Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 feb, 2011

Mina 8 dagars - 550cc bröst!! *Bilder*

Bröstförstoring

Nu har det gått lite över en vecka sedan min operation! 😀 Kan typ göra allt nu, har inte direkt ont längre och har slutat äta smärtstillande. Det som har hänt är väl att ena bröstet är lite mer svullet än det andra och att det därför blivit ett veck som syns och känns ganska väl, men jag pratade med sköterskan och enligt henne var det inga problem, utan just att jag fortfarande var väldigt svullen. Det är förmodligen därför dom är i lite olika höjd också.. Hoppas det går till sig!

Jag har också fått en massa röda prickar (såg att det var fler här på forumet som fått det), antar att det har med sport-bhn att göra. Lär nog bli ganska varmt där under..

Annars är jag super nöjd! Älskar storleken!! Dom är t.o.m. större i verkligheten än på bilderna, me like 😛

Hur tycker ni att dom ser? Kommer det bli snyggt sen när dom gått till sig? 🙂 Kramar!

33

Sortera efter

GoldenHeart

Kvinna ·

25 feb, 2011

Åh, vad härligt att du är nöjd!! Och de kommer säkert bli ännu snyggare efter ett par veckor! :D

Gilla

Anonym användare

25 feb, 2011

Ja det känns så skönt!! Usch vad man oroade sig för innan att man inte skulle bli det 🙁 Ja precis, blir förhoppningsvis bra när svullnaden gått ner :)

Gilla

cadillacgirl

Kvinna ·

25 feb, 2011

Ser ju superfina ut! Grattis!

Gilla

MinaBröst

Kvinna ·

25 feb, 2011

Grattiiiis!! Du har Jätte fina bröst och då har det bara gått en vecka sen op! De kommer att bli super tror jag :) Hur stora bröst hade du sen tidigare?

Gilla

Anonym användare

25 feb, 2011

Grattis till underbart fina bröst!! Dom kommer att bli hur fina som helst med tanke på hur bra dom redan ser ut!! Vad roligt, jag har också oroat mig för hur dom skulle se ut,och tänkt lite negativa tankar, men nu får vi hoppas att det bara går uppåt från det här:D
Gilla

Malin88

Kvinna ·

25 feb, 2011

tycker me de ser rktigt fina ut! tror de rättar till sig sen. jag hade db o de va kantiga. men de är rättat till sig helt :) svullnaden gör mkt o sen att huden o muskeln måste töjjas. på mig va de nog de gamla bröstvecket som syndes. men de töjdes ut sen :)

Gilla

Sigge

Kvinna ·

25 feb, 2011

Ser hur snyggt ut som helst!! Vi har gjort exakt samma val och mina ser likadana ut just nu, 8 dagar för mig med:) Det blir nog skitbra med några veckor till!!

Gilla

Anonym användare

25 feb, 2011

hej jag har precis blivit medlem så jag ser tyvärr inga bilder:/ men jag ska göra en op den 8 mars och funderar fortfarande ver storleken. har nu en B kupa. Jag funderar på 500 eller 525. jag är 165 lång och rätt musklig. kommer 525 bli för stort kanske? :) kram

Gilla

Boobez

Kvinna ·

25 feb, 2011

Snygga redan GRATTIS :)

Gilla

Anonym användare

26 feb, 2011

Tack så jätte jätte mycket tjejer!! Vad glad jag blir 😀

MinaBröst: Tack så mycket :) Ja jag hoppas att det går åt rätt håll sen när dom blivit lite äldre :) Jag har lagt upp förebilder i min profil om du vill kika. Jag hade A - liten B kupa ungefär, så det blir en betydlig skillnad nu :D

sally84: Tack så mycket, vad kul att höra! Ja visst nojjade man mycket innan.. Får hoppas att allt går som det ska nu med läkningen :D

Malin88: Tack, vad glad jag blir att höra det! :) Jag frågade som sagt sköterskan angående vecket vilket jag var orolig att det skulle vara DB, men hon sa att det förmodligen skulle gå till sig när svullnaden lagt sig, så jag får hoppas på det :D

Sigge: Tack :D Jasså? Vad kul att se någon som gjort likadant! :D Är du nöjd med dina? :)

Reneee: Hej :) Åh jag vet känslan innan man kunde se allas bilder.. Jag tycker absolut inte att det skulle se för stort ut på dig!! Jag älskar stora bröst, och var själv lite tveksam om jag skulle få två stora bomber, men jag tycker att mina passar ovanligt bra till min kropp :) Det är klart att dom är stora, men jag tycker det är skitsnyggt :D Tror 525cc kan bli riktigt bra på dig eftersom du är lite kortare än mig :) 

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

ja det är 525cc jag funderar på mest:P vi får se vad det blir när jag är där.:) det är inte för tungt för dig ?

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

Reneee: Okej, jamen jag tror absolut att du kommer passa i det :) Och jag tycker inte att mina är FÖR stora, utan stora men fortfarande fint :) Tyngden känns ju det gör den, speciellt om man inte hade så mycket till byst innan. Men jag tror man vänjer sig! I början känns dom ganska tunga, men jag tror man vänjer sig ganska snabbt! :)

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

27 feb, 2011

åååå va fina,skitsnygga...längtar ännu mer nu,riktigt fina,så vill ja ha mina jue=)

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

Shit vad stooora dem blev ;) Men snygga! Grattis!

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

vanessa82: Åh tack så mycket!! :) Blir så himla glad av alla fina kommentarer <3 Vad spännande, när ska du göra din operation? :)

Ms: Hahah ja dom blev det 👍 Dock är dom ännu större i verkligheten! Höll på att smälla av när jag kollade mig i spegeln nyss haha :) Tack så mycket! :D

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Men fina blev dem :)
Nöjd med storleken?

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

28 feb, 2011

jag ska på konsultation 31mars och planerar och opereras i början av juni....längtar så otroligt mkt och speciellt när man ser så fina bröst,tycker din stl e helt perfekt skitsnyggt!!! hur har de varit? haft mkt ont?? man e ju riktigt nervös!!!

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Ms: Tack så mycket :) Jag är oerhört nöjd med storleken!! Älskar att dom är stora 😛 Nu har även kanterna börjat synas så jag blir nöjdare och nöjdare för varje dag, hoppas det bara håller i sig :)

vanessa82: Åh vad spännande!! :) Jag förstår att du längtar!! Jag gick och räknade ner dagarna en månad i förväg :) Tack så jätte mycket!! :) Det var faktiskt både och vad gäller smärtan. Jag föreställde mig det allra allra värsta så att jag inte skulle få en chock efteråt! Det gör ont, det gör det verkligen, men det måste man vara beredd på. Som sköterskan sa till mig så är det skillnad på en smärta som man har utsett sig själv för och en smärta som kommer helt plötsligt. Alla vi här på forumet har ju längtat efter det här så pass länge att jag tror man klarar av smärtan lättare. För mig gick det över på bara några dagar och jag kan säga att det är lätt värt det!! 😀 Jag ångrar inte mitt beslut en sekund, även fast jag inte vet om jag kommer få några komplikationer eller om någonting helt enkelt går snett, så är det här det bästa jag gjort 🙂

Har du funderat någonting på vad du vill ha för storlek, profil etc? Eller väntar du tills konsultationen? :)

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

28 feb, 2011

ja man längtar otroligt mkt,min sambo sa du har ju fött barn och de gick hur lätt som helst utan nån bedövning så då klarar du nog och operera dig,men de e ju helt två olika smärtor.jag ska vara beredd på de värsta,och hoppas att de värsta går över efter nån dag,jag förstår ju att de kommer göra sjukt ont,men min sambo ska vara hemma 1 vecka,tror du att jag fixar va själv efter de,vår dotter e då 1år.

samtidigt som man e nervös så längtar man ju......fyfan kan tänka mig när man ska op,så nervös man måste vara.

Ja jag e oxå rädd för alla komplikationer men de e ju faktiskt en risk man får ta om man nu verkligen vill op sig........mina kan inte bli värre än vad dem e nu,haha!! har ammat i 7mån.

Ja jag vill lägga in mellan 500-600cc hög profil,men detta e bara vad jag har tänkt får se när jag ska på konsultation =)

Hur lång e du?? vad väger du??

Än en gång dem e skitfina och vad jag har fattat de som så blir dem ju bara finare och finare med tiden.......så nu ska du va glad de värsta e över och du kommer vara fin till sommaren.

kram

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Okej, de låter ju härligt! :D

Nu är de bara bröllopet jag sak på nu i början av mars, sedan fyller jag och några på min pojkväns sida år. Sedan är de min tur! Hoppas att jag valt en bra storlek :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem