Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Zotor profilbild

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

Jätte nöjd med Citadell!! 7 dgr Bilder 400cc

Bröstförstoring

Hej. Vill bara säga att jag är så glad jag valde Citadell. Dom har varit grymt trevliga och proffsiga mot mig hela tiden. Nu har det gått en vecka och smärtan är i stort sett borta. Storleken blev perfekt och resultatet är jag jätte nöjd med en så länge, långt i från färdigbakade. Men i vilket fall har jag äntligen ett par Goa tuttar att stila med i sommar ;-D

28

Sortera efter

GoldenHeart

Kvinna ·

01 maj, 2014

Härligt att du känner dig nöjd! Grattis till dina nya vänner :D

Gilla

Delilah

Kvinna ·

01 maj, 2014

Grattis!!! Vilket fint resultat redan efter en vecka! :) känns bra att du är så nöjd, jag ska själv opas på citadell efter sommaren. Hur går det med tortyrbhn och bröstbandet? Jobbigt? Lycka till!
Gilla

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

Tack så mycket! :-) Vad spännande! Det kmr gå bra för dig dom är så goa och hjälpsamma genom hela processen! Det har gått bra med tortyren och bandet. Dag 1-3 tyckte jag den var skön då den gav så bra stöd men efter det fram tills nu har den skavt och tryckt en del men i det stora hela tycker jag det har gått väldigt bra, förväntade mig värre! Lycka till med don operation :-)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

01 maj, 2014

Snygga!!!!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

01 maj, 2014

Hej hur snygga som helst förstår att du är nöjd :) kram
Gilla

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

Tack snälla :-))
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

01 maj, 2014

De va så lite så gumman kram
Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

01 maj, 2014

Ska operera mig om två veckor på citadell. :-) Är nästan lika stor som du, men jag börja tveka på storleken. Jag har hängiga bröst "tomma" de fick plats i en 275 ml kopp när han kollade storleken, det ena lite mindre. Jag kommer göra ett lyft så mycket skinn kommer försvinna. Vi kom överens om att lägga in 305 cc. Tyckte det var svårt att se hur de kommer bli,med tanke på att mycket av mina egna kommer försvinna. Kommer det bli för lite? Vill ha lite råd :-)
Gilla

Vladena

Kvinna ·

01 maj, 2014

Grattis, jätte fina! :)
Gilla

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

sommartjejen skrev:
Ska operera mig om två veckor på citadell. :-) Är nästan lika stor som du, men jag börja tveka på storleken. Jag har hängiga bröst "tomma" de fick plats i en 275 ml kopp när han kollade storleken, det ena lite mindre. Jag kommer göra ett lyft så mycket skinn kommer försvinna. Vi kom överens om att lägga in 305 cc. Tyckte det var svårt att se hur de kommer bli,med tanke på att mycket av mina egna kommer försvinna. Kommer det bli för lite? Vill ha lite råd :-)
Hejsan! Vad roligt att du skall göra det på citadell! Är ju jätte svårt att säga. Jag var helt platt innan nästan ingen vävnad alls men om du som du beskriver har lite innan så jan jag tänka mig att storleken blir något i stil med mina. Jag sa till min kirurg att jag absolut inte villa ha förstora men det måste ändå vara skillnad. Lagom stora och fylliga liksom ;) Verkar vara så sjuk olika hur resultatet blir, jag tvekade flera gånger innan men bestämde mig att lita på kirurgen och vad glad jag är att jag gjorde så!! Har di testat göra ristestet? Jag tyckte det funkade förvånansvärt bra! Kanske inte så mkt till hjälp men du får gärna fråga på om du har andra funderingar :)
Gilla

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

Vladena skrev:
Tack!! :-D
Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

02 maj, 2014

Ja det är jättesvårt att veta. Men de ristestet, lägger man i så mycket ris i gram som det äi inläggen? Ska prova det :-) är lite nervös nu, men ska bli så kul. Några tips så här innan som jag ska tänka på?:-) tack för ditt svar, känns lite lättare att prata med någon som genomgått det!
Gilla

Zotor

Kvinna ·

02 maj, 2014

Du behöver inte vara nervös! Dom tar så väl hand om dig och smärtan finns där såklart men den är verkligen överkomlig! Se till att rör på dig så mkt som möjligt bara så avtar den snabbare. För mig hjälpte smärtstillande gott och väl behövde aldrig ta morfin när jag kom hem. Tänk på att lägga fram saker du du använder mycket i hemmet på en bra höjd e du kan inte röra dina armar spec. Mkt efter! Jag duschade mitt hår på morgonen hemma för kan ta några dagar innan man Får det tvättat det igen ;) Ristestet är att du tar 1dl ris för 100cc . Så om du skall ha 300cc lägger du i 3dl i varje kupa. Och då kan du även tänka att mellan 300 och 350 skiljer det bara 0,5dl och det är ju ingen jätte skillnad :) Lycka till!
Gilla

Zotor

Kvinna ·

02 maj, 2014

Vladena skrev:
Tack så mkt :)
Gilla

Annaas

Kvinna ·

02 maj, 2014

Jäklar vad fina, grattis!!
Gilla

Zotor

Kvinna ·

02 maj, 2014

Åh tack snälla du!! :-))
Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

02 maj, 2014

Zotor skrev:
Du behöver inte vara nervös! Dom tar så väl hand om dig och smärtan finns där såklart men den är verkligen överkomlig! Se till att rör på dig så mkt som möjligt bara så avtar den snabbare. För mig hjälpte smärtstillande gott och väl behövde aldrig ta morfin när jag kom hem. Tänk på att lägga fram saker du du använder mycket i hemmet på en bra höjd e du kan inte röra dina armar spec. Mkt efter! Jag duschade mitt hår på morgonen hemma för kan ta några dagar innan man Får det tvättat det igen ;) Ristestet är att du tar 1dl ris för 100cc . Så om du skall ha 300cc lägger du i 3dl i varje kupa. Och då kan du även tänka att mellan 300 och 350 skiljer det bara 0,5dl och det är ju ingen jätte skillnad :) Lycka till!

det kändes väldigt truggt när man var där, så det tror jag att dom gör =) okej jag tänkte gå en hel del, orkar man ut och promenera några agar efter eer kan mangöra det nästan på direkten? vad bra då ska jag planera lite =)vad bra skagöra ristestet sen. men som du säger så är ju inte en halv dl så mycet, oc eftersom jag inte vet hur mycket som förvinner med skinnet och lite bröstvävnad så kanske det blir bra. Går man igenom storlek och sånt igen innan operationen?

Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

02 maj, 2014

synd jag inte kan se dina bilder =( hade vart kul att se resutatet.

Gilla

Zotor

Kvinna ·

02 maj, 2014

Jag var ute och promenerade dag 3 tror jag. Men väldigt korta sträckor i långsamt tempo. Man bör ha nån med sig för jag kunde bli lite yr så att man inte trillar :) Annars försökte jag gå runt lite i hemmet, lägga tabletterna en bit bort osv så jag måste röra mig ;) 6 dagar efter var jag inne 3h på Ullared och shoppade utan problem :D tröttheten finns där såklart! Jag var väldigt trött och dåsig innan min operation så vi gick inte igenom storleken mest bara bekräfta att allt var rätt! Du kan säkert gå igenom det en gång till om du begär det! Är ju lite väntetid för vissa innan man kmr till operation.:)
Gilla

Zotor

Kvinna ·

02 maj, 2014

:-( du får skynda bli bronsmedlem så kan du se mina påklädda bilder iaf!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem