Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LittlemissDaisy profilbild

LittlemissDaisy

Kvinna ·

08 dec, 2013

inte kan väl 500cc bli "litet"?

Bröstförstoring

På konsultationen fastnade jag för 450 eller 500 nu har jag bestämt mig för 500. Och då börjar jag ju såklart noja om att det ska bli för litet, 500cc var precis min egna bröstbredd. Jag vill ju ha en rätt rejäl hylla som man både kan "plockaefram men ändå kunna tona ner" lite. Jag är 170 lång och väger i dagsläget runt 56kg. Har typ 70c nu men 65 passar bättre runt, visst borde väl 500 ge mig en rätt rejäl hylla ändå? :-S

26

Sortera efter

Flisan69

Kvinna ·

08 dec, 2013

Har du en c-kupa idag så får du säkert en fin hylla med 500 som du kan dölja lite med lediga kläder och framhäva i mera åtsittandes tröjor.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 dec, 2013

Hej ska oxå lägga in 500
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

08 dec, 2013

Flisan, det tror jag med men nojar för att det ska se.... För naturligt ut, ja vill ju kunna porra till det och se oanständig ut haha B-)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 dec, 2013

Hihihihi
Gilla

Liseh

Kvinna ·

08 dec, 2013

Har du C nu och lägger in 500cc så kan du nog mer än porra till det, haha! Tror absolut inte du ska nojja över att det blir för litet!
Gilla

hejsan

Kvinna ·

08 dec, 2013

Jag har 600cc bakom bröstmuskeln och de är fortfarande uppsvällda dock men de går absolut att se "anständig" ut i en enkel t-shirt eller icke urringad tröja liksom men går även att porra till det ;) ville också ha det resultatet, och det fick jag!
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

08 dec, 2013

Jag har 550Hp ,upplever inte dem som några porr tuttar..De går att dölja och framhäva om man vill det..Bystig till en viss gräns(vilket jag ville ha då jag är 33 år och 2 barns mamma,hade jag varit yngre hade jag nog kört på större då jag gillar stora bröst) Men det låter på din beskrivning som att du är ute efter snäppet mer..🙂  Du kanske borde satsa på  600-700 i uhp..
Gilla

twinky

Kvinna ·

08 dec, 2013

Vi är nästan lika stora och jag hade 70b/c innan och nu 65g/h med 495 och 520 cc. Jag har absolut inga problem att porra till det 🤭. Det är snarare svårt att klä ner dem utan att se tjock ut. I tajta kläder ser det opropotionerligt stort ut men det kan även bero på min kropp som är rak med en del muskeldefinition. Är inte så kurvig så brösten passar inte riktigt ihop med resten. :P
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 dec, 2013

Ja allt går å fixa till vill man att de ska se porrigt ut går går de att ordna till å de e som många säger oroa dig inte de kommer se stort ut
Gilla

Soleros

Kvinna ·

09 dec, 2013

Jag velar mellan 400cc och 500cc, lutar åt 500cc nu men är orolig att det ska bliför stort. På konsultation sa han att jag kan bära upp båda fint. Jag är ute efter samma sak, att kunna sporra till det när jag vill men även tona ner på t.ex. jobbet..
Gilla

happyboobs

Kvinna ·

09 dec, 2013

Jag velade mellan 450 och 500 cc och valde till slut 500 då dess form var snyggast! De är absolut inte stora på mig utan bara proportionerligt till min kropp. Jag valde 500 eftersom det försvinner ca 50 cc när man lägger bakom muskel, därför blev det 500 för mig.
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

09 dec, 2013

Happyb, jag kommer att lägga framför, men jag är fasen ändå lur
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

09 dec, 2013

Men va fan! Jag hade ju skrivit mkt mer :s 

Jag har ju bara provat med sportbh nu och de blir ju mer ihoptryckt än en vanlig bh... Sen tycker jag de e så svårt att få till formen på rispåsen...

PÅ konsultationen provade jag 550 men där och då kändes de för stort, sen kommert jag inte heller ihåg vilken profil vi bestämde :s jag vet bara att hon sa nåt om att dt var typ de största jag kunde ha för att inte överstiga min egen bröstbredd.
Och jag har varit lite anti extra putet men de kanske behövs, de känns som många med runt 500cc har put eller extra put 

Gilla

happyboobs

Kvinna ·

09 dec, 2013

Förstår det. Det var jag med, mest mentalt för visuellt visste jag att det inte var så stor skillnad. Gå tillbaka till kliniken igen och testa, jag testade 2 ggr och första gången tyckte jag 450 var stort. Tittade på bilderna jag tagit under konsultationen och såg då att det såg bra ut. Ville tillbaka och testa ännu större för att utesluta vár det gick alldeles för långt. Gränsen var redan 550 och efter st testade jag igen med både450 å 500. Bestämde mig då för 500. Mer ett tips som funkade för mig för att känna mig säker på strl. Framför muskeln vågar jag inte svara på hur det blir, om det försvinner lite eller så.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 dec, 2013

Nä de kommer absolut inte bli förstorat jag lovar ska själv lägga in 500
Gilla

Glossygi

Kvinna ·

09 dec, 2013

Jag trodde 500 cc skulle bli helt perfekt på mig men ooooj som jag ångrar att jag  inte tog större. Mina SYNS inte ens när jag har kläder på :S
Gilla

Miss Dragon

Kvinna ·

09 dec, 2013

Hoppar in här! :-) jag vill oxå ha den valmöjligheten, vara lite "proper" på jobbet men leka till det på fritiden och trycka till en porrig hylla i snygga underkläder hehe:-) likväl som kunna att näcka och det blir ordentligt med tuttar på plats ;-) Därför landade jag på 500cc. med mindre cc fick jag ingen profil alls...Det var verkligen en svår ballansgång det där, som Twinky sa, vill ju heller inte riskera se tjock ut framifrån, när man klär ner "dom", på jobbet tex . Jag har nästan bara en månad kvar till min op. Så det återstår att se till vårkanten om jag valde rätt strl ;-)
Gilla

Smileon

Kvinna ·

09 dec, 2013

LittlemissDaisy: Du har C-kupa nu, så med 500cc bör du landa på en H-kupa, typ. Det är INTE litet. ;) Jag är längre än du och har breda höfter och la in 560 (hade inget innan). Tycker de ser stora ut utan kläder, men de går bra att dölja också.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 dec, 2013

hej hur trorni de kommer se ut på mig då jag e 156 lång å väger 52kg å jag ska lägga in 500 silimed extra hög bakom muskeln kommer de stort lr litet ut på mig? :)
Gilla

Glossygi

Kvinna ·

09 dec, 2013

Vonkan är du ute efter porr boobs så blir det nog super på dig ! :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem