Tuttis83
Kvinna ·
Hur många storlekar större blir brösten med 500 i?
Jag har nyligen lagt in 500 hp mentor implantat i mina bröst. Är det någon som vet ungefär hur många storlekar större man får ha på bh-n?
Sortera efter

Anna84
Kvinna ·

Anonym användare

Gulkyckling
Kvinna ·

Lovelilive
Kvinna ·
Jag hade B innan, efter min op (600 hp mentor) fick jag H!! och det har nästan gått tre månader och dom blir fortfarande större, så bhn jag köpte för knappt en månad sen är för liten...

Mallans_bralla
Kvinna ·
Lovelilive.. var in och tittade på dina bilder, har du lagt framför eller bakom?🙂

Tuttis83
Kvinna ·

Anna84
Kvinna ·
Det undrar jag också...

Anonym användare
De blir ej mindre kan jag ju säga, en tid kommer du tycka det då de sjunkt ner lite mm. MEn sen ändras de igen. DEt händer så mkt med brösten de första 6 månaderna så du kommer bli chockad. om man jämför bröst v 1-2 och 5-6 månader är det inte samma bröst alls! inte för mig iaf. MEst gillade jag de när de var nästan 5 månader (så långt jag hann med innan jag bytte igår. ) så¨nu tillbaka på ruta 1 occh ytterligare 5 månader framför mig med förändringar :)

Tuttis83
Kvinna ·

Anonym användare
Du kommer nog vara mer nöjd sen endå :) DE blir bara finare och finare! smälter in mer med kroppen ju längre tiden går :)

Tuttis83
Kvinna ·

Anonym användare
jätte ? menar du stora? isf blir du nog chockad av mina bilder sen , har lagt in 610 igår :P

Tuttis83
Kvinna ·

Anonym användare
JA det är det nog kanske :P Fast nu har jag inga planer på att göra de större, hade inte gjort de större om jag inte korrat heller..

Tuttis83
Kvinna ·

Anonym användare

Lovelilive
Kvinna ·

Candy
Kvinna ·
Bra Tråd! :) Funderade oxå på storlek, (ska op den 4/4 på Laser & Estetik) Börjar bli fundersam på om det blir förstora tuttisarna..😲
Ska troligtvis lägga in 565cc runda , läkaren föreslog 505cc men han sa att 565cc också var okey. Tänkte att inte större än D i kuppa.
Var på HM här om dagen, och såg att de typ bara hade upp till D ( i vår butik). Jag hade ju hoppats att jag kunde gå till HM och köpa dem där bla.
Bh som jag har på mig mest nu är xtra vadderade (B) så är nöjd storleksmässigt,(fast det är ju bh`n som putar ut)
....Blir de sen större efter några månader så...huualigen!

ida2
Kvinna ·
de kan va allt från 5 till 2,5 storlekar. De flesta går upp lite drygt 100cc per storlek men jag gick upp typ en på 200 cc..minst.

ida2
Kvinna ·
men jag tillhör minoriteten.
Man får räkna på ca 100-150cc per storlek