Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bells93 profilbild

Bells93

Kvinna ·

06 mar, 2015

Höijerbröst 3 veckor 300cc *BILDER*

Bröstförstoring

Då var det fredag igen och brösten fyller 3 veckor! Körde ett tejpbyte efter duschen och passade på att ta lite bilder medans ärren fick lufta lite. Fortfarande väldigt nöjd, de mjuknar på sakta men säkert, hoppas att de sätter igång ordentligt snart! :)

24

Sortera efter

Larinova

Kvinna ·

08 mar, 2015

Bell93: Jättefina!! Passar dig :) Har också opererat mig hos Höijer och är grymt nöjd att jag valde honom till slut! Jag valde en aning  större denna gång. Gjorde om mina ärr också (mina gamla hade halkat upp på bröstet)

Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Vonkan skrev:
Då ska jag åka till kapphal å kolla :-D jo de e de jag är kom å se mig i verkligheten så får du se då kanske du får en annan syn på mig att jag hade rätt tack för dom fina orden men tyvärr kan jag inte hålla med kram kram <3
Av alla dina bilder att döma så tycker jag du är jättevacker! Och du verkar ha en väldigt fin insida också så gullig som du är mot alla här inne :) Alla är fina på sitt eget sätt och det gäller även dig! Men även jag har mina komplex som ingen annan håller med om men som jag tycker är gräsliga. Det är nog inget man kommer undan men man lär sig acceptera och leva med det I guess! Fina bröst kan vi gotta oss i nu i alla fall :-* Kram på dig!
Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Larinova skrev:

Bell93: Jättefina!! Passar dig :) Har också opererat mig hos Höijer och är grymt nöjd att jag valde honom till slut! Jag valde en aning  större denna gång. Gjorde om mina ärr också (mina gamla hade halkat upp på bröstet)

Tack så mycket! :D och vad kul att du också varit hos Patrik! Är du nöjd med resultatet? :) Jag bara älskar L&E och Patrik!!! Är så otroligt nöjd med mitt val!
Gilla

Larinova

Kvinna ·

09 mar, 2015

Bells93 skrev:
Larinova skrev:

Tack så mycket! :D och vad kul att du också varit hos Patrik! Är du nöjd med resultatet? :) Jag bara älskar L&E och Patrik!!! Är så otroligt nöjd med mitt val!
   Jag är supernöjd!! De börjar ta sin form succesivt mer och mer :) Ännu är de ganska färska. Men börjar se lite mer rundning nu. Är också GRYMT nöjd med patrik, han har gjort dem helt symmetriska också, tidigare var mina bröstvårtor för högt uppe och själva bröstet var för långt ner, såg inte så fint ut, men nu är de supersnygga :) Ska försöka lägga ut lite bilder sen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem