Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Zotor profilbild

Zotor

Kvinna ·

01 maj, 2014

Jätte nöjd med Citadell!! 7 dgr Bilder 400cc

Bröstförstoring

Hej. Vill bara säga att jag är så glad jag valde Citadell. Dom har varit grymt trevliga och proffsiga mot mig hela tiden. Nu har det gått en vecka och smärtan är i stort sett borta. Storleken blev perfekt och resultatet är jag jätte nöjd med en så länge, långt i från färdigbakade. Men i vilket fall har jag äntligen ett par Goa tuttar att stila med i sommar ;-D

28

Sortera efter

sommartjejen

Kvinna ·

02 maj, 2014

Okej bra då vet jag det :-) tack! Ja jag ska skynda mej.. är nyfiken på ditt resultat!
Gilla

Ella72

Kvinna ·

13 maj, 2014

Fina! Jag skall operera mina på samma ställe som dej och hade också tänkt 400 cc. Kul att se fina resultat. Hur länge måste man ha plåster mellan brösten och banden på?
Gilla

Zotor

Kvinna ·

13 maj, 2014

Hej! Tack :-) Vad roligt, det kmr gå jätte bra! Tror att man väljer lite själv hur länge plåstren skall vara på beroende på hur mkt BH:n skaver. Jag tog bort dem i helgen vilket är lite mer en 14 dagar. Bandet skulle jag ha i 3 veckor så set åker av på torsdag :-D Lycka till med allt!
Gilla

Ella72

Kvinna ·

13 maj, 2014

Tack då vet jag i framtiden.... ;-)

Gilla

Nk82

Kvinna ·

13 maj, 2014

Sommartjejen; dags för dig idag ju. Lycka till :)
Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

14 maj, 2014

Nk82 skrev:
Sommartjejen; dags för dig idag ju. Lycka till :)
Tack så mycket! Nu är dom på plats :-) har väldigt ont; känns som dom ska explodera. Men de ska väl släppa snart hoppas jag. Tur de finns tabletter :-)
Gilla

Nasse

Kvinna ·

14 maj, 2014

Förstår att du är jättenöjd, de är superfina redan.

Gilla

Zotor

Kvinna ·

14 maj, 2014

Nasse skrev:

Förstår att du är jättenöjd, de är superfina redan.

Tack så mycket fina du :-) Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem