mody
Kvinna ·
19 aug, 2013
hur stort är 250cc?
BröstförstoringÄr inte så insatt i bröstoperationer men ska själv få en betald av landstinget. Det är svårt att kolla på bilder då många redan har stora bröst innan op. De säger att 250cc borde vara lagom till mig. Har ingenting nu. Tror att det är halvfast silikon. Någon som vet hur stora dom blir? vill ha en visuell B-kupa eller liten C.
Sortera efter
mody
Kvinna ·
21 aug, 2013
Jag ska göra opn på karolinska hoppas att man blir bättre bemött än dom andra som gjort där... Man kan ju alltid hoppas på att det inte händer något!
Gilla
Lillans
Kvinna ·
22 aug, 2013
CherryGarcia skrev:
Herre gud jag längtar ihjäl mig!! Hoppas bara man slipper komplikationer! :/ Men jag undrar om det inte är mindre risk för alla typer av komplikationer ju mindre man lägger in? Man vill ju gärna tro det i all fall hehe..
Det är så himla luddigt också vad kliniken står för, så räknar inte med att de ska stå för någonting förutom kapsel som jag har försäkring på..
Men du fick inga komplikationer Lillian?
Gilla
Pussan
Kvinna ·
23 aug, 2013
Lillans skrev:
CherryGarcia skrev:
Herre gud jag längtar ihjäl mig!! Hoppas bara man slipper komplikationer! :/ Men jag undrar om det inte är mindre risk för alla typer av komplikationer ju mindre man lägger in? Man vill ju gärna tro det i all fall hehe..
Det är så himla luddigt också vad kliniken står för, så räknar inte med att de ska stå för någonting förutom kapsel som jag har försäkring på..
Men du fick inga komplikationer Lillian?
Vad är db? 😇
Gilla
CherryGarcia
Kvinna ·
23 aug, 2013
DB, Double Bubble, Dubbelbröst, Dubbelkontur: Det ser ut som om den egna vävnaden ligger som en egen enhet ovanpå implantatet. Uppstår i typfallet vid bakomplacering på någon med en del egen vävnad, speciellt om den hänger lite.
Gilla