lillamig
Kvinna ·
22 maj, 2012
Lönt med 100-150?
Jag har gjort det berömda ristestet och jag tycker det kändes lagom med 100 i ena och 150 i andra. Jag är väldigt liten och vill inte ha ett par oproportionerliga bröst, jag vill bara fylla ut det som fattas efter barnafödande och viktförändring. Är det lönt att lägga in så små inplantat? Känns det kanske mindre när det väl är på plats? Någon som har så små inplantat?
Sortera efter

boobiesvidern
Kvinna ·
24 maj, 2012

geléhallon
Kvinna ·
25 maj, 2012

lillamig
Kvinna ·
25 maj, 2012

lillamig
Kvinna ·
25 maj, 2012

Jossan_80
Kvinna ·
25 maj, 2012

boobiesvidern
Kvinna ·
26 maj, 2012
Jag kan tänka mig att du måste göra om hela ditt vänstra bröst! Eftersom du har helt två olika storlekar. Ett bröst som är större och ett som är mindre.
Får jag fråga om du är höger el vänsterhänt?
Jag skulle säga att du behöver runt 250 el mer för att få en naturlig look på brösten och en ändring på ditt vänstra bröst.
jag hade 250cc efter första op, det såg inte klokt ut, men det kan bero på form av imp, läk el annat dyligt.
kram och lycka till!

lillamig
Kvinna ·
26 maj, 2012

boobiesvidern
Kvinna ·
27 maj, 2012
ja det påverkar reslutatet om man gör lyft el ej. Det finns inga belägg för att brösten är olika stora beroende på om man är höger el vänster. bara en intressant fråga för att jag vill göra en undersökning om de.
Jo altså det är svårt att få snygga bröst om de är olika stora. först måste du ha olika stora imp el göra om det större bröstet.
jag hade två olika stora bröst men inte så mycket som du har.
lycka till.
Jag rekomenderar min klinik. Jörg Bohn på citadellkliniken cosmo
Jag op mig första gången och då la jag in 250 cc men tyckte det var för litet och fick inte den naturliga looken.. sen bytte jag klinik, implantatsmärke och storlek till 400 och fick helt plötsligt den naturliga looken som jag var ute efter:-) tycker inte man ska stirra sig blind på cc utan hur det ser ut. Sen beror det på om du lägger det framför el bakom muskel. om du lägger det bakom försvinner ca 50cc el runt där. Du är som jag väldigt liten och nätt och jag har ändå 400cc idag och nästan alla här på forumet säger att de ser så naturliga ut.
Även min kille kan inte känna skillnad på dessa el äkta.
Jag har aldrig varit stor el lång så det har också inkluderat mina bröst.
skulle rekomendera dig till att titta in på mina bilder så får du se!!