Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Chicababe profilbild

Chicababe

Kvinna ·

28 maj, 2012

Hur stort är 500cc?

Bröstförstoring

Nu har jag varit på konsultation på citadell kliniken och laser o estetik. Jag har kommit fram till 500 cc delvis bakom, Allergan HP texturerad via armhålan... Som alltid är det ju ett evigt velande fram och tillbaka med strl.. Blir 500 cc STORT och kanske svårt att "gömma" i kläder? Jag vill att folk ska se mig i ansiktet när vi pratar om man säger så... Vad tror ni som har erfarenhet av silllisar? Så här ser jag ut nu (suck):

42

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

03 jun, 2012

Här har du en broschyr med mentors tabell. Du får scrolla ner så ser du olika profilers mått. Då ser du att måtten ändras i olika profiler. http://www.mentorimplants.se/pdf/Mentor_Breast_Implants.pdf 450cc hög profil är 12.7cm i bredd och 5.2cm i put 500cc hög profil är 13.2cm i bredd och 5.4cm i put. Men om du skulle ta 400cc i hög profil hade de bara varit 12.3cm breda o då blir för smala medans 400cc moderate plus är 13.2cm. Så därför får man gå ner i profil om man vill ha mindre cc då volymen läggs mer på bredden
Gilla

e-licious

Kvinna ·

04 jun, 2012

hmm, antar att jag har något runt 13cm i bredd då.? skall ändå kolla med min kirurg men eftersom 400cc medium profil hade 13,2 och 500cc högprofil hade 23,2.. jag kunde ju inte ta 350-400cc högprofil sa han.. för då täcker de inte min bröstbredd...

ngn som vet hur man mäter bröstbredden, går det att göra själv?:)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem