Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Före-efter bild 4månader, 400cc

Bröstförstoring

Hej! Ville bara dela med mig av några bilder på mina brösts utveckling! :) Så kul att titta igenom alla bilder man har fotat och verkligen ser skillnaden och hur dom blir finare och finare! 😀 Är så himla nöjd, helt klart ett av det bästa jag gjort! Jag hade dock kunnat ha större, då jag tycker att dom försvinner lätt i kläder. Men inget jag stör mig på så värst, lovade mig själv redan innan op att även om jag skulle tycka att dom blev för små så ska jag inte klaga, för nu har jag åtminstone ett par bröst ;) 

Vad tycker ni? 😀
Btw.. Förstår inte folk som säger att dom blir mindre när svullnaden lagt sig? Mina är ju betydligt större nu än vad dom var vecka 1? 🙂
Gott nytt år! 👍
26

Sortera efter

Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Och tack! :D

Gilla
Jagvetinte

Jagvetinte

Kvinna ·

Jag gjorde hos samma kirurg och jag upplever också att mina blev 1-2 storlekar större efter någon månad. jag kände precis som du först att jag hade kunnat göra större, men nu när det gått lite mer än 6 månader är jag så sjukt nöjd att jag inte gjorde större! Brukar kolla hur jag såg ut innan när jag känner att dom känns för små så påminns jag om vilka rattar jag har nu :D
Gilla
starbuck

starbuck

Kvinna ·

Jag har hört att han är tystlåten så det är jag beredd på. Tänkte vara väl förberedd med frågor/funderingar när jag kommer dit. Egna tankar och idéer är ju bra, även om jag nog kommer att låta honom säga sitt i slutändan :) Min kompis gjorde det en vecka innan jul och fick hans mobilnummer att ringa om det var nåt + att sköterskan ringde dan efter. Ska dock se till att jag har alla nummer jag behöver efteråt! Om det blir som för dig.
Gilla
Rosett

Rosett

Kvinna ·

Wow vad snygga!!
Gilla
Nikepaj

Nikepaj

Kvinna ·

Toppen, då vet jag! Jag har mer vävnad än dig i utgångsläge så har jag tur så upplevs de ännu mjukare då :)

Gilla
Nikkiii

Nikkiii

Kvinna ·

Jagvetinte: Jo det var därför jag gjorde ett collage så att jag ska se att det verkligen är skillnad haha! :D Kul att du också är nöjd! :D

Starbuck: Tips, skriv ner dina frågor och funderingar, iallafall jag fick total hjärnsläpp när jag väl kom dit, även fast jag var helt lugn innan! Haha :) Verkar som att det är fler som fått nummer dit när jag har läst runt, konstigt att inte jag fick det :s Olafur pratade dock med mig efter operationen och jag vet bara att han pratade ett tag men jag minns i stort sett ingenting haha.. Kanske han sa något då om telefonnummer.. Det var sista gången jag såg han iallafall!

Rosett: Tackar!! :)

Nikepaj: Mycket möjligt! :) Dom är hursomhelst absolut inte för hårda! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem