volvo242
Kvinna ·
10 nov, 2012
Mina 1300 snart tre månader
BröstförstoringBild på mina 1300.
Sortera efter
Emmsan86
Kvinna ·
10 nov, 2012
Gud vad fina dom är!! Supersnyggt
Gilla
Jellybeen
Kvinna ·
10 nov, 2012
Nu kan jeg desværre ikke se dine nye bryster endnu, men på dit profilbillede ser du nu rigtig flot ud.. :)
Tillykke med operationen..
Gilla
Candycane
Kvinna ·
10 nov, 2012
Wow jättefin form! Om jag ville ha så stora bröst så skulle jag utan tvekan vilja ha dina! 😛
Gilla
volvo242
Kvinna ·
10 nov, 2012
Tack vad gulliga ni är 🙂
Gilla
zzofia
Kvinna ·
10 nov, 2012
Skit fina!!!! Vill med ha:)
Gilla
rymd
Kvinna ·
10 nov, 2012
Sjuukt snygga! och uppfinningsrikt av dig. Man ska gå på läkarens rekommendationer.... men även på magkänsla! :) Så jag tycker du gjorde helt rätt i detta fallet att gå efter dina egna idéer!
Har också opats hos Johan för 5 veckor sedan. Ska gå med "tortyren" 1 vecka till, sen utan. Tänkte dock fortsätta sova med bhn ett tag, bara känns bäst lixom.
Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
10 nov, 2012
Ser bra ut! Men shit vad de är gigantiska 👍 Hoppas din egna totyr ska ge dig det resultat du är ute efter 😀
Gilla
Anonym användare
10 nov, 2012
Riktigt snygga!! 👍 Grattis!
Gilla
geléhallon
Kvinna ·
11 nov, 2012
Det funkar säkert! Snygga bröst! Kan man få se mer och i fler vinklar?
Gilla
volvo242
Kvinna ·
11 nov, 2012
Men visst är det konstigt att han rekomenderar att gå utan bh och speciellt för mig som var med om att bröstvecket släppte på båda brösten med mina 735cc.Så det blir inget topless för mig mer än vid väldigt korta stunder och när man har så stora som mig så känns det heller inte så skönt att gå utan bh...känns som om dom ska ramla av.
Gilla
geléhallon
Kvinna ·
11 nov, 2012
Låter lite kul, att det känns som de ska ramla av (fast ändå inte). Kan ju vara j-vligt snygg med bhfritt under schysta toppar annars, speciellt med sådana snygga sillisar som du har!
Gilla
volvo242
Kvinna ·
11 nov, 2012
Förhoppnisvis känns det väl bara så nu i början...men jag kommer att vara väldigt noga med stöd.Men visst jag kan ju gå topless hemma med en tajt snygg topp en liten stund kanske så maken får lite ögongodis.
Gilla
Jossan_80
Kvinna ·
11 nov, 2012
gud så fina! vad aviss jag blir asså!! Grattis!🤭
Gilla
volvo242
Kvinna ·
12 nov, 2012
Tackar så mycket Jossan....du ska inte ha bakomplacering iallafall då 🤭
Gilla
Nallebuu
Kvinna ·
12 nov, 2012
Jätte fina bröst! Sånna vill jag me ha🤭 kanske inte så stora men formen!!👍
Gilla
malu4
Kvinna ·
12 nov, 2012
Superfina! Stort grattis till dom!
Kommer nog få samma "problem" efter min operation, att man nog vill ge dom lite stöd!
Gilla
Jossan_80
Kvinna ·
12 nov, 2012
volvo242 skrev:
Tackar så mycket Jossan....du ska inte ha bakomplacering iallafall då 🤭
Gilla
Presley
Kvinna ·
12 nov, 2012
Grattis till fina bröst! Hur kommer det sig att du valde att lägga in så stora implantat??
Gilla
volvo242
Kvinna ·
13 nov, 2012
Presley..jag älskar stora bröst,det får mig att känna mig xtra kvinnlig och sexig.
Gilla
Presley
Kvinna ·
13 nov, 2012
Okej, bra svar :) tänkte mest på att dom kanske skadar mer än gör nytta, tyngden kan ju göra det väldigt jobbgt kan jag tänka mig! Men det kanske det är värt ;) fina blev dom iaf!
Gilla