Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Arielg

Arielg

Kvinna ·

Helt platt, nu 325 cc, vad tror ni? Någon annan?

Bröstförstoring

Hejsan alla!!

Jag ska opereras om en vecka ca. Och vill jättegärna ha er hjälp!!

Jag har inga som helst bröst nu och ska lägga in 325 cc. 

Är det för litet/stort? Har läst lite olika..

Tack!!

22

Sortera efter

_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

mom skrev:
_Petra_ dina bröst ser jättefina ut! Perfekt storlek o form. Jag ska opa mig den 14e dec men hade funderingar på 375cc men när jag ser dina bilder så känner jag att det kanske räcker med det dom du har. Det är ju så svårt att få en bra uppfattning om hur dom kommer se ut på en själv. Man vill ju inte ha enorma!

Tack fina du! Jag tyckte de blev för stora, men det verkar som att jag är den enda som tycker det, haha. Hoppas innerligt att jag vänjer mig vid storleken, annars lutar det åt ett storleksbyte om 6 mån...

Örjan rekommenderade 350cc till mig, men det hade ju blivit katastrof, eftersom jag tycker att 325 blev för stort! Så man ska inte ALLTID gå på kirurgens rekommendationer... även om de säkert oftast vet vad de snackar om :)

Sen tycker jag att 325cc ser väldigt olika ut på olika personer så klart...

Gilla
mom

mom

Kvinna ·

_Petra_ skrev:

mom skrev:
_Petra_ dina bröst ser jättefina ut! Perfekt storlek o form. Jag ska opa mig den 14e dec men hade funderingar på 375cc men när jag ser dina bilder så känner jag att det kanske räcker med det dom du har. Det är ju så svårt att få en bra uppfattning om hur dom kommer se ut på en själv. Man vill ju inte ha enorma!

Tack fina du! Jag tyckte de blev för stora, men det verkar som att jag är den enda som tycker det, haha. Hoppas innerligt att jag vänjer mig vid storleken, annars lutar det åt ett storleksbyte om 6 mån...

Örjan rekommenderade 350cc till mig, men det hade ju blivit katastrof, eftersom jag tycker att 325 blev för stort! Så man ska inte ALLTID gå på kirurgens rekommendationer... även om de säkert oftast vet vad de snackar om :)

Sen tycker jag att 325cc ser väldigt olika ut på olika personer så klart...

Ja visst är dom stora! Men dom ser inte FÖR stora ut tycker jag. Men när jag gått omkring med 400ml ris i sportbhn hemma så känns det som att dom borde bli som dina. Men eftersom du la in 325 o fick det resultatet så kommer jag nog inte våga lägga in så mkt. För jag vill inte ha större än så. Det är ju sååå svårt jag blir galen. Jag vill ju varken ha för stora eller för små :/

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem