lite tajtare klyfta (Minns inte riktigt var väldigt groggy när jag fick höra detta) , minns iallafall att jag blev glad för att ha verkligen hade lyssnat på mig :) Kontakten efteråt har dock inte varit bra, en sköterska lovade att ringa mig dagen efter op, en lördag fast dom hade stängt, men det gjorde hon inte utan hon ringde upp först på måndagen. Då hade min mamma redan hunnit ringa och skälla ut dom haha.. Så se till att du får någons nummer där, för kliniken i sig är rätt svår att få tag i tycker jag. Har inte haft någon mer kontakt med dom sen dess. Det är det enda som varit sämre. Annars är jag supernöjd, hade inte ett enda blåmärke efter op och ja, brösten blev ju riktigt snygga! :) När man vaknade upp efter operationen var alla sköterskor också jätte gulliga och tog verkligen hand om en! Jag är nöjd :) Hoppas det går bra för dig med!

Tack så mycket allihopa! Jätte kul att läsa så många fina kommentarer!🙂

Gilla
Nikepaj

Nikepaj

Kvinna ·

Grattis, jättefina!!

Är du nöjd med mentor coh 2? Känns de mkt hårda i kroppen? Är nämligen rätt säker på att det blir mentor coh 2, men lite nojig att ska bli för hårda :(
Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Svarade till dig i din tråd haha, såg att du frågat här först nu efteråt! :) Jag är super nöjd!! Jag känner dom inte alls mot kroppen, men när man klämmer på dom så är dom rätt hårda. Har ju dock bara gått 4 månader så dom kanske t.om kommer bli mjukare gissar jag? Jag tycker absolut inte att dom är för hårda. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem