Juli11
Man ·
13 okt, 2012
Framförbröst 500 cc 6,5 månad *bilder*
Nu är mina "nya" framförbröst 6,5 månad. Visst finns det en del småskavanker men med det utgångsläget är jag väldigt nöjd. Bilderna hamnade i fel ordning men ni ser säkert vilka som är innan och efter op 😉
Sortera efter

Lizzie
Kvinna ·
13 okt, 2012
Grattis dom är jättesnygga👍 o ngr "småskavanker" ser iaf inte jag men sånt brukar man ju vara mkt bättre på att hitta på sig själv än på andra:)
Gilla

hallonbär
Kvinna ·
13 okt, 2012
Supersnygga! Hur tycker du skillnaden på coh1 och coh2 är? Funderar på vad jag ska välja..
Gilla

Juli11
Man ·
13 okt, 2012
Tack!
Lizzie- den ena bröstvårtan är lite "ledsnare" än den andra och sen har de inte riktigt den runda formen nertill i profil. Men med tanke på hur det såg ut innan är det ju en klar förbättring.
hallonbär-Jag tycker att det är ganska stor skillnad i mjukheten mellan 1 och 2. inte när jag kände på dem på konsultationen men väl i kroppen. Får bättre skidbacke med dessa upplever jag
Gilla

LadySS
Kvinna ·
13 okt, 2012
Sjukt snygga! Små skavanker ser du bara själv, grattis säger jag bara! :-)
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
13 okt, 2012
Snygga! :)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
13 okt, 2012
Lätt en av mina favoritbröst här på forumet! Tycker de är skit snygga och lite skravanker hör till då inget någonsin kan vara 100% perfekt. Grattis! 👍
Gilla

plasti
Kvinna ·
13 okt, 2012
håller med de andra, jättefina
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
13 okt, 2012
Jag tycker dom är underbart fina. Helt otroligt vilken skillnad sen innan! Storleken ser perfekt ut till din kropp.
När du var på konsultationen, var det något prat om att göra lyft då?
Jag har själv liknade ursprungs läge som du, lite mer häng, men har fått info om att jag kanske behöver göra ett litet lyft.. (vilket jag verkligen helst inte vill..)
Som sagt, superfina bröst! : ) lyckans!! : )
Gilla

Juli11
Man ·
13 okt, 2012
LadySS- Tack! Tycker dina ser ut att bli superfina. Kul att du valde släta framför du också.
missekan- Tack! Dina ser fina ut. Vore kul att se bilder när det gått ett tag till. Är du nöjd med Calle?
Via_dolorosa- Tack vännen! Önskar bara att det varit lite mer mellanrum och lite piggare intryck. Men som du säger, inget är 100% och det vore kanske trist om det vore så?😉
Plasti- Tack! Hur gamla är dina nu? Det ser ut som om du valt en bra storlek.
Chicababe- Tusen tack! Jag var orolig för att jag skulle behöva lyft men min kirurg tyckte inte att det behövdes och att det var onödigt att göra något i nuläget i och med att det innebär fler ärr. Jag är glad att jag slapp och jag lyfter dem hellre senare om det behövs. Min kirurg rekommenderade HP vilket också ger lite naturligt lyft. Jag har ju nu inga direkta "tonårsbröst" utan de sitter lite längre ner men det stör mig inte så länge de inte börjar hänga. Kirurgen la snitten i mina gamla bröstveck däremot för att minska risk för DB.
Jag tror absolut att du klarar dig utan lyft om du väljer lite större implantat och ev tar HP. Huvudsakligen att du fyller ut huden. Har du funderat på var du vill göra dem?
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
14 okt, 2012
Ja, jag är nöjd med honom faktiskt! Han är ju lite som han är men det känns som han är en väldigt duktig kirurg, både utifrån mitt eget resultat och de andra tjejerna jag pratat med.
Gilla

Candycane
Kvinna ·
14 okt, 2012
Jättefina verkligen :)
Gilla

Doris
Kvinna ·
14 okt, 2012
Och ingen rippling trots att du har mjuka implantat framför och lite egen vävnad. Toppensnygga!
Gilla

Juli11
Man ·
14 okt, 2012
Candycane- tack!
Doris- tack! Lite rippling kan jag känna och se ibland i visst ljus ( dock inte jämt utan då och då) men inte som med mina texturerade jag hade förut.
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
14 okt, 2012
Ja, jag har blivit rekommenderad att ta 485 hp eller 495 uhp av Johan Nordqvist på Citadell. Jag är lite rädd att 495 uhp blir lite för "fejk" då jag vill ha ett ett naturligt utseende med skidbacke..? Men det kanske krävs för att pressa ut den egna vävnaden?
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
14 okt, 2012
Hoppsan! Blev lite fel.. : )
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
14 okt, 2012
Skitsnyggt! Du är het 👍 Har 2 nya bilder jag med om du vill kika i galleriet.. Kram vi höres!😀
Gilla

Juli11
Man ·
14 okt, 2012
Chicababe skrev:
Ja, jag har blivit rekommenderad att ta 485 hp eller 495 uhp av Johan Nordqvist på Citadell. Jag är lite rädd att 495 uhp blir lite för "fejk" då jag vill ha ett ett naturligt utseende med skidbacke..? Men det kanske krävs för att pressa ut den egna vävnaden?Gilla

plasti
Kvinna ·
14 okt, 2012
Juli11: En vecka gamla bara :) Roligt att du också tycker det. Velade lite i början, men är glad att jag inte tog mindre
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
15 okt, 2012
Juli11 skrev:
Chicababe skrev:
Ja, jag har blivit rekommenderad att ta 485 hp eller 495 uhp av Johan Nordqvist på Citadell. Jag är lite rädd att 495 uhp blir lite för "fejk" då jag vill ha ett ett naturligt utseende med skidbacke..? Men det kanske krävs för att pressa ut den egna vävnaden?Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
15 okt, 2012
Har skrivit det innan och skriver det igen! Superfina!!! 👍
Gilla
Visar 1 till 20 av total 27 objekt