Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nooova profilbild

Nooova

Kvinna ·

13 sep, 2011

Hur många har lagt över 500cc vid första op?

Bröstförstoring

Jag vill veta hur många operationer ni gjorde för att komma över 500cc? Hur många av er som har haft kirurger som har låtit er lägga in över 500 vid eran första operation osv. För vissa kirurger säger att det är mer komplikationer med större implantat vid första operationen och andra inte. Alla tillåter olika storlekar. Vad är vettigast och säkrast?

31

Sortera efter

Angelica

Kvinna ·

14 sep, 2011

550 cc på första open för mig
Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Jag valde 550 hp bakom & min kirurg (Dr Ivan Letterfors) tyckte att det var ett bra val. Frågade om det skulle öka komplikationsrisken & han sa att det inte spelade någon som helst roll....men kanske är olika för hur man ser ut & olika för vad kirurgerna anser själva att de klarar...ingen aning!

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

La in 550cc vid första op...
Gilla

Nooova

Kvinna ·

14 sep, 2011

Oj, vad många ni börjar bli. Undrar om det här med större bröst - större risk kanske är bullshit.. Tycker ni själva att ni har jättestora bröst eller normalstora? Större stad - större bröst verkar ju stämma iaf.

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Jag upplever inte mina som stora...har bara gått snart 2 veckor efter op för mig så de är ju långt ifrån klara iofs...men känns absolut inte för stort!! Kan ju kanske vara så att kirurger säger olika för att de tycker sig klara olika...?? Jag hade nog aldrig vågat "stå på mig" om en storlek om kirurgen sagt att han/hon inte kunde lägga in det. Kan ju vara så att en kirurg inser just sina begränsningar oxå...men jag vet inte, en tanke där bara.

Gilla

Angelica

Kvinna ·

14 sep, 2011

Jag tycker mina är normalstora, det sa även sköterskan på mitt besök nu att de såg normal stora ut till min kropp. Jag ville ha lite fejk så därför lägger jag i mer den 21 okt!
Gilla

Nooova

Kvinna ·

14 sep, 2011

Du och jag är ju typ lika långa och väger lika mkt angelica. Och jag velar mellan 500-550. Jag vill ha lite mer fejk borde jag kanske ta 600 direkt? Inte för att jag får det, isf måste jag gå upp i profil till 590uhp (ultrahigh).

Gilla

Magicpain

Kvinna ·

15 sep, 2011

Jag la in 600 1:a gången, men det var knappt att det fick plats, men jag hade tur :)

Gilla

linaaa

Kvinna ·

15 sep, 2011

En god vän till mig hade B innan... och hon fick lägga in 800cc direkt (första operationen).

Gilla

Anonym användare

15 sep, 2011

Jag la in 650 vid första operationen :)

Gilla

Anonym användare

15 sep, 2011

Jag la in 650 vid första operationen :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem