Arielg
Kvinna ·
Helt platt, nu 325 cc, vad tror ni? Någon annan?
Hejsan alla!!
Jag ska opereras om en vecka ca. Och vill jättegärna ha er hjälp!!
Jag har inga som helst bröst nu och ska lägga in 325 cc.
Är det för litet/stort? Har läst lite olika..
Tack!!
Sortera efter

citadell2011
Kvinna ·

Inanna
Kvinna ·
Hej!
Jag var platt, urammad, a eller pytte b, med 65 i underband. Jag la in 300/325 över muskeln och de känns enorma. Tre veckor, inte svullen (liite på högra kvar) och jag är nöjd, för jag hoppas jag vänjer mig. Har en del bilder uppe i albument.
Frågan är vad DU vill ha? Jag ville ha tuttar, inte "stooora tuttar", som jag kan framhäva eller dölja efter behag. Som fyllde ut de tomma påsarna efter amning. Jag är supernöjd med storleken, men jag vet att många här får "tuttgirighet" och önskar de satsat på större.
Lycka till!

Jatropha
Kvinna ·
Jag hade i princip inga bröst alls, kunde inte ens fylla den minsta a-kupa, och la in 290 och 310. Hade då verkligen inte velat lägga in större, personligen, men då hade jag också väldigt otöjbar och fast vävnad vilket gjort det extra jobbigt. Är man mer formbar kanske det är lättare. Men din kirurg måste ju ändå ha bedömt det som lagom, om det är vad ni bestämt?

Arielg
Kvinna ·
Tack för snabba svar!
Det känns bra att ni är nöjda. Många verkar ha lagt in större!
Jag är 164, väger 50 kg och liten benstomme så jag vill inte ha något som ser onaturligt ut.
Det känns lite hemskt och säga men jag var på en konsultation och han tyckte 325 så då litade jag på det. Bakom muskeln var det enda han gjorde sa han så då sa jag ok till det med. Jag är oerhört oinsatt..
Jag ska på solsemster över jul.
Vad tror ni om att bada 3,5 veckor efter? Helt kört?
Har ni tips på bästa sett att skydda från solen?

Arielg
Kvinna ·

Arielg
Kvinna ·
Åh lycka till!
Du verkar vara insatt! Borde jag också vara.. inte så bra det här..

Arielg
Kvinna ·
Åh lycka till!
Du verkar vara insatt! Borde jag också vara.. inte så bra det här..

Anonym användare
Jag själv är också nästintill platt och har valt mellan 300-350cc va jag tycker nu iallafall, har inte hunnit prata med kirurgen än då jag har konsultation den 28 november och jag hoppas han tycker liknande vad jag tycker. Har du gjort ristestet? Jag tyckte det var rätt svårt så jag väntar till konsultation för att pröva ut strlk istället. Kanske kan du få en tid och pröva ut en strlk innan OP för att känna dig helt säker? När man lägger bakom har jag läst att en liten del också försvinner? (rätta mig gärna om jag har fel)

Arielg
Kvinna ·

Anonym användare
Det är precis som jag, vill inte heller ha några jätte bomber utan några som passar min kropp och som jag kommer bli nöjd med!
Men du skriver att du ska OPas om en vecka, kanske kan du boka in en tid innan OP för att kolla ut strlkar igen eller ringa och se om du kan samma dag som OP kolla strlken igen så du verkligen är nöjd ?:)
Lycka till iallafall!

Jatropha
Kvinna ·
Inte? Skumt... Antar att alla gör olika, men min kirurg tog massor av mått, drog, petade, nöp, tryckte och hade sig med en massa kontroller av läget, och han sa redan då att jag hade väldigt fast vävnad. Exakt hur illa det var ställt märkte han ju såklart inte förrän vid op, men att den var av det fastare slaget visste vi ju båda. Känns ju skumt att välja implantat utan att ha mätt på dig innan? :/

Arielg
Kvinna ·
Verkligen.. visst att det går att göra innan man går in till operationen men man vill ju veta allt innan!
Får ringa imorgon!
Tack!

_Petra_
Kvinna ·
Jag hade minibröst, väger 60 kg och är 175, lade in 325cc M+! Kolla gärna mina bilder så får du se hur det blev!

hottottie
Kvinna ·

Arielg
Kvinna ·
Åhh va fina!!! Grattis!!!!

mom
Kvinna ·

mom
Kvinna ·

Fluffy
Kvinna ·

Anonym användare

meija100
Kvinna ·
Jag var helt platt och önskade stora bröst till min kropp fast dom ser ut att vara mina egna!! Går inte att jämföra med andra och välja efter det utan lita på dig själv och ta hjälp av kirurgen!!
Hej ja ska själv göra de på tis. och har valt lite större men jag vet ju också just hur ja vill ha dom så det beror ju på vad du själv är ute efter =)