Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 feb, 2011

Mina 8 dagars - 550cc bröst!! *Bilder*

Bröstförstoring

Nu har det gått lite över en vecka sedan min operation! 😀 Kan typ göra allt nu, har inte direkt ont längre och har slutat äta smärtstillande. Det som har hänt är väl att ena bröstet är lite mer svullet än det andra och att det därför blivit ett veck som syns och känns ganska väl, men jag pratade med sköterskan och enligt henne var det inga problem, utan just att jag fortfarande var väldigt svullen. Det är förmodligen därför dom är i lite olika höjd också.. Hoppas det går till sig!

Jag har också fått en massa röda prickar (såg att det var fler här på forumet som fått det), antar att det har med sport-bhn att göra. Lär nog bli ganska varmt där under..

Annars är jag super nöjd! Älskar storleken!! Dom är t.o.m. större i verkligheten än på bilderna, me like 😛

Hur tycker ni att dom ser? Kommer det bli snyggt sen när dom gått till sig? 🙂 Kramar!

33

Sortera efter

Anonym användare

28 feb, 2011

vanessa82: Jamen precis :) Nämen jag tror att om man är riktigt förberedd och att man självklart längtar efter ett bättre resultat än innan, så går det bra! Det är ofta dom som förväntar sig perfektion som inte blir nöjd, så det får man tänka på :) Haha näe jag kände också så, jag hatade mina bröst innan.. Nu när jag kollar på före och efter bilderna så kan jag knappt fatta att jag levt med dom i 20 år haha 🙂

Min pojkvän var hemma med mig dom 5 första dagarna ungefär och det behövdes (speciellt dagen efter och sen på morgnarna när det är som värst) 4:e dagen tror jag att det var som jag kunde resa mig upp från sängen själv. 1 vecka borde räcka för att du ska kunna klara av det mesta själv. Det du ska vara försiktig med är att du knappt får lyfta någonting första veckan (jag tänkte på din dotter). Det var sköterskan väldigt noga att säga till mig, att inga tynga lyft första veckan, helst inte 2:a veckan heller, men du får helt enkelt ta det försiktigt och inga jättesnabba rörelser!

Okej, 500-600cc låter fint! Jag älskar stora bröst 😀 Jag är 1.70 lång och vägde innan operationen 58kg (tror att jag har gått upp lite nu i och med att man blir svullen av tabletterna, plus att man inte har rört sig på typ en vecka så..) ;) Tack så mycket :D Ja jag hoppas det fortsätter åt rätt riktning :)

Ms: Vad kul för dig att det snart är dags :) Har du bestämt dig för storleken? :)

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Jo, nu har han beställt mina implantat. De blev runda texturerade High profile 375cc med bredd 12 cm med coh 2 :)
Lite mindre än jag tänkt innan, men den storleken jag ville ha innan konsult. Ville ha 350-375cc då :P

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Har varit på konsultation fick inte operationstid förrän i juni. Men det blev 550cc Hp runda och jag hoppas det blir jättebra. Har nu 75 B . Men jag längtar dit... Jag är också ny medlem så jag kan inte se några bilder än. När får man börjar använda vanlig bh?
Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Gud riktigt snygga bröst du har fått.. och det med prickarna så fick jag med och får än ja eftersom jag har sportbhn än men det blir ju så varmt i den.. så det har nog med det att göra kan inte tänka mig nått annat...

Grattis igen

Gilla

MissyE

Kvinna ·

28 feb, 2011

Fiina! Grattis! Men du, är det sant att du kan göra nästan vadsom helst nu? =-O va tidigt isåfall, jag har haft mina 12dagar och det gör fortfarande rätt ont att gå, lyfta armar, sova osv. Äter inge smärtstillande men skulle säga att jag är lååångt ifrån normalt tillstånd. Haha ja dom där röda prickarna upptäckte jag oxå häromdan. Men tror också det är sportbhn och att man hela tiden är där o petar o känner. :-P
Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Ms: Okej, vad skönt att det är bestämt :) Kommer bli riktigt fint det där!! :D

Helenemarie: Vad spännande :) Tiden kommer gå fort tro mig, det känns som att den flyger förbi innan operationen :) Precis min storlek, kommer bli jättesnyggt!! :) Eh standard är att ha sport-bhn dom 2 första månaderna! Vet att vissa har den längre och vissa slarvar lite, men försök att ha den tid som din läkare säger, för säkerhets skull.

lindabyume: Tack så jätte mycket! Det känns som att dom förändras varje dag :D Ja precis, det blir väldigt varmt där under, hoppas bara att dom försvinner sen när man äntligen får ha vanlig bh. :)

MissyE: Tack så mycket :) Japp, det är helt sant. Jag kan röra mig nästintill hur som helst utan att det gör ont. Det enda jag kan komma på som smärtar lite ibland är när jag böjer mig ner (utan sport-bhn på). Så det är jätteskönt att vara utan smärtan! Det är inte alls onormalt att du har ont efter 12 dagar. Det är så himla olika från person till person när smärtan släpper, vissa är helt återställd efter några dagar, vissa har ont i flera veckor.. Haha ja precis! Skönt att det är ganska vanligt med dom där prickarna allafall, annars skulle jag nojja sönder haha :P

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Lift U Up skrev:

Ms: Okej, vad skönt att det är bestämt :) Kommer bli riktigt fint det där!! :D

Helenemarie: Vad spännande :) Tiden kommer gå fort tro mig, det känns som att den flyger förbi innan operationen :) Precis min storlek, kommer bli jättesnyggt!! :) Eh standard är att ha sport-bhn dom 2 första månaderna! Vet att vissa har den längre och vissa slarvar lite, men försök att ha den tid som din läkare säger, för säkerhets skull.

lindabyume: Tack så jätte mycket! Det känns som att dom förändras varje dag :D Ja precis, det blir väldigt varmt där under, hoppas bara att dom försvinner sen när man äntligen får ha vanlig bh. :)

MissyE: Tack så mycket :) Japp, det är helt sant. Jag kan röra mig nästintill hur som helst utan att det gör ont. Det enda jag kan komma på som smärtar lite ibland är när jag böjer mig ner (utan sport-bhn på). Så det är jätteskönt att vara utan smärtan! Det är inte alls onormalt att du har ont efter 12 dagar. Det är så himla olika från person till person när smärtan släpper, vissa är helt återställd efter några dagar, vissa har ont i flera veckor.. Haha ja precis! Skönt att det är ganska vanligt med dom där prickarna allafall, annars skulle jag nojja sönder haha :P

jo då det kommer dom göra.... mina har kommit och gått hela tiden...man kan ju förstå att det blir så

Gilla

Anonym användare

01 mar, 2011

Ja jag hoppas dem blir en bra storlek :) Hehe! Vill ju i alla fall fulla upp en hel hand med bröst ;) Hehe!
Bara orolig att dem blir små och att jag ångrar mig.
Men när jag kollar på Natacha P så är dem sååå snygga. Perfekt storlek.

Gilla

Anonym användare

01 mar, 2011

lindabyume: Ja precis, så länge det inte är nå farligt så känns det okej. Lite jobbigt om dom aldrig går bort dock, inte så kul att ha urringat då 😕

Ms: Det blir säkert jättebra det där! Oftast ska man ju gå på magkänslan, så jag tror det blir jättesnyggt på dig! Jag hade Natachas tidigare bröst som förebild. Tog samma storlek som hon hade förut, och är supernöjd! :D Så jag tror 375cc blir kanonbra på dig!

Gilla

Anonym användare

01 mar, 2011

Lift U Up skrev:

lindabyume: Ja precis, så länge det inte är nå farligt så känns det okej. Lite jobbigt om dom aldrig går bort dock, inte så kul att ha urringat då 😕

Ms: Det blir säkert jättebra det där! Oftast ska man ju gå på magkänslan, så jag tror det blir jättesnyggt på dig! Jag hade Natachas tidigare bröst som förebild. Tog samma storlek som hon hade förut, och är supernöjd! :D Så jag tror 375cc blir kanonbra på dig!

exakt  håller med... men mina har dock försvunnit men sedan kommer det ju nya när det blir varmt.. och speciellt när man ska ha mens då är det ju extra varmt..

nä men man får nog sminka över det lite då.. hihi

Gilla

Anonym användare

01 mar, 2011

Okej. Hon har 350cc bakom nu, och jag tar juu 375cc så de borde bli en bra storlek på mig :) Hoppas jag ;)

Gilla

sandra83

Kvinna ·

04 okt, 2012

Golden Heart... Det gick visst inte att skicka pm så jag skriver här. Ser att vi e exakt lika stora kroppsmässigt, jag ska göra en bröstförstoring om 2 veckor, har 340 inlägg sedan tidigare, fått 2 barn (ammat 1). på konsultationen pratade vi om 450 cc och ev lyft, men idag pratade jag med läkaren och han ser inte att lyft behövs men tror det behövs 550 cc för att fylla ut slapp hud. Men hur stort blir det undrar jag. Vore jättetacksam om du skulle vilja dela en bild på dina bröst. Det skiljer ju såklart från person till person men vi är ju jämnstora i kroppen?
tack på förhand/sandra
Gilla

Marina

Kvinna ·

04 okt, 2012

Det går inte att skicka PM förrän man blivit godkänd medlem, men sen går det! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem