Vegal
Kvinna ·
10 dec, 2012
Har ni gjort förstoring med mellan 200 och 280cc?
Jag ska förstora brösten men vill endast lägga in minst 200cc och max 280cc. Har kollat runt mycket här men känns som att de flesta lägger in mycket mer. Är här någon som har lagt in denna mindre siffra eller har planer på att göra det? :-)
Hade varit kul att prata med någon som har erfarenhet av samma storlek!
Sortera efter

gullefjun
Kvinna ·
10 dec, 2012
Hejsan! när jag var på konsultation så provade jag 275-implantat, och för att få det resultatet så måste han lägga in 300cc för att 10% av den volymen försvinner i och med bakomplaceringen. Så 275cc är det som kommer "synas på utsidan" så att säga :). Tyckte det såg precis lagom ut på mig. Jag ska opa mig 20 dec. Men du har kanske tänkt att lägga in ännu mindre :)?
Gilla

Sweedie
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag har lagt in 275 cc... Men mina bilder är inte så fina eftersom jag fått komplikationer. Är dock väldigt nöjd med storleken. Gått från 80A/B till 80D.
Gilla

hjalmar
Man ·
10 dec, 2012
Jag har lagt in 255 :) Och jag är supernöjd med storleken! :)
Gilla

Candycane
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag har lagt in 280cc framför muskeln och fått en visuellt liten d-kupa med 65g/f i bh-storlek (de är 2,5 vecka gamla och utvecklas fortfarande).
Hade dock visuell b-kupa med 70c/d i bh storlek innan. Så jag gick upp ca 1.5-2 storlekar med 280cc. Känner mig väldigt nöjd med valet just nu. Finns ett par bronsbilder i mitt galleri, brösten är dock bara några dagar gamla på dem och har sedan dess svullnat ner och sjunkit.
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag har 275 cc bakom muskeln :)
Gilla

Lila sammet
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jag har också 275 cc framför muskeln. Är väldigt nöjd med storleken.
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
11 dec, 2012
På mig syns all cc, om man går efter hur det såg ut vid provningen. Mina bröst ser nog lite större ut från sidan till och med. Beror mycket på hur kroppen anpassar sig till implantatet, är ju väldigt individuellt det där
Gilla

Salt26
Kvinna ·
11 dec, 2012
Jag har lagt in Allergan anatomiska 255 MF bakom muskeln på Ak i Malmö för en vecka sedan. Jag skulle inte vilja ha större känner jag då jag från början kände att jag ville fortfarande uppfattas som "nätt" efter operationen. Jag har just nu en sportbehå från Swegemark i strl 75C och från början hade jag knappt 75A.
Bilder kommer upp om en vecka för då har det gått två veckor:)
Gilla

hjalmar
Man ·
11 dec, 2012
Jag var i princip helt platt. Använde inte ens vanliga bhar innan utan mer toppar, i strl XS.
Idag har jag 70 D, men jag har inte hittat den storleken i affären så då tar jag 75 C som jag har på innersta. 75 är lite för stort runt och när bharna med 75 runt töjs kommer jag inte kunna ha dem längre. Men så får det va :)
Jadu, visuellt.. I kläder skulle jag säga en fyllig B kupa kanske, i sportbh. Har jag en bh på mig skulle jag nog säga en C. Haha, det här va svårt. Har nog inte reflekterat över det innan. Hur som helst är jag SUPERNÖJD med storleken :D
Gilla

Nijo
Kvinna ·
11 dec, 2012
Jag har lagt in 250cc m+ profil:)
Hade typ inget innan och nu har jag en fin c-kupa i bh. Ser väl ut typ som en b skulle jag tippa på. Är sjukt nöjd med val av storlek och implantat.
Gilla

julymum
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jag har 275cc men jag vill ha större. När du är osäker ta en storlek ovan.
Gilla

Tristessen
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jag har 275cc och är inte nöjd med varken storlek eller utseende. Våga gå upp lite i storlek skillnaden är mkt mindre märkbar än vad man tror.
Gilla

Smothie
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jätte bra tråd! Ska lägga in 255 23 jan :)
Gilla

Vegal
Kvinna ·
14 dec, 2012
Verkar som att önskan att man hade valt mer cc i efterhand är genomgående. Har ni upplevt att mycket ''försvinner'' jämfört med hur ni tyckte det såg ut när ni provade på konsultationen?
Gilla

Sweedie
Kvinna ·
14 dec, 2012
Vegal... Nä... tycker dom är större än jag väntade mig.
Gilla

Lilla C
Kvinna ·
14 dec, 2012
Jag har 275 bakom muskeln och gick från liten B till fyllig C. Varit väldigt nöjd med det men kommer i januari ta ut mina implantat. Efter 12 år har jag nu tröttnat på att känna mig "fejk" och det är en dyr hobby med plastikoperationer. 🙁
Vad jag har noterat är att vääääldigt många tjejer tycks välja 400+ i storlek på implantat....
Gilla

Sweedie
Kvinna ·
14 dec, 2012
Oj Mary... det kan jag inte säga längre. Efter operationen händer det så mycket med brösten. Jag gick omväxlande och tänkte "för stora" och "för små"... Men nu tycker jag dom är jättelagom i storlek. Vill ju se ut som om jag begåvats med bröst av naturen... inte som Dolly 😉
Gilla

Shiraz
/ ·
14 dec, 2012
Sweedie skrev:
Oj Mary... det kan jag inte säga längre. Efter operationen händer det så mycket med brösten. Jag gick omväxlande och tänkte "för stora" och "för små"... Men nu tycker jag dom är jättelagom i storlek. Vill ju se ut som om jag begåvats med bröst av naturen... inte som Dolly 😉
Håller med dig Sweedie - det beror på hur man vill att det ska se ut? Fejk eller naturligt? Jag själv har "bara" 200 cc, men mitt mål är fylliga bröst som ser naturliga ut. Så ställ er frågan först hur ni vill att slutresultatet ska bli?
Gilla

Sweedie
Kvinna ·
15 dec, 2012
SHIRAZ.... Nja.... alltså det var inte riktigt det jag menade :) Jag tycker fortfarande "fejklooken" är snygg... men inte några jättebomber så att det första som kommer in genom dörren är ett par tuttar och långt bakom kommer en liten tjej 😀 (Inte för att jag är en liten tjej direkt... men Du förstår säkert tanken) 😎
Gilla

Sweedie
Kvinna ·
15 dec, 2012
LILLA C... Verkar inte vara ovanligt med 600+ heller.... men 400+ verkar nästan vara standard här inne. Beror väl lite på hur mycket man har själv, är man helt platt kanske man behöver 400+
Gilla