strongandfit1
Kvinna ·
04 sep, 2013
HJÄLP, 225 cc låg profil eller är det för lite?!?
Hej,
nu har jag äntligen beslutat mig för att operera in lite fylligare bröst MEN
jag är livrädd för fake-looken. Gillar heller stora bröst eller för stor kant upptill så det ser rundat ut.
Vill ha naturliga, lite fylliga (fyllig B eller liten C) med fin form, Gillar båtformen, att underpoolen e lite fylligare, behöver inte va så stort och fylligt upptill så man ser brösten i alla kläder.
Var på konsultation hos örjan och han rekomenderade 225 cc lågprofil. Tyckte nästan det såg lite stort ut men när jag läser och ser bilder här så ser det INTE stort ut alls. Är väldigt osäker över LÅGprofil då jag knappt ser någon med lågprofil?! Han sa att det kan bero på att oftast är de dem med stora bröst som skriver på forum etc, och de som vill dölja sina bröst och ha mindre inte skriver så mycket om det eller lägger upp bilder. Kan finnas en poäng?
Är en smal tjej med liten midja men bredare höfter o fyllig rumpa, därför sa han att jag absolut kan ha 225 cc med lågprofil för att inte få för mkt put MEN ÄR SÅ OSÄKER :( Har nu en A-kupa. Tränar väldigt mkt och lyfter tunga vikter men han rekomenderade ändå bakom placering. Har hört mkt om muskelpåverkan osv, men vill heller inte ha framför placering då jag har så lite egen vävnad och är tunn.
JUST DET, han sa också att implantaten kommer börja längre ner än mina egna, och det därför finns en RISK att man ser konturer från mina egna bröst, har någon erfarenhet av detta??
kommer det vara för lite? varför skriver alla att det är så platt och brett? Det är ju samma bredd på alla implantat. Finns det någon med bilder på lågprofil - eller 200 - 225 cc?
Snälla hjälp mig, är helt vilse i det här!!!
Sortera efter

strongandfit1
Kvinna ·
04 sep, 2013
Nu har jag kollat upp hur mina implantat ser ut, 225cc lågprofil, 11,5 cm bredd och 3 cm put. Visst räknar man då detta (3cm), plus sitt egna put (dvs hur mycket brösten det går ut, nedifrån och upp?) har jag förstått det rätt?
Moderate plus profile (dvs mellan) skiljer sig inte så mkt från LP. Där ligger 225cc på 10,9 cm bredd och 3,5 cm put.
Gilla

strongandfit1
Kvinna ·
04 sep, 2013
åååååå vill se bilder!!! :D
Gilla

Pygme
Kvinna ·
04 sep, 2013
Jag har 225 mp+ profilen, hade lite bröst innan typ full A. Blev för mycket put tycker jag, hade gärna haft bredare med lägre put, hade gärna haft mindre mellanrum nämligen men absolut inte mer cc
Gilla

Pygme
Kvinna ·
04 sep, 2013
Fyll i din signatur. Dels är det lättare för folk att råda dig om storlek om man ser dina mått, längd, vikt etc, dels så blir du inte silver och får se bilder annars
Gilla

strongandfit1
Kvinna ·
05 sep, 2013
jag förstår inte det här med silver, guld osv? Vad innebär det?
och kollade in dina bilder nyss, du har fått ett superbra resultat. Förväntar mig något liknande :-)
Gilla

Salt26
Kvinna ·
05 sep, 2013
Jag var precis som du ute efter "naturliga" bröst. Jag har 255 MF anatomiska och jag har inte det som du är rädd för: bulligheten upptill. Jag kan ha urringat utan att det finns en kant upptill...däremot har jag full/hög profil men det valde jag för att jag ville ha droppformen, vilket jag tycker är snyggt.
Har du funderat på anatomiska? Jag har några bilder du kan kika på
Gilla

Pygme
Kvinna ·
05 sep, 2013
Läs fliken medlemskap längst upp där står det vad du behöver göra för att se bilder :)
Gilla

strongandfit1
Kvinna ·
06 sep, 2013
ååå, kan inte se dina bilder :(
Gilla