Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Hur många storlekar större blir brösten med 500 i?

Bröstförstoring

Jag har nyligen lagt in 500 hp mentor implantat i mina bröst. Är det någon som vet ungefär hur många storlekar större man får ha på bh-n?

22

Sortera efter

Candy

Candy

Kvinna ·

Så det kanske inte stannar vid D kupa då..idae_? Var köper du BH nånstans? Var förresten inne idag på Cubus :) oj så jätte mycket fint dom hade där!!! Faktiskt så var det en hel del utan bågar, det är ju bra. Vad jag har förstått så ska man inte andvända BH med båge utan helst utan.. Det grämer mig lite att få vara intryckt i en sport BH typ hela sommaren.. Tänkte ju vara lite på stranden..men inte vill jag ha på mig sport BH då...helst inte. Finns det "bra" bikinis som är stadiga eller hur ska man gå till väga... Hur har ni gjort? (ursäkta om jag har glidit ifrån ämnet lite)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Om du tänkt lägga i 560 cc så kan du glömma att hamna på d. Jag hade 450 cc innan och jag hade små bröst innan op ca bkupa och jag hade för-g kupa i mina bh-ar. Nu har jag gjort större igen 650 cc och nu har jag ca h-i kupa. Det här med att man inte ska använda bygelbh är olika klinikers rekommendationer. Jag är opererad på citadell och ska ha bygelbh hela tiden. Till sommarn har du ju lite bredare trekantsbhar att använda dig av. Samt en stadig bandeu med knyte i nacken . Så du behöver nog inte gå med sport-bh på stranden.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem