Juli11
Man ·
13 okt, 2012
Framförbröst 500 cc 6,5 månad *bilder*
Nu är mina "nya" framförbröst 6,5 månad. Visst finns det en del småskavanker men med det utgångsläget är jag väldigt nöjd. Bilderna hamnade i fel ordning men ni ser säkert vilka som är innan och efter op 😉
Sortera efter

Juli11
Man ·
15 okt, 2012
Chicababe skrev:
Juli11 skrev:
Chicababe skrev:
Ja, jag har blivit rekommenderad att ta 485 hp eller 495 uhp av Johan Nordqvist på Citadell. Jag är lite rädd att 495 uhp blir lite för "fejk" då jag vill ha ett ett naturligt utseende med skidbacke..? Men det kanske krävs för att pressa ut den egna vävnaden?Ok, ja det är ju lite. Jag har 5.4 i put på mina och för mig räcker det gott och väl.
Gilla

Juli11
Man ·
15 okt, 2012
Rosenknopp skrev:
Har skrivit det innan och skriver det igen! Superfina!!! 👍
Tack snälla! Detsamma! Hur trivs du nu med dina framför? Gillar du dem bättre än bakom?
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
17 okt, 2012
Hmm, ja det tål att tänkas på. Ok, då har jag en referens på putet, dina är ju så fina : ) Tack snälla för dina svar.
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
18 okt, 2012
Juli11 skrev:
Rosenknopp skrev:
Har skrivit det innan och skriver det igen! Superfina!!! 👍
Tack snälla! Detsamma! Hur trivs du nu med dina framför? Gillar du dem bättre än bakom?
Jag trivs bra med mina 😀 Är inte riktigt lika tuttfixerad längre hehe.... Antar att det ger sig mer och mer ju längre tiden går. Stör mig till viss del på att jag har lite problem med muskeln ännu på det ena men hoppas på att det kanske ger med sig eller att jag vänjer mig. Inget som syns men jag kan liksom lyfta upp hela bröstet så bh:n kanar ner vid minsta lilla. Antar att det är där som snittet lades i muskeln. Ska någon gång i framtiden om det inte ger med sig eller jag inte kan sluta tänka på det undersöka om det finns möjlighet till att sy ihop musklerna igen. Mina bakom avskydde jag från dag ett till att de blev uttagna och framflyttade så ingen tvekan om vilka jag föredrar! 🤭
Gilla

Juli11
Man ·
21 okt, 2012
Rosenknopp- vad skönt att du gillar dem bättre nu. Hoppas att muskeln återhämtar sig helt, kan man sy ihop muskeln igen med gott resultat?
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
21 okt, 2012
Vet faktiskt inte vad som gäller. Vet att Lipzil här på pof fick sin muskel fastsydd igen men hur det har gått med det vet jag inte.
Jag har inte en bråkdels bekymmer längre men det ena är tillräckligt för att det ska vara störande. Tiden får väl utvisa vad som händer men utöver det är jag nöjd 😀
Gilla

Juli11
Man ·
31 okt, 2012
Rosenknopp skrev:
Vet faktiskt inte vad som gäller. Vet att Lipzil här på pof fick sin muskel fastsydd igen men hur det har gått med det vet jag inte.
Jag har inte en bråkdels bekymmer längre men det ena är tillräckligt för att det ska vara störande. Tiden får väl utvisa vad som händer men utöver det är jag nöjd 😀
Gilla
Visar 21 till 27 av total 27 objekt