Anonym användare
27 sep, 2011
Hjälp, 400, 450 eller 475 CC?? Mina mått är 163 cm, 49 kg
BröstförstoringHej tjejer jag skulle verkligen behöva er hjälp..
Fram tills idag har jag velat om storleken, även fast jag och Dr Carl-Johan Gustafson på Proforma bestämde oss för 400 CC, hade tagit med en bildpå blondy's tuttar :) och han sa: "Sådär kommer det bli på dig ungefär med 400CC". Men hallå.. Jag har ångrat mig. Drömde inatt om hur besviken jag blev över att dom blev för "små", för jag vill inte ha naturligt stora jämförelsevis med min kropp, utan jag vill ha mina stora bröst, fast större. Så.. Hjälp, vad tycker ni? Känner mig helt lost.. 450 eller 475 CC? Vad tror ni ärligt skulle passa bäst på mig? Är gammal elitsimhopperska samt elitgymnast så är lite bredare över axlarna än de flesta tjejer i min viktklass..
Sortera efter
Anonym användare
27 sep, 2011
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2011
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2011
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2011
Angelica77
Kvinna ·
27 sep, 2011
Du har ju idag asgrymma bröst för det första!!!
Om du lägger i 400cc - hur stora blir dom inte då???
Bokmärker tråden o följer!!!
Lycka till!
Anonym användare
27 sep, 2011
Hej Petra!
Nää men de e ju exakt det jag inte vill hehe, vill att dom SKA SE onaturligt stora ut, typ "aha hon har sillisar, no doubt" :)
Är så rädd att dom blir för små.. :S
Anonym användare
27 sep, 2011
Hehe Malin vad rolig du är :) Tack så mycket hehe :) Calle trodde också att dom var opererade, jag sa nej jag lovar dom är inte det.
Ok, men vad tror du? Tuttarna på bilderna är ju som sagt mina, men om jag lägger i 450-475 tror du då dom blir meeegastora likt Natacha Peyre eller mer som dina som är perfekta? (Syftar nu på din profilbild som utgångspunkt)
Anonym användare
27 sep, 2011
Du har ju idag asgrymma bröst för det första!!!
Om du lägger i 400cc - hur stora blir dom inte då???
Bokmärker tråden o följer!!!
Lycka till!
Hehehe okej tack då hehe :) Men dom kan alltid bli bättre! :P
Nämen alltså, jag kör nog på minst 450 iaf.. Dom lär ju ändå "krympa" lite sen efter 6 mån typ.
Tack gums! Vi hörs :)
Anonym användare
27 sep, 2011
Nej jag simhoppar inte längre, överhuvudtaget, det enda jag gör är att tränar på en väns gym nån gång då o då när jag inte känner mig alltför bekväm att bara fika o så hehe.
Jag vet inte, jag hade velat ha bakom, men sista tiden har jag läst så mycket dåligt om det.. Plus att med att placera implantatet framför känns det som att risken för "hängpattar" är större.. Nä usch, jag är helt kluven. För det här om placering var de enda vi inte pratade om på konsultationen. Vad har du?
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2011
Anonym användare
27 sep, 2011
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2011
Anonym användare
27 sep, 2011
Anonym användare
28 sep, 2011
Jag är mest förvånad över att du VILL att brösten ska se onaturliga ut. Av dina bilder att döma så är du jättefin precis som du är. Haraldrigförstått mig på den här Barbie-hysterin som existerar blanden delunga tjejer. Varför vill man se plastic ut?
Gällande din fråga om framför alternativt bakom muskeln så slår jag ett slag för bakom. Dels för att brösten ser mer naturliga ut men även för att de blir mjukare.
Kram och lycka till med din operation, vad du än beslutar dig för.
Malin88
Kvinna ·
28 sep, 2011
Anonym användare
28 sep, 2011
Jag är mest förvånad över att du VILL att brösten ska se onaturliga ut. Av dina bilder att döma så är du jättefin precis som du är. Haraldrigförstått mig på den här Barbie-hysterin som existerar blanden delunga tjejer. Varför vill man se plastic ut?
Gällande din fråga om framför alternativt bakom muskeln så slår jag ett slag för bakom. Dels för att brösten ser mer naturliga ut men även för att de blir mjukare.
Kram och lycka till med din operation, vad du än beslutar dig för.
Godmorgon Pernilla!
Hehe ja, alltså, egentligen är jag väl rätt så emot denna Barbiehysteri men jag vill ha tillbaka den form jag hade för ett år sedan (se bikinibilderna). Som du kan se på de senast tagna bilderna är dom inte desamma som då. Och jag har alltid tyckt att silikonbröst är vackert. Det jag nog menar med onaturliga är, min vän har implantat men hennes ser verkligen ÄKTA ut! Totalt. Man tror att hon är född med perfekta bröst. Och jag vill inte ha frågan sen: "Har du eller har du inte gjort?" Utan där ska det inte vara någon frågan om det, Kalla mig knäpp men jag vill ha det så :)
Tack , och jag önskar dig all lycka i framtiden med din son och allt, min mormor och hennes syster dog i bröstcancer, min moster har haft bröstcancer 2 gånger om, min mor är rädd varje dag och hon tror inte hon blir 55 ens. All lycka till dig också Pernilla. Stor kram!
Anonym användare
28 sep, 2011
Godmorgon Malin, hehe jo men bilder kan förvilla :) Jag ÄR rätt bredaxlad o så, tro mig. Inte tjock bred men simhopps o gymnastbred hehe.
Ok, hmm, f*n, jag måste verkligen konsultera med Calle imorgon. 425 kanske då hehe.
Min största undran är nog det här med db och den största risken för det om jag har submuscular eller subpectral/subglandular.. :/
Kram vick
Anonym användare
28 sep, 2011
Pernilla! Glömde säga tack för komplimangen och jag v ill bara förtydliga för dig, och andra också, att jag är redan nöjd som jag är. Den här operationen gör jag för att förbättra endast, inte pga dåligt självförtroende eller dålig självkänsla. :)
Så jag hoppas inte du tror att "stackars tjej hon vill se ut som en Barbie o tro att killar vill ha henne".
Ha en bra dag alla!
Kram viktoria
Malin88
Kvinna ·
28 sep, 2011
du får försöka testa med ristest, fast det är svårare när man redan har bröst, men så du hinner vänja dig vid storleken innan op :) för i början känns det mesta stort, men när man vant sig så uppfattar man dom oftast på ett annat sätt.
om du är bredaxlad bär du säkert upp det snyggt! jag har typ inga axlar :/
förstår du är orolig för db, de är inget kul, men om du inte har skarpa bröstveck eller en strutig form på brösten är risken mindre. om du inte vill överväga att lägga framför, då minskar risken
Anonym användare
28 sep, 2011
Jag har fått för mig att jag är så emot ristestet hehe vet inte varför..
Hursom, jag tycker det är så fint med smala tjejer (alltså, som inte är så bredaxlade som jag). Det ser så kvinnligt ut. Jag ser manlig ut! Haha.
Kan man lägga delvis bakom då? Eller är det samma som bakom?
Har hört att om man lägger framför så blir det lätt häng..
i och med att du redan har 70 c så skulle 400 cc räcka gott och väl ..du skulle hamna typ på 70H ..
och då är du rätt kort och väger inte så mkt.... så det kommer inte att se naturligt ut=)