Carco
Kvinna ·
27 feb, 2011
Mina boobies 6 mån, 325 cc (bilder)
Ja herregud, 6 månader sen op imorgon. Älskar storlek och formen, men sörjer lite över rippling som syns i vissa lägen på höger bröst. Ska på sex månders kontroll i nästa vecka, så då får jag höra vad Cosmo säger.
Sortera efter

Carco
Kvinna ·
11 dec, 2011
Tuttvickan: jag hade 75A innan operationen och nu använder jag 70E eller75C. Är jätte nöjd med mina boobisar! Ska dock korra ripplingen i april. Träffade Cosmo för några veckor sedan och han tror precis som jag att fickan på höger bröst är för trång. Så att han ska gå in och förstora fickan. Jag vill inte byta implantat för tycker de är så mjuka och gosiga!
Tack alla ni andra också för fina komplimanger
Gilla

Carco
Kvinna ·
11 dec, 2011
Oj 75D skulle det ståtycker inte storleken minskat eller ökat sedan veckorna efter op.. De har mjuknat samt hängt till sig lite mer bara
Gilla

nipple
Kvinna ·
26 dec, 2011
SKITSNYGGA!!!! :) jag är också opad av Peter och jag tror som du att mitt högra bröst, alltså fickan är för liten, känner rippling undersidan utåt :/ men vänster är bra och de bröstet är lite större. Men dina bröst va verkligen SKITSNYGGA!!!
Gilla

Carco
Kvinna ·
27 dec, 2011
Åh tack! Ska bli skönt att få ripplingen kortat. Är supernöjd annars! Dina ser också jättefina ut! Vilken profil har du? Min rippling visade sig först efter 3 mån. Om du har tur kanske din rippling försvinner med tiden!
Gilla

nipple
Kvinna ·
30 dec, 2011
Jag har 260cc MP :) ja hoppas det, men se känns ändå som att jag kommer att få Korta se högra bröstet ändå för i verkligheten och vissa bilder ser man också att de är mindre, jag hade lika stora bröst innan så de är störande att de är så nu :) men jag kan knappast tänka mig att dina kan se bättre ut för dom ser ju helt perfekta ut nu, helt gosiga haha förstår att du är supernöjd, skulle jag med varit :)
Gilla

nipple
Kvinna ·
30 dec, 2011
Korra ska de stå haha :)
Gilla

Carco
Kvinna ·
31 dec, 2011
Nipple tror inte du behöver oroa dig för att göra en korr redan,, dina bröst är så pass ny, så det kommer säkert rätta till sig av sig själv! Du har också fått ett jättefint resultat! Jag gillar definitivt lite mindre implantat..
Gilla

nipple
Kvinna ·
31 dec, 2011
Jag hoppas verkligen inte att jag behöver de! Men tänker att dom är så ojämna hela tiden :( tack :) ja men de gör jag med, vill att de ska se så naturligt ut som möjligt :) och man kan knappast tro att du fixat dina för som ser helt naturliga ut :)
Gilla