mammii
Kvinna ·
19 mar, 2011
Första operationen, tänkte lägga i en high profile, 650 (mentors inlägg) framför/bakom?
Sortera efter

mammii
Kvinna ·
20 mar, 2011

Anonym användare
20 mar, 2011
Beroende på ditt utgångsläge (häng, vårtornas placering) & resultatet du önskar så kan du undvika lyft med framförplacering & större implantat i högre profil för att fylla ut optimalt. Risken med bakomplacering vid tomma bröst, mer vävnad eller häng, utöver muskelpåverkan är DB & undermuskelhäng när muskeln hindrar implantatet att nå ut ordentligt.

annzz
Kvinna ·
20 mar, 2011
Aja, tänk iaf en gång extra 😉

Malin88
Kvinna ·
20 mar, 2011
det va inte en tjej som fick komplikationer, på de andra avsnitett om hon i polen intervjuar de många andra personer från sverige som opererats på samma klinik o fått hemska kompliaktioner just för de inte fanns nån eftervård eller kunniga plastikkirurger. de va egentligen ingen riktig klinik utan folk som lurade männsikor på pengar o riskerade människors liv för det. så de riktiga klinikerna i polen som har tillstånd har ju inte den eftervården så de behöver ju inte hända och man kanske inte kan jämföra med den kliniken som uppdrag granskning tar upp mot de andra klinikerna i polen som är seriösa. men viktigt o ta reda på att de är en klinik som har tillstånd o ta reda på eftervården. man kan lätt bli lurad var man än opererar sig :S

Dina
Kvinna ·
20 mar, 2011
HannibalLecter: Jaha, det låter ju jättebra!! det var min kirurg som sa att framförbröst kunde börja hänga tidigare än bakombröst. Med tanke på risken att få db vid bakomplacering har jag bestämt att jag skall ha dom framför, så då finns det ju bara fördelar med framförplacering ;)

74a
Man ·
20 mar, 2011
Just detta med komplikationer..Om man åker hem och det vissar sig att man får en inflamation, eller något som måste korr, hur funkar det då tex? Tror det handlar lite om tur med. Man kan ju slippa alla komplikationer, och då är det ju kanon, men om dom uppstår? Och för mig är det viktigt med läkaren, har varit hos 3 olika(och olika kliniker) innan jag bestämde mig. Men vi är ju klart alla olika.
aa jag kollade just upp det och läste om det, intevju mm.. det var EN tjej.. som det stod också, företaget hade funnits i 7 år och gjort ca 2000 operationer utan anmärkning. sen fick en tjej komplikationer. vilket kan hända här med.
Sen om det är "fräshare" i sverige är en annan sak..