Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lilla Anna 78 profilbild

Lilla Anna 78

Kvinna ·

22 maj, 2011

Julitråden 2011

Bröstförstoring

Någon mer som ska opereras i juli? 

Kram!

383

Sortera efter

Anonym användare

22 maj, 2011

Ska på konsultation den 1a Juli och hoppas på att få op samma månad :)

Gilla

Juli11

Man ·

24 maj, 2011

Jag ska på konsultation i början på juli och op:as i slutet om jag inte får kalla fötter.

Du då, Lilla Anna 78? Har du varit på konsultation?

Gilla

Anonym användare

29 maj, 2011

jag ska på konsultation och har operation samma dag, den 4 Juli på Proforma, någon mer som ska samtidigt?

Gilla

Anonym användare

29 maj, 2011

Jag ska opereras den 6:e juli :-)

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

29 maj, 2011

Puppan: Yes jag har varit på konsultation jag var jättenervös ;o)

Gilla

Juli11

Man ·

29 maj, 2011

Har du bestämt nu om du ska lägga in 260 eller 300 cc? Hög profil, medium eller låg? 

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

29 maj, 2011

Puppan: Det blir 260cc tror att det blir lagom på min lilla bröstkorg :o) Men det är fyra veckor kvar till operation så man vet aldrig ;O)

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

05 jun, 2011

Puppan, hur mycket ska du lägga in?

Gilla

toveliten

Kvinna ·

05 jun, 2011

Jag opereras 27e juli :D längtar helt galet mycket!!
Gilla

Juli11

Man ·

05 jun, 2011

jag funderar på ca 300 cc men det beror på hur dem känns när jag provar på konsultationen. inga jättebröst i alla fall.

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

06 jun, 2011

Jag vill inte heller ha för stora. På konsultationen tyckte jag att det var ganska stor skillnad på 260 och 300. Peter (Kirurgen) stoppade ner 260cc i min bh och bytte sedan till 300cc min första tanke va herregud hur ska det få plats i min kropp ;o) Så jag bestämde mig för 260 tror det blir lagom på min lilla bröstkorg...

Gilla

Juli11

Man ·

06 jun, 2011

Ok. Jag gjorde först ristest med 400 cc men har nu gått omkring med 300 cc vilket jag tror känns bättre. Vet iofs inte hur tillförlitligt ett ristest är? Det är ju svårt att få till det snyggt.  Vilket mått har du under bröstkorgen? 

Gilla

pingu123

Kvinna ·

06 jun, 2011

ska opas den 29 juli, räknar ner dagarna😀 men det innebär att jag vill att sommaren ska gå fort, vilket ja inte vill egentligen med tanke på våra få varma dagar...längatr till nästa sommar då allt är klart! Bikiniiiiiiiiiii

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

06 jun, 2011

Har ca 69cm under brösten.....

Gilla

Juli11

Man ·

06 jun, 2011

Samma här. Jag vill ju inte att sommaren ska gå fort egentligen. Börjar jobba igen efter mammaledighet nu i oktober. Sen vill jag ju njuta av att vara ledig med familjen men på sätt och vis känns tiden fram till OP bara som en lång transportsträcka.

Gilla

Juli11

Man ·

06 jun, 2011

Ok, då är jag bredare än dig, typ en decimeter :) 

Gilla

toveliten

Kvinna ·

06 jun, 2011

Jag vill verkligen att sommaren ska gå fort, men det är kanske en dödssynd att önska det? ;) men alla andra somrar i framtiden, då man kan gå i bikini utan att må dåligt... GUD vad jag längtar tills dess!!! :D
Gilla

Anonym användare

07 jun, 2011

Jag ska på konsultation den 15e juni på KKAB och har fått en preliminär operationstid den 7e juli hos Avni Abdiu. Känner mig helt otålig, vill att tiden ska gå snabbare!
Gilla

Juli11

Man ·

10 jun, 2011

Jag ringde ju Proforma häromdagen för att se om jag kunde flytta min tid i juli till veckan innan. Då sa receptionisten att jag var inbokad på lyft+op. Vet att jag när jag ringde första gången blev tillfrågad om lyft vilket jag svarade att jag inte visste och tydligen blev det bokat. Hur som bad receptionisten mig i tisdags att maila bilder som kirurgen kunde se på och avgöra om lyft. Idag fick jag veta att det inte behövs (puh!) och att jag då kan flytta op (det hade varit svårare med tid pga att lyft ta längre tid) så nu har jag tid veckan innan istället, den 18 juli. Det känns bättre för då har jag sambon hemma på semestern och han kan hjälpa mig mer eftersom vi har barn.

Gilla

Luna_

Kvinna ·

10 jun, 2011

Jag opereras 18 Juli på Proforma. :D Lääängtar!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem