Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
34an

34an

Kvinna ·

Hur känns 320 el större efter op

Bröstförstoring

Hej! Slutligen bestämt mig för 320 cc nu. Kändes bra med 300 men lyssnade sen på många som tyckte att man skulle ta något större och det skiljde typ 0,5 cm i bredd bara enl tabellerna . Har idag gått med ristesten och tyckte det kändes som två stora bollar . Hjälp... är det såhär det känns sen efter op ? Stämmer ristesten eller blir det lite mindre och känns normalt i kroppen sen? Ni som har 320, tycker ni att ni fick stoora bröst efteråt el för stora? Kollat på bilder och vissa ser rätt stora ut och undrar hur jsg kommer trivas i det. Kände mig bara stor just nu... Har valt ergonomix och demi profil så bör ju inte bli så bolliga! Nu kommer ju alla panik känslor då det är ca 14 dagar kvar. Snälla beskriv hur ni känt det! Tack alla för detta forum

21

Sortera efter

Fellicia

Fellicia

Kvinna ·

Tack! Kände mig ju också jätte nervös innan, när det väl var dags idag så kände jag mig rätt lugnt. Gick och bytte om sen kom patrik och han ritade lite och så, efter det kom narkosläkaren gav mig lite piller och sen var det dags, gick så fort. Snurrade till lite skönt när narkosen började värka sen vaknade jag upp av att jag tyckte att allt hade gått så fort. Smärtan är ju såklart något man får leva med. Hade väldigt ont ett tag men fick smärtstillande tablett, sen när jag satte mig upp för att äta lite kändes det mycket bättre! Åkte hem utan någon direkt smärta men den börjar komma tillbaka. Tur att man har massa bra smärtstillande :) d
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem