Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

10 nov, 2012

Mina 1300 snart tre månader

Bröstförstoring
Bild på mina 1300.
41

Sortera efter

swee

Kvinna ·

13 nov, 2012

Jätte jätte fina! Hade aldrig gissat att de var 1300 cc, visst är de stora men snyggt stora, inte freakstora ;) Det måste vara så att längden sväljer en del cc.
Gilla

volvo242

Kvinna ·

14 nov, 2012

ja visst är det så , på en mindre person så hade nog 1300 sett groteskt ut.sedan ska man inte stirra sig blind på cc utan gå efter måtten.Jag viste precis vilka mått jag ville ha för att få till en perfekt storlek till min kropp.tack för komplimangen 🙂
Gilla

Sussa

Kvinna ·

14 nov, 2012

Jättefina! Vilket implantat har du och vilken bredd är det på dem?
Gilla

volvo242

Kvinna ·

14 nov, 2012

jag har Sebbin implantat och bredden är 16 cm....jag tycker det är så snyggt när implantaten går utanför kroppen,min man är helt salig när han ser mig bakifrån och tuttarna sticker ut vid sidorna 😀
Gilla

Sussa

Kvinna ·

15 nov, 2012

Har aldrig hört om det implantatet förut. Det verkar svårt att hitta stora implantat om man inte har så bred bröstkorg. Tror mina implantat är ynka 12.7 i bredd;)
Gilla

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

gagge

Kvinna ·

15 nov, 2012

Visslar!!!! Grymma du!!!
Gilla

volvo242

Kvinna ·

17 nov, 2012

Till Presley vill jag bara säga att jag faktiskt inte känner av nån tyngd,och det är det som är en stor fördel med att ha bakom, att muskeln håller upp implantatet .Jag var förresten på återbesök igår och allt såg jättebra ut och mer supertrevligare kirurg än Johan finns nog inte.
Gilla

kiss

Kvinna ·

17 nov, 2012

första tanken va omg va mkt cc! men jävlar va snygga bröst du hade! skitsnyggt
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

17 nov, 2012

Vill bara poientera en sak, det spelar ingen roll om man har ett implantat framför eller bakom muskeln. Man känner ingen skillnad på tyngden som "volvo" upplever. Oavsätt placering så sitter implantatet fast antingen bakom eller framför på muskeln 😀
Gilla

LolloE

Kvinna ·

17 nov, 2012

När jag gjorde min op för 8 år sedan skulle man ha typ sport-bh i tre månader. Vad är det för "bh-ar" ni har där brösten sticker ut? Var i ett omklädningsrum på en klinik i går och där kom det in två nyopererade kvinnor i sådana. (Ursäkta dum fråga!)

Gilla

annzz

Kvinna ·

17 nov, 2012

Wow, snyggt tjejen ;) 
Gilla

harliedavie

Kvinna ·

17 nov, 2012

Wow!!
min första tanke när jag såg överskriften på tråden va- oj då hur kommer de här se ut?!?
men va snygga, riktigt läkert!!😛
Gilla

malu4

Kvinna ·

17 nov, 2012

Och, denna bh volvo242 har, den har en bygel (?). Jag fick också bygel på min operation, motsägelsefullt? Eller beror det på typ av operation (framför/bakom, häng/inte häng, antal cc, bröstveck?). Nån som vet? (sitter här med min bygel- bh, 6 dagar efter operation)
Gilla

Vikarika

Kvinna ·

17 nov, 2012

Vad blir det för storlek i BH nu?
Gilla

volvo242

Kvinna ·

21 nov, 2012

Jag vet inte,har inte köpt nån vanlig bh än så det blir spännande att se.nu går jag med uppklippt bh så att dom ska få hänga till sig lite till.
Gilla

Presley

Kvinna ·

21 nov, 2012

Okej men det var ju bra :) tänkte mest i framtiden när allt tyngs ner oavsett bakom eller framför muskler ;) dom flesta som lagt in stora har tagit ur efter ett par år pga smärta i rygg osv! Men alla tänker vi olika, bröst är ju helt klart snyggt och vill man ha stora så ska man ha det :D lycka till och hoppas att resten av läkningstiden går kanon!!
Gilla

Juli11

Man ·

21 nov, 2012

De är skitsnygga och har väldigt fin form!
Gilla

Lycklig45

Kvinna ·

21 nov, 2012

Jätte snygga! Du ska verkligen vara nöjd:). Dina implantat, hur mjuka är de i förhållande till de du haft innan?
Gilla

volvo242

Kvinna ·

22 nov, 2012

till lycklig45..jag hade det mjukaste på mina tidigare implantat också,jag vill att dom ska vara mjuka och gosiga och ta på.
Till Presley..ja jag vet ju inte så mycket om framtiden och jag har aldrig haft så stora bröst tidigare.men oavsett om dom blir mer hängiga eller ej så tror jag nog att vikten kommer att vara densamma som nu.jag trodde att jag skulle känna nån skillnad nu frän mina 735 implantat men märker ingen viktskillnad..bara ett mer gung när jag går 😀
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem