Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

Mina 2 veckors framför-bröst, 500cc high profile

Bröstförstoring

Som lovat, bilder :)

Hoppas dom är till hjälp! Det känns så bra i dom nu att jag ibland glömmer bort att jag är opad nyligen ^^ Sover på sidan. Lovely!

Kram fina tjejer😇

36

Sortera efter

Anonym användare

22 apr, 2010

Massa tack Annejoh! du är alltid så söt:D håll ut bara, det kan ta lite tid. Men tänk va du kommer uppskatta det sen^^

Trixiie_: Det kan ju bli så att man ser större ut i kroppen. Men det kan också bli tvärtom! det gäller att välja en bra storlek som väger upp höfter o rumpa. om du har mkt av den varan så kan du ta i lite;) jag har ju en del rumpa, men inte såå breda höfter. o 500 smälter in ganska bra på mig. Har 97cm runt både bröst o rumpa:) så klart dom ser stora ut... men fortf smakfullt.

Min kirurg lägger ju mest bakom, men jag tycker inte jag tjatade direkt. utan va mest bestämd. sa bara att jag ville ha framför innan det hann bli nån diskussion. inga problem:) om du väljer Proforma kan det dock vara lättare att få framför me Calle/Michael. men som sagt det går även me Örjan^^

Gilla

Anonym användare

22 apr, 2010

Jättesnygga bröst! 👍

Gilla

cupcake

Kvinna ·

23 apr, 2010

*busvisslar* GRATTIS! Hur känns det med dina nya vänner på plats?

Kramis!

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Tack Mary o Cupcake!^^

Oh Cookie, kan bara säga detsamma till dina vackra bopps! Tack, det känns helt underbart, har nog inte riktigt greppat att dom sitter där nu o inte försvinner när jag tar av BHn me 20 inlägg... :P

Kramar!

Gilla

Sukkubus

Kvinna ·

23 apr, 2010

Haha vi måste nästan få till den där fikan så jag får se IRL, är supernyfiken! 😀 Får se vilken kul balans det blir med andligt djup parat med våran längtan efter ytlig skänhet likaväl, hehe.

Renoveringen går kanske inte lika snabbt som förväntat så det blir väl ganska mycket röjande i helgen med men det går ju att umgås samtidigt. 😉

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Ja det måste vi:D haha inga problem. jag slänger av mig BHn i tid o otid o bara glor! hahah. :P

Tror inte samtalsämnena kommer sina om man säger så:D javisst det är lugnt, klart det går ändå! 👍

Gilla

Sukkubus

Kvinna ·

23 apr, 2010

Hemlis skrev:

Ja det måste vi:D haha inga problem. jag slänger av mig BHn i tid o otid o bara glor! hahah. :P

Tror inte samtalsämnena kommer sina om man säger så:D javisst det är lugnt, klart det går ändå! 👍

Haha ja det var en sak jag förväntade mig och blev som tänkt, att jag skulle stirra och klämma på de nya boobsen så fort tillfälles ges!!

Nä du vi skulle nog kunna prata i år sammanlagt! 😀

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Ser jättefina ut, ser fram emot att se utvecklingen på dem :) Grattis!!!

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Ja my darling S, längtar!^^

Petra: tack så jättemkt!:D

Till Marina o er andra som ville se helkroppsbild har jag nu lagt in en! har inte lyckats få mannen min att fota så gjorde mitt bästa med hjälp av spegeln! :)

Gilla

Sukkubus

Kvinna ·

23 apr, 2010

Åååååh Älskar den nya bilden, vill också ha såna!! 👍

Förresten så kommer jag in på PKF nu, PMade Tapioeira och bad henne komma hit. 😎

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Blir bara finare och finare! 😀

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2010

Hallooj tack för helkropps bilden!! :D

Dem klär verkligen dig!! :D  Kanske blir 500cc för mig också iaf... låter så mkt??

hade tänkt mig 400.. men vill inte att de blir för små så är nog lika bra att dra till med 500 ..

Gilla

Marina

Kvinna ·

23 apr, 2010

Klär dig jättefint!

Och du sa du hade 400cc egen vävnad? Då borde ju 470 cc på mig som har 200-250cc och är LITE större samt bredare runt om bli nån kupstorlek mindre, hoppas jag - för MIG. Jag får väl se om några veckor! 😀

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2010

WOW!! Stora och fina

Gilla

Anonym användare

25 sep, 2010

gud va skoj aåg att vi har samma läkare samt storlek o klinik men hittade inte hur man skrev mail ny på denna sida har minst tusen frågor =)

Gilla

Maria_S

Kvinna ·

02 jan, 2011

Hej Viktorias.

jag måste fråga dig, jag ska på konsultation hos örjan på onsdag den 5/1 nu, du är den jag hittat här som gjort störst bröst hos örjan. va det svårt att få honom att gå med på den storleken?

hur mycket egen vävnad hade du innan?

kan du inte maila mig både före och efterbilder på dina är du snäll?

[email protected]

jag är jätterädd att han inte vill gå med på den storleken jag vill ha då jag hört att han inte ofta vill göra stora bröst utan mer naturliga. 

kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem