Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Carco profilbild

Carco

Kvinna ·

27 feb, 2011

Mina boobies 6 mån, 325 cc (bilder)

Bröstförstoring

Ja herregud, 6 månader sen op imorgon. Älskar storlek och formen, men sörjer lite över rippling som syns i vissa lägen på höger bröst. Ska på sex månders kontroll i nästa vecka, så då får jag höra vad Cosmo säger.

28

Sortera efter

Anonym användare

27 feb, 2011

Supersnygga verkligen, bland dom finare jag sett! :D Vad lycklig du ska vara! 

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

Jätte fina!!=)

Gilla

annzz

Kvinna ·

27 feb, 2011

Sjukt fina!!

Gilla

Carco

Kvinna ·

27 feb, 2011

Å tack ni alla!!! Blir superglad av er komplimanger ska ni veta🙂

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2011

Drömbröst! Var och när märker du ripplingen?

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2011

Vilka superfina bröst!! :) Jaa, verkligen drömbröst! Hoppas detta med ripplingen inte blir värre!

Gilla

Carco

Kvinna ·

28 feb, 2011

Tack🙂 Dels känns den ganska mycket till och från, på höger bröst på insidan av klyftan. Men när jag lyfter upp bröstet eller trycker ihop båda och släpper, så  blir det vågigt i klyftan och ända upp till ovansidan av bröstet (och alltid när jag masserar bröstet). Det håller sig så några minuter för att sedan försvinna. När jag haft bh en hel dag och sedan tar av mig den syns det ibland också..

Men än så länge syns det inte i uringningen i vardagen. Men är ändå besvärande att behöva oroa sig för att det ska synas på badstranden, när man byter om osv...

Får se om jag förlikar mig med ripplingen eller om jag orkar gå igenom en omoperation. Tror nämligen att fickan är för trång och att det beror på det. Det som talar för att det skulle bli bra efter korr är ju att vänster bröst är helt perfekt idag....

Gilla

Anonym användare

16 jun, 2011

Hej Carco!

Vilka drömbröst exakt sådana jag skulle vilja ha! Var på konsultation hos Cosmo igår och han bestämde sig för att lägga in 275 respektive 320 cc på mig då jag har olikstora. Hade 150 vs 200 cc egen vävnad. Hoppa på att få samma resultat som dig:)

Upplever du att du ångrar dig att du inte tog större?

Kram

Gilla

Boobies

Kvinna ·

16 jun, 2011

Åh vika fina bröst! Ser riktigt gosiga ut juh!! 👍

Gilla

_Petra_

Kvinna ·

16 jun, 2011

DRÖMBRÖST!

Gilla

Hella

Kvinna ·

16 jun, 2011

Wow, bara så snygga.!Håller tummarna för dig med det här med ripplingen.

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

16 jun, 2011

poowan:  Jag var oxå på kons. hos cosmo igår!! 👍 Har oxå 150 - 200 egen vävnad. Skall lägga in 410 - 440. opas dock en vecka efter dig :P Fan vad kul det hade vart annars 😀

Gilla

Carco

Kvinna ·

17 jun, 2011

Tack alla söta! Jag är jättenöjd med storleken! Skulle kanske tom kunnat tänka mig lite mindre..Ripplingen är som förut. Ska tänka på det över sommaren så får vi se om jag tycker att det är värt att korra...Men rent utseendemässigt (förutom ripplingen förstås) är jag supernöjd!

Gilla

Anonym användare

27 okt, 2011

Åå vad fina bröst! Jag op nästa vecka o det blir 325 moderateplus coh 2. Efter att ha sett dina känner jag att strl blir perfekt!!! Wow, förstår att du är lycklig!! Kramis
Gilla

Carco

Kvinna ·

27 okt, 2011

Åh tack tack! Du kommer säkert bli supernöjd! Storleken är perfekt tycker jag! Lycka till med allt nu!
Gilla

tuttvickan

Kvinna ·

01 dec, 2011

vad hade du för bh storlek innan och vad har du nu ? :) jag vill nämligen lägga in 325 hos cosmo hehe och kan va kul åh veta hur mkt storleksskillnad i kupa de kan bli ? :D

Gilla

nami

Kvinna ·

01 dec, 2011

Dö snygga :) !!

Gilla

milliebillie

Kvinna ·

01 dec, 2011

Du har vansinnigt fina bröst! Blev det korr eller inte?

Gilla

Mtw

Kvinna ·

01 dec, 2011

Verkligen perfekta bröst hoppas mina blir så fina!! :0)
Gilla

Anonym användare

06 dec, 2011

Instämmer med alla, helt perfekta ju!! La också in 325, näst lägsta profilen, men tycker de känns för stora nu efter tre veckor. Hur har dina utvecklat sig storleksmässigt? De ser inte så farliga ut :), även om jag tycker att mina inte heller ser så stora ut på bild... Lycka till med ripplingen..!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem