Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

05 jul, 2011

Mina 250cc-tuttisar 11 dagar - *BILD*

Bröstförstoring

Ni som funderar på mindre storlekar, här är mina små 250cc tuttisar 11 dagar. 

38

Sortera efter

Anonym användare

06 jul, 2011

Grattis!! :) Verkligen supersnygga!! :)

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Lavendel skrev:

Jättefina redan ju och väldigt fina i storlek! :D Roligt att se bilder på lite mindre implantat. ^^

Såg att det snart är din tur, spännande! Är du ute efter ett naturligt resultat så kommer du att bli väääldigt nöjd. Mina ser redan ut som mina egna, förvånansvärt naturliga till utseendet förutom att de kanske ser lite för pigga nu i början ;)

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Carro_ skrev:

Åh va fina =)

Tjohoo!! ;)

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Jättefina! De ser större ut än mina 295...
Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

catpower skrev:
Jättefina! De ser större ut än mina 295...

Åh, tack! De ser inte stora ut, ser mest tonårssöta ut ;) Är du nöjd med din storlek och utveckling?

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Jag är nöjd med storleken (ville ha ganska små bröst), dock har jag fått lite problem som jag beskrivit i en ny tråd. Hoppas att det kommer att rätta till sig så att jag äntligen kan börja njuta av mina nya bröst😕

Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Gud vad fina! :)

Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

ÅÅ jag ska lägga in exakt den storleken och vet inte om det är för lite! Jag kan inte se bilderna än blev medlem igår :( Skulle du kunna tänka dig att skicka dem till min mail eller nåt? Jag har lite panik för vill inte ha för små bröst men Örjan på Proforma sa att större implantat skulle synas på kanterna då jag är så smal :/ Grattis till att du blev så nöjd!!
Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Googlad: Du ser ut att ha samma storlek som jag har nu, om inte större. Så 250 borde väl bli jättebra. Du kommer ju definitivt inte få små bröst :) Min kirurg var väldigt duktig på att uppskatta slutstorlek. Jag skulle lita på min kirurg när det gäller resultat och storlek om han säger att det finns risk att se kanterna. Pratade med min kirurg om det och han berättade just det att vissa får synbara kanter för att de går emot kirurgens råd och tjatar sig till fel storlek...De är ju ändå de som står och opererar dagarna i ända år efter år ;)

Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Kul att höra! Jag börjar känna att 250cc är rätt för mig! Nu funderar jag bara på om jag ska ha bakom eller framförplacering. Vill helst ha framför då jag tränar mycket och är rädd för muskulpåverkan :/ Men vill inte ha synliga kanter heller! La du framför eller bakom? :) Ja jag litar mycket på Örjan han verkar vara duktig! :)
Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Jag la bakom efter inrådan från både kirurg och vänner. Läste mycket om både bakom och framförplaceringar och kände mig rätt villrådig ett tag. På detta forum finns det ju väldigt starka förespråkare både för och emot. Tror man får utvärdera saken och gå på den egna magkänslan i slutänden.

Jag pratade mycket med mina vänner som båda haft inlägg i 5-10 år, vilka båda lagt bakom och absolut inte känner någon muskelpåverkan. Den ena är en fd. elitidrottare och tränar verkligen tungt och hård träning idag och hon har aldrig haft några som helst problem. Sedan har jag en vän som haft en del tjejer med inlägg och han menade att de med framför, enligt honom aldrig såg lika naturligt och snyggt ut. 

Det finns ju de med framförplacering som fått problem med det och fått lägga bakom och vice versa och andra som gör "rätt" val från början. Nästan omöjligt att förutse sådant, liksom andra komplikationer på förhand. Men bakom är ju absolut den vanligaste placeringen så jag har svårt att tänka mig att det är helt fel. Då skulle de väl inte fortsätta med det år efter år. 

Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Det är sant. Åå svårt det här alltså, men det positiva är att eftersom jag är så osäker så blir det nog bra vilket som tihi :) Hur många kupstorlekar ökade du med 250cc? Jag har b-kupa nu och vill ha c/d kupa nåt sånt :)
Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Det har bara gått 8 dagar så det är nog lite för tidigt att säga vad jag slutar, de är ännu lite svullna och får ju inte se den slutgiltiga formen förrän efter flera månader (en del säger 6 mån vid bakomplacering). Men i sport-bh jag har nu har jag 70D. Men jag skulle säga att de ser ut som b-kupor så det här med att diskutera kupstorlekar med sin kirurg eller med sig själv är nog himla missvisande. Silikonbröst drar ju större storlekar än vanliga bröst av någon anledning. Jag gick i alla fall från en a-kupa (knapp).

Är ju verkligen ingen expert men du lär ju få bra mycket större än traditionella d-kupor med 250cc. En vän till mig gick från liten a till d med 260cc (bakomplacering) och nu efter att hon fött barn vill hon inte ens säga sin storlek längre, haha. En annan gick från a till e med 245 cc (framförplacering). Båda deras kirurger blev väldigt förvånande och så även de :)

Gilla

Anonym användare

07 jul, 2011

Det låter bra med att det kan bli minst D-kupa för mig tihi :) Hon som la framför, var hon också väldigt smal? Tänkte på om hon fick synliga kanter och/eller rippling? Vad glad jag blir för din skull som är nöjd med resultatet än så länge, värsta mardrömmen skulle ju vara att vakna upp efter operationen och ångra sig! Men man måste väl ta risker ibland :)Jag har många tatueringar och det finns alltid risk att de inte kommer bli som man tänkt sig eller att man ångrar motiv osv. men det är som sagt inte värre än att man ångrar sig. Därför jag funderar mest på framförplacering också, då riskerar jag "bara" att resultatet kan bli lite sämre rent estetiskt, men om jag lägger bakom och får muskelproblem och inte kan träna o röra mig, ja då är det verkligen katastrof för mig :/
Gilla

Anonym användare

09 jul, 2011

Oj, vad tiden går. Snart två veckor! Uppdaterar med en ny bild nu när svullnaden lagt sig. 

Gilla

Anonym användare

09 jul, 2011

Jättefina redan👍Dom kommer trilla ner mer sen så du får en snygg underpol!!!!!!!Kram

Gilla

Anonym användare

09 jul, 2011

Annejoh: Tack! :) Det ser jag VERKLIGEN fram emot! Hoppas det sänder snart ;)

Gilla

Lila sammet

Kvinna ·

22 sep, 2012

Den här tråden är gammal, jag vet. Synd att bilderna inte finns kvar så jag tänkt mig nästan samma...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem