Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

05 jul, 2011

Mina 250cc-tuttisar 11 dagar - *BILD*

Bröstförstoring

Ni som funderar på mindre storlekar, här är mina små 250cc tuttisar 11 dagar. 

38

Sortera efter

Joyce

Kvinna ·

05 jul, 2011

Jättefina, grattis! 👍

Gilla

_Petra_

Kvinna ·

05 jul, 2011

Skitsnygga!! Precis perfekt storlek, exakt sån som jag ville ha! Men mina blev lite större...

Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Tack snälla :) Ska bli spännande att se hur de utvecklar sig. Hoppas att hänger till sig och fläker ut sig lite med tiden, haha ;)

Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Ser jättefint ut.

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

05 jul, 2011

Jättefina! Jag ska själv lägga in 260cc i morgon :) så glad att jag valde en mindre storlek.
Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Snyyyyggt ;)

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

05 jul, 2011

Ha ha håller med dig "Less is more" :) min man är nog också lite skärrad. Men jag känner mig verkligen taggad. Blev så glad när jag såg ditt fina resultat.
Gilla

Miss Anastasia

Kvinna ·

05 jul, 2011

Såå fina! :) kul o se att det blev bra efter allt som hände!! Kommer hänga till sig o så med tiden :D Insåg att mina är mer formbara/rörliga nu, si så där 7 månader senare! Stoooor skillnad!
Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Oj! Tycker de ser väldigt stora ut för att va 250cc! Kanske är vinkeln iförsig. :) Jättefina iaf! :D

Gilla

Lavendel

Kvinna ·

05 jul, 2011

Jättefina redan ju och väldigt fina i storlek! :D Roligt att se bilder på lite mindre implantat. ^^

Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Lilla Anna 78: Åh, lycka till imorgon! Tänkte ta 275cc men så fick jag rådet av två vänner (den ena mindre än jag och den andra större) vilka valde 260 och 300 att köra på det mindre eftersom de båda önskat att de tagit mindre efter att det gått ett par år. Särskilt efter barnafödande och då båda tränar hårt. Än så länge är jag väldigt glad över storleken och min man, han är JÄTTEGLAD över den!! ;) Han var väldigt orolig över att det skulle komma hem en liten pinuppa genom dörren och inte hans surftjej ;)

Gilla

Juli11

Man ·

05 jul, 2011

Jättefina!

Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

snygga. tycker inte de är små, snarae perfekt till din kropp :)

Gilla

optimus

Kvinna ·

05 jul, 2011

väldigt fina!

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Åh va fina =)

Gilla

Sanela

Kvinna ·

06 jul, 2011

Gratiss, perfekte til dig :) Var du helt platt innan?
Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Miss Anastasia skrev:
Såå fina! :) kul o se att det blev bra efter allt som hände!! Kommer hänga till sig o så med tiden :D Insåg att mina är mer formbara/rörliga nu, si så där 7 månader senare! Stoooor skillnad!

Tack ;) Jag har dina som förebild nu inför min utveckling så jag håller tummarna :)

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Sanela skrev:
Gratiss, perfekte til dig :) Var du helt platt innan?

Inte helt platt men väldigt små a-kupor :)

Gilla

AngelBoobs

Kvinna ·

06 jul, 2011

Åh Suuupersnygga :)))) Grattis!! Vad har du för mått under bysten?

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Verkligen snygga!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem