Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bells93 profilbild

Bells93

Kvinna ·

06 mar, 2015

Höijerbröst 3 veckor 300cc *BILDER*

Bröstförstoring

Då var det fredag igen och brösten fyller 3 veckor! Körde ett tejpbyte efter duschen och passade på att ta lite bilder medans ärren fick lufta lite. Fortfarande väldigt nöjd, de mjuknar på sakta men säkert, hoppas att de sätter igång ordentligt snart! :)

24

Sortera efter

Jessica

Kvinna ·

06 mar, 2015

Kul att du är nöjd, vi är väldigt lika kroppsmässigt, känner du dig nöjd med storleken? Kanske skulle bli bra på mig också :-)). Alltid skönt när någon är nöjd!
Gilla

Anonym användare

07 mar, 2015

Sjukt snygga, storleken passar dig jättefint :)

Gilla

Rubyw

Kvinna ·

07 mar, 2015

Ååh när jag ser dina bilder längtar jag bara ännu mer efter min operation! De blev verkligen jättefina :)
Gilla

Sandra1113

Kvinna ·

07 mar, 2015

Jättefina :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

07 mar, 2015

Ååååå grymt snygg gumman kram kram
Gilla

knasen91

Kvinna ·

07 mar, 2015

Jättefina i storlek & form:)
Gilla

Ophelia

Kvinna ·

07 mar, 2015

Jättefina! Proportinerligt och precis lagom till din kropp. Ett resultat jag själv eftersträvar då den mer vulgära looken inte tilltalar mig alls. Förstår att du är lycklig! Grattis :-D
Gilla

Infinityy

Kvinna ·

07 mar, 2015

Åh dom blev riktigt fina! 🙂

Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Jessica skrev:
Kul att du är nöjd, vi är väldigt lika kroppsmässigt, känner du dig nöjd med storleken? Kanske skulle bli bra på mig också :-)). Alltid skönt när någon är nöjd!
Jag är jättenöjd med storleken! Men ibland tittar man på andra som har lite mer och tänker "fan jag skulle tagit lite mer.." Men sen tänker jag på vad min kirurg sa, hade jag tagit mer så hade jag pga min bröstbredd och mitt utgångsläge upplevt dem som för stora, vilket jag inte ville ha. Men jag är absolut nöjd! :) Jag vet inte hur du ser ut i kroppen nu men allt beror på dina mått och hur mycket egen vävnad du har och så och vad du är ute efter för resultat. Men det där ser din kirurg när du är på konsultation så det är bara att förklara vad du är ute efter och prova sig fram! :)
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

tin skrev:

Sjukt snygga, storleken passar dig jättefint :)

Tack så mycket!! :) Dina bröst är döööösnygga också, verkligen perfektion!
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Rubyw skrev:
Ååh när jag ser dina bilder längtar jag bara ännu mer efter min operation! De blev verkligen jättefina :)
Tack!! Jaaaa snart är det dags!! :D hur känns det idag? Är du pirrig? :D
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 mar, 2015

Grymt snygga bröst gumman å jätte fin bh vart har du köpt den? Din kropp är grymt snygg hur har du fått den? Kram kram gumman
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Vonkan skrev:
Grymt snygga bröst gumman å jätte fin bh vart har du köpt den? Din kropp är grymt snygg hur har du fått den? Kram kram gumman
Tack sötis! Vilken bh tänkte du på? :) Jag har nog väldigt bra gener, min mamma var en pinne tills hon fick barn, jag har aldrig tränat eller gjort något för att ha en smal kropp, är nog bara väldigt bortskämd med bra ämnesomsättning än så länge, äter skit hela tiden haha, lever nästan på chips och skräpmat.. men så kommer det nog inte vara för alltid så man får njuta så länge det varar! Kramar!
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Sandra1113 skrev:
Jättefina :)
Tack så mycket! :-*
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

knasen91 skrev:
Jättefina i storlek & form:)
Tack ska du ha!! :D
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 mar, 2015

Den rosa du har på din profil bild ok ja lyllos dig sååå grymt jävla avis på alla som är smala :'( nu mår jag riktigt jävla dåligt du anar inte kram kram gumman
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Ophelia skrev:
Jättefina! Proportinerligt och precis lagom till din kropp. Ett resultat jag själv eftersträvar då den mer vulgära looken inte tilltalar mig alls. Förstår att du är lycklig! Grattis :-D
Tack så mycket vad glad jag blir! :-* Nä det gillar inte jag heller, ville inte ha några jättestora bollar.. Kan dölja de väldigt lätt i kläder men längtar även tills de börjar bli mjukare så man kan framhäva de lite mer vid vissa tillfällen och få en fin klyfta med en push up bh ;) inget jag kunnat göra förut då jag var helt platt. Men jag hoppas verkligen de formar till sig ett så naturligt resultat som möjligt när allt är klart! :)
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Vonkan skrev:
Den rosa du har på din profil bild ok ja lyllos dig sååå grymt jävla avis på alla som är smala :'( nu mår jag riktigt jävla dåligt du anar inte kram kram gumman
Den är från Kappahl :) Jättefin neonfärg nu till sommaren! Nemen, vad är det för struntprat jag ser! Du är ju jättefin och du är verkligen inte stor nånstans! Jättefin kropp och supersnygga Patrik-bröst har du fått nu också som passar jättefint på din kropp! Du ska vara glad och riktigt nöjd, du är jättefin!!! <3<3
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Infinityy skrev:

Åh dom blev riktigt fina! 🙂

Tack så mycket!! :D Som jag brukar säga, all cred till Patrik Höijer ;D
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 mar, 2015

Då ska jag åka till kapphal å kolla :-D jo de e de jag är kom å se mig i verkligheten så får du se då kanske du får en annan syn på mig att jag hade rätt tack för dom fina orden men tyvärr kan jag inte hålla med kram kram <3
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem