Meriah
Kvinna ·
02 dec, 2014
Mina 325cc ett år efter op, har uppdaterat med bilder :)
Hej alla fina :)
Har uppdaterat med bilder från min op som jag gjorde för ett år sedan hos Proforma Clinic, 325cc mp+ profile. Dock tycker jag de är för små, tyckte det redan från början egentligen så jag ska på konsultation hos Laser och Estetik nästa vecka och se vad de tycker. Anledningen till att jag går dit är för att man kan se i 3D hos dem. Första gången tyckte jag 325 kändes gigantiskt så därför vill jag se hur det kan se ut i 3D innan jag gör något förhastat denna gång.. Jag tycker dock brösten är skitsnygga bara lite små :P
Vad tycker ni och vad tror ni kan ska byta till? Jag tänker mig 450 alt 500cc HP för att få ett mer tydligt intryck framifrån.
Sortera efter

Anonym användare
02 dec, 2014

Courtesy
Kvinna ·
02 dec, 2014

dzoris
Kvinna ·
02 dec, 2014
herregud vad snygga bröst! Hoppas mina blir så snygga :)

reinalinda
Kvinna ·
02 dec, 2014
Jättefina verkligen!! Så kul att se bilder från andra som gjort på profoma eftersom att jag har bokat tid för konsultation där

Sezz
Kvinna ·
02 dec, 2014

ida2
Kvinna ·
02 dec, 2014
Det var nån som sa att om man vill att de ska se större ut framifrån ska man gå upp i diameter och om man vill att de ska se större ut från sidan är det putet man ska gå upp i. Däremot så vet jag inte om det är så. Nån som är lite mer insatt?
För övrigt så tycker jag inte de ser små ut ;) men håller med dig om att dom är snygga. Vilken storlek har du? :)

Meriah
Kvinna ·
02 dec, 2014
jättefina. men jag förstår vad du menar med större.. mer put typ?/större
Större , jag tycker mina har helt ok put men jag borde tagit större :)

Meriah
Kvinna ·
02 dec, 2014
herregud vad snygga bröst! Hoppas mina blir så snygga :)
Tack så mkt :) Ja de är supernsnygga men jag önskar att jag tagit större =/

Meriah
Kvinna ·
02 dec, 2014
Va nej är det sant?? Det sa de inget om när jag ringde och bokade tid =/ Konstigt men hon i repan kanske inte hade nån koll.. Äh jag kan lika gärna gå dit på konsultation, kan ju va kul att få en annan syn på saken oxå hos mer än en kirurg.

Meriah
Kvinna ·
02 dec, 2014
Det var nån som sa att om man vill att de ska se större ut framifrån ska man gå upp i diameter och om man vill att de ska se större ut från sidan är det putet man ska gå upp i. Däremot så vet jag inte om det är så. Nån som är lite mer insatt?
För övrigt så tycker jag inte de ser små ut ;) men håller med dig om att dom är snygga. Vilken storlek har du? :)
Jag har skitdålig koll =/ Men har bokat konsultation och berätta hur jag känner så får vi se..
Nä de ser inte så små ut avklätt men när jag har kläder så syns inte så mkt =/ Och jag gillar att ha sportbh på mig, gillar inte att ha bh så jag vill ha ett resultat som är mer synligt även med sportbh. Jag la i 325cc och har en stor 70E, dvs en E är lite liten och en F är för stor.. Jag är rädd att det kan bli svårt att hitta bh:ar om jag lägger i mer men som sagt jag gillar mest att gå runt i sportbh :)

loonette
Kvinna ·
03 dec, 2014
Nej, 3D funkar bara när man ska göra sin första op, tyvärr :( Jag känner igen dina känslor precis, bytte ut mina implantat förra veckan av precis den anledningen - jag tyckte också att mina var jättefina framifrån, alldeles lagom breda och sådär, men var inte nöjd med hur små de var i profil. Nu har jag 500hp, som har samma bredd som mina gamla implantat men mer put, dessutom har jag lagt dem framför muskeln vilket ger ännu lite mer put, och är så jäkla nöjd! :)

Meriah
Kvinna ·
03 dec, 2014
Nej, 3D funkar bara när man ska göra sin första op, tyvärr :( Jag känner igen dina känslor precis, bytte ut mina implantat förra veckan av precis den anledningen - jag tyckte också att mina var jättefina framifrån, alldeles lagom breda och sådär, men var inte nöjd med hur små de var i profil. Nu har jag 500hp, som har samma bredd som mina gamla implantat men mer put, dessutom har jag lagt dem framför muskeln vilket ger ännu lite mer put, och är så jäkla nöjd! :)
Okej det visste jag inte =/ Då kan jag lika gärna göra bytet på proforma där jag gjorde första op. Jag är ju supernöjd med bröstens utseende men vill ha större. Har oxå tänkt lägga i mellan 450 - 500cc hp :) Mailade med Örjan i morse så vi får se när de blir av. Man vill ju ha före sommaren iaf :)

loonette
Kvinna ·
03 dec, 2014
Värt att veta är även att ett implantatbyte hos L&E om man är opad på en annan klinik sedan tidigare kostar från 58000, medan Proforma inte tar något extra utan det kostar som vilken förstoring som helst. Örjan gillar inte riktigt att lägga stora implantat framför, men är inte överdrivet svårövertalad heller :)

Mle
Kvinna ·
03 dec, 2014

Anonym användare
03 dec, 2014
Tycker dina bröst är fina men om du vill ha större så ska du såklart byta 🙂
Dock så kanske du måste gå upp i put iaf för att kunna ha en större storlek, beroende på vad du har i bröstbredd osv.

loonette
Kvinna ·
03 dec, 2014

Meriah
Kvinna ·
03 dec, 2014
Värt att veta är även att ett implantatbyte hos L&E om man är opad på en annan klinik sedan tidigare kostar från 58000, medan Proforma inte tar något extra utan det kostar som vilken förstoring som helst. Örjan gillar inte riktigt att lägga stora implantat framför, men är inte överdrivet svårövertalad heller :)
58000? Helt sjuka pengar ju! Jag har mailat med proforma och de tar 29 000 för ett byte men jag är lite osäker på detta angående att priserna ska ändras på plastikoperationer från 2015. Jag frågade Örjan och han visste inte hur det skulle se ut 2015.. =/ Han tyckte jag skulle lägga i 450cc hp men jag är lite inne på 500cc hp.. Fasiken vad svårt det är alltså ..

Meriah
Kvinna ·
03 dec, 2014
Tycker dina bröst är fina men om du vill ha större så ska du såklart byta🙂
Dock så kanske du måste gå upp i put iaf för att kunna ha en större storlek, beroende på vad du har i bröstbredd osv.
Tack :) Ja de är snygga men jag känner att de är alldeles för små! När jag var på konsultation så tyckte jag att det såg jättestort ut men när implantaten var inopererade så tänkte jag direkt "VA?! såhär små ville jag inte ha" så det var min första reaktion och sen har jag inte ändrat mig tyvärr.. Örjan tycker jag ska lägga i 450cc hp har 325cc mp+ nu.

Meriah
Kvinna ·
03 dec, 2014
ok :) Får jag fråga om du vet vad ett implantatbyte är på Laser och Estetik om man op sig på annan klinik?

loonette
Kvinna ·
03 dec, 2014
Nu när jag sitter här en vecka efter op med thongbra är jag väldigt glad att jag lyssnade på Örjan och inte drogs in i någon storlekshets. De hade inte kunnat vara bredare än vad de är, och känns bra mycket större än tidigare trots att de fortfarande är intryckta av trång hud. Storleken känns faktiskt rätt perfekt nu! :)
Jag skulle alltså råda dig att kolla mer på mått än volym, och om du känner att du vill ha ännu större trots allt kanske du behöver gå upp till ultrahög profil istället?
jättefina. men jag förstår vad du menar med större.. mer put typ?/större