vanessa82
Kvinna ·
jag har valt 700cc........shit!!!
Va på konsultation idag,dem ringde och undrade om ja kunde komma idag istället för johan skulle resa bort........han gav mig först ett implantat och då kände ja att ja kunde ta lite större,sammalagt provade jag 3 st innan han sa hur stora dem va,de första va 650,750,850,........jag trodde jag skulle dö när han sa 850.....hade aldrig gissat på de.provade iallafall 650 igen,men dem va inte så jättestora så ja provade 700 och bestämde mig för de.de kändes jättebra när ja va där och provade och ja hade min syster med mig och hon tyckte att de såg jättebra ut på mig.......men nu när jag tänker på de så tänker jag shiiiit asså,tänk om jag vaknar och tycker att dem e för stora,de såg faktiskt inte så stort ut,tyckte de såg ut typ som andra som har 500kanske och de sa johan oxå.......han har valt mellan ultra hög tror ja att de va,ja va helt uppspelt när ja va där så ja kommer bara ihåg hälften av vad han sa.haha......ja sa iallafall att jag ville ha breda implantat för jag vill inte ha så mkt mellanrum............faaaan hoppas bara att detta blir bra nu!!!!
Sortera efter

vanessa82
Kvinna ·
Jag hade en b-kupa.
Tror att 700 ser bra mycket större ut eftersom du är mycket mindre. Du lär få ett par stora snygga bröst ;-P Det ska bli spännande att se hur de blir.
Tror att det är 6 veckor eller liknande som man inte ska träna på? Beror nog på från klinik till klinik. Du får papper med dig hem med all info. Det var ett år sedan jag hade bakom så jag minns inte faktiskt...
oki ja jag har typ 75b nu....ja de ska verkligen bli spännande de här =) ja de får jag säkert och johan har kanske tom sagt de på konsultationen,men jag hörde nog bara hälften,haha......tack för alla dina svar iallafall verkligen uppskattat.....massa kramar till dig