vanessa82
Kvinna ·
jag har valt 700cc........shit!!!
Va på konsultation idag,dem ringde och undrade om ja kunde komma idag istället för johan skulle resa bort........han gav mig först ett implantat och då kände ja att ja kunde ta lite större,sammalagt provade jag 3 st innan han sa hur stora dem va,de första va 650,750,850,........jag trodde jag skulle dö när han sa 850.....hade aldrig gissat på de.provade iallafall 650 igen,men dem va inte så jättestora så ja provade 700 och bestämde mig för de.de kändes jättebra när ja va där och provade och ja hade min syster med mig och hon tyckte att de såg jättebra ut på mig.......men nu när jag tänker på de så tänker jag shiiiit asså,tänk om jag vaknar och tycker att dem e för stora,de såg faktiskt inte så stort ut,tyckte de såg ut typ som andra som har 500kanske och de sa johan oxå.......han har valt mellan ultra hög tror ja att de va,ja va helt uppspelt när ja va där så ja kommer bara ihåg hälften av vad han sa.haha......ja sa iallafall att jag ville ha breda implantat för jag vill inte ha så mkt mellanrum............faaaan hoppas bara att detta blir bra nu!!!!
Sortera efter

Anonym användare

cupcake
Kvinna ·
Jag har 700cc och du kan se bilder på mina. De är inga "megabomber" alls. Är i och för sig 10 cm längre och 10 kg tyngre men du får ju en fingervisning i alla fall :-)

tuttified
Kvinna ·
Jag instämmer med ovanstående. Känns det bra då så är det bra. Jag fick själv en chock när jag gick från konsultationen och skulle lägga in ca 150 cc än vad jag hade trott. =) Idag är jag jättenöjd!

vanessa82
Kvinna ·
Ja de känns ju bra men jag tycker att de låter mkt men johan sa att man ska inte tänka så mkt på hur mkt man lägger in utan prova och se,men de såg ju verkligen bra ut tyckte vi alla tre..............jag hade ju tänkt mig nått mellan 500-600 men jag provade ju inte ens de,de minsta ja provade va 650,jag hade bilder me mig och visade så han skulle se på ett ungefär.......nä de kändes bra så jag kör på de som du skrev att känns de bra så e de bra,haha.........vill inte heller ändra och ångra mig sen,de såg ju absolut inte för stort ut konstigt nog.......tack för ditt svar iallafall känns lite bättre nu,man nojjar sig när man kommer hem ju och börjar tänka...kram på dig

vanessa82
Kvinna ·
Jag har 700cc och du kan se bilder på mina. De är inga "megabomber" alls. Är i och för sig 10 cm längre och 10 kg tyngre men du får ju en fingervisning i alla fall :-)
fan dina bröst e ju skitfina!!! nä jag ska inte ändra nått,jag kör på de......hoppas dem blir som dina,hihi =)
Men du tycker inte att de e tungt?? för jag frågade johan de om man kan få problem me rygg och så men han sa att de inte va nån fara......kramizar

Anonym användare
Jag valde också större än vad jag hade tänkt från början, men är nöjd med resultatet nu. Men är du osäker hade jag valt att åka ditt igen och prova, det gjorde vi och min kompis som opererades samtidigt ändrade sig samma dag som operationen och valde 100 cc mindre och det är hon glad för, för hon tyckte det blev för stort.
Så mitt tips är att prova dem igen så du blir nöjd med resultatet sen. Lycka till

vanessa82
Kvinna ·
Jag instämmer med ovanstående. Känns det bra då så är det bra. Jag fick själv en chock när jag gick från konsultationen och skulle lägga in ca 150 cc än vad jag hade trott. =) Idag är jag jättenöjd!
jo de kändes ju bra men de va ju mer än vad jag hade tänkt,men som johan sa man ska inte tänka på hur mkt man lägger i utan man ska prova sig fram,hoppas att ja oxå blir nöjd.....skönt o höra.kram kram

vanessa82
Kvinna ·
Jag valde också större än vad jag hade tänkt från början, men är nöjd med resultatet nu. Men är du osäker hade jag valt att åka ditt igen och prova, det gjorde vi och min kompis som opererades samtidigt ändrade sig samma dag som operationen och valde 100 cc mindre och det är hon glad för, för hon tyckte det blev för stort.
Så mitt tips är att prova dem igen så du blir nöjd med resultatet sen. Lycka till
åååå va kul att du skrev,ja hade ju med din bild (frågade ju dig för ett tag sen om de va ok? o du sa ja) jag sa inte till johan hur mkt du hade lagt i utan frågade han vad han gissade på och han sa mellan 600-700....sa att jag e ute efter din form och så tycker dem e jättefina,men fattar du att han trodde att du hade så mkt mer
Ja asså de kändes ju jättebra och de såg bra ut,och jag provade ju ännu större,men jag tror nog att de blir bra,fick ni betala för en konsultation igen då när ni provade dem?? Nä jag kör nog på de,ha de bra kram på dig

Anonym användare
Okej vad roligt. Tyckte han att de såg så stora ut :-)
Nej vi behövde inte betala. Vi träffade inte Tuve då utan bara några systrar och sen visade dom oss till ett rum där vi fick prova och klämma hur mycket vi ville. Är man det minsta osäker tycker jag man ska prova en extra gång.
När ska du opereras?

cupcake
Kvinna ·
Tack, vad snällt!!
Tungt. Nja.. Men de väger, de känner man ju om man tar i dem ;-) Tror att du kommer bli jättenöjd. Det är bra att ta lite större än man tänkt för storleksblind blir man fort. Då är det bra att veta att man "slog på stort".
Ser fram emot dina bilder!

vanessa82
Kvinna ·
Okej vad roligt. Tyckte han att de såg så stora ut :-)
Nej vi behövde inte betala. Vi träffade inte Tuve då utan bara några systrar och sen visade dom oss till ett rum där vi fick prova och klämma hur mycket vi ville. Är man det minsta osäker tycker jag man ska prova en extra gång.
När ska du opereras?
haha ja han gissade på de,lite kul ändån men bröst ser ju större ut när man fotar enbart dem liksom o inte hela kroppen,men han sa att mina kommer bli ungefär som dina,min syster har tagit bilden nu,ska spara den till de e hennes tur.haha
oki ja men de e ju bra att man kan få prova så igen,men de kändes ju jättebra de e bara nu när man e hemma och tänker,för de låter ju så otroligt mkt hade aldrig trott att jag ska lägga in så mkt.
jag ska op den 8 juni =)

Anonym användare
Okej! Det viktiga är att det känns bra. Lycka till! :-)

vanessa82
Kvinna ·
Tack, vad snällt!!
Tungt. Nja.. Men de väger, de känner man ju om man tar i dem ;-) Tror att du kommer bli jättenöjd. Det är bra att ta lite större än man tänkt för storleksblind blir man fort. Då är det bra att veta att man "slog på stort".
Ser fram emot dina bilder!
haha ja de får man höra mkt tycker jag att folk ångrar sig och hade velat ha större,jag tycker ju om stora bröst men vill inte se ut som jordan (katie price) undra hur mkt hon har? Men du har inte fått ont i ryggen så du har problem och så? man e ju lite orolig för sånt med.........ja op blir 8juni så efter de ska jag nog lägga ut massa bilder,hihi
Men du e nöjd med din stl?? eller känner du att du hade kunnat ha större?

vanessa82
Kvinna ·
Okej! Det viktiga är att det känns bra. Lycka till! :-)
ja tack så mkt.......kram

cupcake
Kvinna ·
Haha.. jag skulle kunnat ha större känner jag, men jag har inte alls ont i ryggen av de jag har. Men å andra sidan, 70 I har jag på Change nu, 70 H är lite litet. Vart fasen ska jag köpa bh:ar? Ibland ser de jättestora ut och ibland inte. Det är ganska skönt att ha bröst som inte syns hela tiden. Ibland är det skönt att kunna kunna "gömma undan dem". Funderar på vilka implantat det skulle bli om jag var tvungen att byta pga komplikation eller liknande. Kommer fram till 800/900. Det är ju massor! Det känns nästan sjukt?
Där börjar man nog behöva extremt bra rygg för att orka med dem. Man blir ju äldre också :-P Tänkte gå ner mina kilo jag gått upp, då lär brösten se "enorma ut". 60 kg, 180 cm, 700 cc ;-)

vanessa82
Kvinna ·
Haha.. jag skulle kunnat ha större känner jag, men jag har inte alls ont i ryggen av de jag har. Men å andra sidan, 70 I har jag på Change nu, 70 H är lite litet. Vart fasen ska jag köpa bh:ar? Ibland ser de jättestora ut och ibland inte. Det är ganska skönt att ha bröst som inte syns hela tiden. Ibland är det skönt att kunna kunna "gömma undan dem". Funderar på vilka implantat det skulle bli om jag var tvungen att byta pga komplikation eller liknande. Kommer fram till 800/900. Det är ju massor! Det känns nästan sjukt?
Där börjar man nog behöva extremt bra rygg för att orka med dem. Man blir ju äldre också :-P Tänkte gå ner mina kilo jag gått upp, då lär brösten se "enorma ut". 60 kg, 180 cm, 700 cc ;-)
ja de e lite de ja känner var köper man bh sen? och vad kommer jag få för stl?? ja de kan ju va skönt om de inte e enbart brösten som syns,utan att man ändån kan dölja dem lite,frågan e hur de kommer bli på mig,fan man blir ju knäpp av detta,näää asså de såg ju bra ut och min syster sa ändra inte de nu du kommer bara ångra dig då. Ja 800-900 e ju jättestort,men de tycker jag att 700 oxå låter,haha.
ja du e ju rätt lång så då måste du vara jättesmal ju när du väger 60kg,jag väger 55 och e 170......får man fråga vad du väger nu? Vägde du 60 när du op dig?

cupcake
Kvinna ·
Vägde 63 när jag opererade mig. Har gått upp 4 kg till eftersom jag inte kunnat träna :-( Men nu ska det gå så det är bara att kämpa.
Tror 700 blir större på dig än det är på mig. Det blir säkert kanonbra! Ska du ha framför eller bakom?
Prova implantaten en gång till om du är osäker. Det borde du få göra gratis!

vanessa82
Kvinna ·
Vägde 63 när jag opererade mig. Har gått upp 4 kg till eftersom jag inte kunnat träna :-( Men nu ska det gå så det är bara att kämpa.
Tror 700 blir större på dig än det är på mig. Det blir säkert kanonbra! Ska du ha framför eller bakom?
jag ska ha bakom och då försvinner väll lite oxå?? ja jag kanske ska prova dem en gång till men de kändes ju faktiskt bra,haha trodde att allt skulle vara lättare efter konsultationen,aaa va fan de såg ju bra ut,de e bara de när jag tänker på att de va 700 så låter de skitstort,hade tänkt mig max 650,men som johan sa till mig 50mer de e som en snaps typ,haha! jag hoppas att detta blir bra =)
hur länge får man inte träna? glömde fråga

vanessa82
Kvinna ·
jag ska ha bakom och då försvinner väll lite oxå?? ja jag kanske ska prova dem en gång till men de kändes ju faktiskt bra,haha trodde att allt skulle vara lättare efter konsultationen,aaa va fan de såg ju bra ut,de e bara de när jag tänker på att de va 700 så låter de skitstort,hade tänkt mig max 650,men som johan sa till mig 50mer de e som en snaps typ,haha! jag hoppas att detta blir bra =)
hur länge får man inte träna? glömde fråga
förresten hade du mkt egen vävnad???

cupcake
Kvinna ·
Jag hade en b-kupa.
Tror att 700 ser bra mycket större ut eftersom du är mycket mindre. Du lär få ett par stora snygga bröst ;-P Det ska bli spännande att se hur de blir.
Tror att det är 6 veckor eller liknande som man inte ska träna på? Beror nog på från klinik till klinik. Du får papper med dig hem med all info. Det var ett år sedan jag hade bakom så jag minns inte faktiskt...