lillamig
Kvinna ·
22 maj, 2012
Lönt med 100-150?
Jag har gjort det berömda ristestet och jag tycker det kändes lagom med 100 i ena och 150 i andra. Jag är väldigt liten och vill inte ha ett par oproportionerliga bröst, jag vill bara fylla ut det som fattas efter barnafödande och viktförändring. Är det lönt att lägga in så små inplantat? Känns det kanske mindre när det väl är på plats? Någon som har så små inplantat?
Sortera efter

bewi
Kvinna ·
22 maj, 2012

Anonym användare
22 maj, 2012
Kan endast instämma med föregående inlägg. Jag kände oro över att få för stora bröst för min kropp men måste dock påpeka att man vänjer sig väldigt snabbt vid den nya storleken. Det tycks som att oron över att få för stora bröst ine är så ovanlig, tycks mer vanligt att man ångrar att man inte valde större storlek.

Hallontossing
Kvinna ·
22 maj, 2012
Jag kan dock tycka att väldigt många här inne gillar just "stora" bröst så jag tycker att du ska känan dig för ordentligt med ristet. Provat 200 -250 ännu?
Ganska dåligt utbud på bilder med 100-250 tycker jag. Är oxå nätt i kroppen trots min längd, och funderar nu på att gå ner i strl. Började med att tro att 400 va min grej, bytt sen till 300-350, och nu funderar jag på 250.... Så jag har gått baklänges kan man säga. Ännu är inget bestämt men jag tror nog att 300 faktiskt är min gräns, för vad som fortfarande ser någolunda "verkligt" ut. Inte heller ute efter mågra bomber - dock är det mycker snyggt, men inte på min kropp.
Lycka till!

Anonym användare
22 maj, 2012
Har du tittat runt mkt på före-efter bilder? Det ger ju en viss uppfattning om hur stor, eller liten, skillnaden blir. Victoriakliniken har en ganska bra söklista specifik efter storlek.

lopo
Kvinna ·
22 maj, 2012
Jag funderar på 150-200, men tyvärr är det svårt att hitta bilder på dem "små" storlekarna.
Tror du känner bäst vad som passar dig och din kropp, sen är det alltid bra att få ett utlåtande av kirurgen också(:

Emime
Kvinna ·
22 maj, 2012

chanel02
Kvinna ·
22 maj, 2012
hänger på här!

glad
Kvinna ·
22 maj, 2012
På Nackakliniken hemsida, finns det blider på en tjej som lagt in 210 cc, (det är bland det minsta jag lyckats hitta gällande före/efter bilder) och det tycker jag ser bra ut. I mina ögon är det inte förstort, men jag vet som sagt inte vad du är ute efter.. Men in och kika lite i alla fall :)

lillamig
Kvinna ·
22 maj, 2012

Emime
Kvinna ·
22 maj, 2012

Nymfetamine
Kvinna ·
23 maj, 2012
Jag tror inte du kommer få så mycket större bröst om du lägger i så lite, max B-kupa

My_Way
Kvinna ·
23 maj, 2012
Jag har själv ännu inte gjort en bröstförstoring så jag har ju inte erfarenhet av det, men jag tänker att det faktiskt är väldigt många som gör stora bröst här inne, och att det är lätt att tro att det är "det rätta". Allt man lägger i brösten kommer ju uppenbarligen bli en förstoring, och är man inte ute efter stora så varför inte 100-150cc? Det blir ju ingen defenitivt inga jättebröst men självklart blir det en skillnad, om än så liten. Sen är det ju jättebra att testa olika storlekar i ristestet och känna sig fram!
Det jag vill säga är man måste inte slänga i 600cc för att det ska vara "lönt". Känner du "Lillamig" att det räcker med 100-150cc för dig så ska du köra på det tycker jag. Kram!

lopo
Kvinna ·
23 maj, 2012
Bra sagt My_way!

Vanessa88
Kvinna ·
23 maj, 2012
Tycker oxå att de känns som många här inne gillar "stora bröst"..och sjklart är de lönt om du bara vill ha en storlek större=) Och man ska ju inte glömma att alla risker ökar ju större/tyngre inlägg man tar :S

Anonym användare
23 maj, 2012
Kan bara instämma med de senaste inläggen och att dessa synpunkter är värda att beakta! Själv hade jag tänkt att endast fylla ut till en B-kupa med hjälp av macrolane men efter att ha drabbats av en kostnadseffektivkalkyl så bestämde jag mig för en mer permanent lösning. Möjligtvis kan man testa denna macrolane-variant först, om man är lite mer ekonomiskt frikostlig. Kan tänka att resultatet/formen kanske skiljer sig åt en del men att storleksmässigt kanske det ger en hint. Det tycks dock trots allt som att personer som väljer en (för) liten storlek tenderar att ångra sig lite mer frekvent. Det har endast gått två månader sedan min egen operation och jag tyckte till en början att brösten möjligtvis var en aningen större än jag hade tänkt men jag kan mycket väl föreställa mig att jag skulle vilja updatera min bröststorlek i framtiden, trots att jag från början endast hade sikte på en B-kupa. Det är en, och kanske det vanligaste sidan av myntet.

Miss Boob
Kvinna ·
23 maj, 2012

Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012

Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012

Hella
Kvinna ·
23 maj, 2012
Du ska absolut gå in på viktoriaklinikens hemsida. De här är på 215cc i ena och 225 i andra och är i mitt tycke väldigt snygga: http://www.victoriakliniken.com/fore_efterbilder/brost/brostforstoring?age=&height=&weight=&implant_size=200-299&implant_shape=&children=&page=2&gender=&operation=22
När man väljer implantatstorlek är det inte bara cc som spelar roll utan väldigt mycket vilken bredd implantaten har. Hur brett implantat kirurgen anser att du behöver beror på hur bred du är över bröstkorgen samt hur breda dina bröst är.

lillamig
Kvinna ·
24 maj, 2012