andraalex
Kvinna ·
04 apr, 2011
Mina anatomiska 375cc -Bilder
Kan inte förstå att tiden gått så fort! Jag trivs med dem så här efter 6,5 månader men jag vill passa på att höra med er andra, jag känner fortfarande obehag i brösten. Speciellt när jag sover utan sport-bh, vilket jag därför sällan gör. Det känns obehagligt när de rör på sig, någon som vet om det försvinner med tiden eller om det är något man får leva med?
Sortera efter

Annette33
Kvinna ·
04 apr, 2011

Anonym användare
04 apr, 2011
Dem ser jätte fina ut!

Meryl
Kvinna ·
04 apr, 2011

Jesspeach
Kvinna ·
04 apr, 2011

andraalex
Kvinna ·
04 apr, 2011
Tack så mycket, blir så glad :)
Ja precis det gör inte ont, känns när de förflyttar sig längs bröstkorgen. Förut kändes det som att det var som ett "sug" när de förflyttade sig, men nu känns det mindre. Haha blir ju bara jättekonstigt när jag försöker förklara!

annzz
Kvinna ·
04 apr, 2011
Perfekta!

Anonym användare
04 apr, 2011
Måste säga de ser perfekta ut!! Har inte sett så många anatomiska bröst men resultatet är bland det finaste jag sett! :D Örjan är verkligen en toppen kirurg!

Malin88
Kvinna ·
04 apr, 2011
de är supersnygga!! hoppas den obehagliga känslan försvinner

Pixel
Kvinna ·
04 apr, 2011
Wow sjukt snygga. Känns härligt att se ett par så fina Örjan-tuttar när jag precis för några minuter sedan bokat en konsultation med honom =)

andraalex
Kvinna ·
04 apr, 2011

74a
Man ·
04 apr, 2011
Väldigt fina!!

pandora89
Kvinna ·
04 apr, 2011
Ser att en del anatomiska-tjejer hittat hit! Så jag har en fundering. Kan vi som ha anatomiska implantat använda push-up BHar?
När jag har kläder på mig så har jag ju inte den där pushen som runda implantat ger. Den tänkte jag före OP att jag lätt kunde få vid de tillfällen jag önskade, genom att använda push-bh. Min sköterska sa jag inte skulle använda push BH de föra 6 månaderna. Sen har jag inte riktigt fått ett tydligt svar av henne om det är OK använda det sen.
Vet ni flickor?
Ibland vill man ju ändå vara lite pushig :-)

Anonym användare
04 apr, 2011
Guuuuud vad fina! :)

musslanD
Kvinna ·
04 apr, 2011
Snygga!!!! Kul att se ett så bra resultat. Ska OP:a mig hos Örjan om åtta dagar :-).

Mymlan
Kvinna ·
04 apr, 2011

Boobies
Kvinna ·
05 apr, 2011
Vilka skönheter!! Roligt att se anatomiska i samma size som jag själv ska ha.. nästan iaf. Hoppas på ett minst lika snyggt resultat. Hur går det med pushup? Funkar det, har du testat?

xedra
Kvinna ·
05 apr, 2011

andraalex
Kvinna ·
05 apr, 2011

Boobies
Kvinna ·
05 apr, 2011
Ok, ja då så.. Bara man får till en hygglig urringning så är man ju nöjd 😀

maybe_b
Kvinna ·
06 apr, 2011
Har du mentor eller allergan anatomiska?
ÅHH, så snygga, precis det resultatet jag hoppas på att få!