Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LittlemissDaisy profilbild

LittlemissDaisy

Kvinna ·

08 dec, 2013

inte kan väl 500cc bli "litet"?

Bröstförstoring

På konsultationen fastnade jag för 450 eller 500 nu har jag bestämt mig för 500. Och då börjar jag ju såklart noja om att det ska bli för litet, 500cc var precis min egna bröstbredd. Jag vill ju ha en rätt rejäl hylla som man både kan "plockaefram men ändå kunna tona ner" lite. Jag är 170 lång och väger i dagsläget runt 56kg. Har typ 70c nu men 65 passar bättre runt, visst borde väl 500 ge mig en rätt rejäl hylla ändå? :-S

26

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

09 dec, 2013

tack så jätte mycke :) nu blev jag jätte glad:):):):) ska operera mig den 3 januari på laser å estetik hos patrik lova å lägga upp bild så du får se:)
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

09 dec, 2013

Jo jag har 70c men rätt tomma och små jag tycker domseser ut att vara mindre än så men oftast plufsar dom över kanten på dom flesta 70c i dagsläget...
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

10 dec, 2013

Vet inte hur man lägger in bilder i trådar men jag har lagt upp några förebilder samt ristest bilder och 500 blir för litet :-o provade även lite olika kläder och de syns ju fasen inte ens :-o
Gilla

Smileon

Kvinna ·

10 dec, 2013

Tycker det ser jättefint och proportionerligt ut på dig faktiskt. Men vill du ha STORA bröst, ta lite mer då? Problemet kan vara att det inte går att lägga in mer på dig på en gång. Jag fick absolut inte ta mer än 600 eftersom min hud var så tight. Kolla med kirurgen hur mycket hen kan tänka sig att göra, så vet du vad du har för valmöjligheter?
Gilla

LittlemissDaisy

Kvinna ·

10 dec, 2013

Provade 6dl och det såg stort ut men inte sjukt stort. Sen blir jag lite nojig, jag har nämligen sjukt svårt för lagomt. Ska jai göra något blir det all in, tränar jag är det sex dagar i veckan. Bakar jag så kan jag baka flera flera timmar och göra kakor/bullar för ett helt kompani lixom Så en del av mig undrar om jag blir för mkt. Men samtidigt jag vill ju att det ska synas! B-)
Gilla

Smileon

Kvinna ·

10 dec, 2013

Tror jag kanske sagt det tidigare, men jag tror att det är rätt naturligt att man tänker "när jag ändå håller på kan jag ju ta i lite till". Finns egentligen inget lätt svar, utan du måste helt enkelt lita på att du vet vad du vill ha. 600 är ungefär en BH-storlek större än 500, så det är ingen sjukt stor skillnad. Är du mer orolig för att de ska bli för små än för stora, ta den större - mest för att du ska slippa tänka att du gjort fel val. Jag känner ibland att det kunde vara kul med större bröst också, men den storlek jag har är jag rätt nöjd med. Lär behöva göra om dem någon gång i framtiden, så jag kan ju lägga in mer då om jag fortfarande känner så.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem