Anonym användare
21 apr, 2010
Mina 2 veckors framför-bröst, 500cc high profile
BröstförstoringSom lovat, bilder :)
Hoppas dom är till hjälp! Det känns så bra i dom nu att jag ibland glömmer bort att jag är opad nyligen ^^ Sover på sidan. Lovely!
Kram fina tjejer😇
Sortera efter
Anonym användare
21 apr, 2010
0 Gilla
Anonym användare
21 apr, 2010
Tack!:)
Du kommer vara i trygga händer på Proforma! Vilken kirurg har du valt?
Menar du helkropps-bild? Då får jag be min man ta:) håll utkik!
0 Gilla
Sessan1
Kvinna ·
21 apr, 2010
Kommer bli jättesnyggt👍!! Profilbilden kan man ju bara dö för..
Får gratulera till dessa investeringar!
0 Gilla
Anonym användare
21 apr, 2010
Kommer bli skitsnygga!! grattis!!
0 Gilla
Anonym användare
21 apr, 2010
riktigt snyggt!
0 Gilla
Sandrah
Kvinna ·
21 apr, 2010
JÄTTEFINA 😀 Sätter dom direkt på min önskelista!
0 Gilla
Anonym användare
21 apr, 2010
Gud vad fina! Varför valde du att lägga framför muskeln?
Bara nyfiken inför min egen operation..
0 Gilla
Marina
Kvinna ·
21 apr, 2010
Fina! De kommer nog att bara bli finare och finare dessutom, i takt med att svullnaden dämpas och de tar sin slutliga form.
Ja, vilken bra idé, med avståndsbild blir det lättare att bedöma proportionerna. :) DEN ska jag hålla utkik efter.
0 Gilla
Anonym användare
21 apr, 2010
I looooove dina boobs gumman! VIll ha exakt likadana!!! 😛
0 Gilla
Sukkubus
Kvinna ·
22 apr, 2010
Heeej fining, sånt här måste du ju göra sms-reklam för!! 😀 De blir ju bara snyggare och snyggare, kanske ska ta 500 jag med, eller 550, har ju ammat å sånt hehe. Vet du att på första bilden tänker jag lite på Tapioeira från PKF, har inte sett henne här än. Hon har ju superfina boobs hon med och har flyttat fram sina.
Kram på dig fina du.
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Ja... wow! :D Sjukt snygga!
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Jättefina!!! Hur länge hade du ont efteråt? Vill ju också ha framför.
Nästa vecka ska jag på 2 konsultationer. Känner mig mer påläst och redo inför det nu när jag redan varit på en tidigare. Om allt stämmer så blir det operation i Juli! Lääängtar!
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
🙂Grattis! Verkligen stora och fiina!
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Hur ser man bilderna???
0 Gilla
lajsa123
Kvinna ·
22 apr, 2010
har du ont? : ) är nyfiken på hur tjejer som lägger framför har det med smärtan, eftersom jag själv ska lägga framför!
grattis till det fina restultatet! :D
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Grattis! Jättefina!
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Tack så jättemkt! Blir verkligen glad av era fina ord :D
Caiser: Jag valde framför för att slippa en hel massa risker för komplikationer, rörligare naturligare boobs, för att kunna fortsätta träna hela överkroppen o slippa skära loss en så stor o viktig muskel o utsätta den för onödiga risker. Samt kortare återhämtning efter op, och mindre smärta :)
Marina: Tack så mkt vännen! Det kommer^^
Sukkubus: Haha tack honey!! Du, det är en komplimang!:O har älskat Tapioerias boobs från första stund:D
Tror 500-550 blir kanon på dig, kommer bli såå fint när du flyttar fram också. Du kommer nog uppleva en helt annan känsla o frihet:) <3
Gelehallonet87 & Lajsa123: Jag hade ont av o till i 5 dagar, sen var det mer lr mindre spänt i ungefär 8 dagar. sen har det bara känts kanon:D
Oh Hallonet! vet precis hur du känner dig..^^ Stort lycka till på konsultationerna!
Juanita: När du blir silvermedlem kan du se bilder! :)
Kram finisar!!
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Så fin du e gumman! Stl passar dig perfekt och det måste vara skönt att få ligga på sidan själv sover man som en pinne på rygg!Kramiz
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Det ska jag verkligen hålla utkik efter!! :)
Vill inte att man ska se kor to tjock ut.. fast 500 kanske låter mer 'än vad det egenltigen är ? : sberoende på vad man hade innan såklart.. Jag hatr lite höfter och rumpa.. vad tror ni då? tror ni de blir bulle uppe o bulle nere så de ser konstigt ut eller ????
Verkligen super fina som jag sa innan!!!
Men jag vet inte vilkenm kirurg , har inte bokat nått än eller så.. vem rek du som lägger framför utan att man behöver tjata :)
0 Gilla
Anonym användare
22 apr, 2010
Tack för svaret, och igen.. dom är tokfina!
0 Gilla
vad fina :) ska bli intressant att se hur de ser ut när dme är läkta :)
jag ska nog ockåsw OP mig på proforma.
Vi har ungefär samma mått,, skönt att 500 känns bra !! :D du kanske kan lägga inen hel bild sen?? så kan ja få se mer hur propetionerligt de blev? :) jag är 162cm..