annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
Mina nya 705 cc bröst, bilder.
BröstförstoringTjejer.. Opererades i tisdag, korrigering + byte till större implantat. från 550 cc till 705 cc.
Mår faktiskt oväntat bra vilket känns skönt. Rena drömmen jämfört med min första operation.
Här kommer 2 bilder som jag tagit. En från dagen efter operation och en tog jag idag. (är svullen som sjutton). haha 😀
Jag hoppas och tror att de kommer bli snygga! Känns som det redan nu vilket känns toppen eftersom jag gått omkring med skit fula bröst nu i över ett halv år! Pii på det.
Vad tycker ni? 😉
Kramar
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
01 apr, 2011
Anonym användare
01 apr, 2011
Åh vad fina :D
lajsa123
Kvinna ·
01 apr, 2011
grrrr snygga!!!!!!!!!!!!!!
annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
Va snälla ni är tjejer =) tack!!
Anonym användare
01 apr, 2011
Väldigt snygga!!
guldskor
Kvinna ·
01 apr, 2011
Malin88
Kvinna ·
01 apr, 2011
emelie123
Kvinna ·
01 apr, 2011
men gaaah vad snygga! PRECIS sådär jag vill att mina ska se ut på min kropp!
Jag har 75C, och ska lägga in 550cc.. Vi har rätt lika kroppar, kurivga men slanka. Är 1.69 lång.. Vad tror du?
Aja, jag är sjukt glad för din skull! Du har ett par drömbröst nu :D :D :D
kraaam
Karro82
Kvinna ·
01 apr, 2011
Grattis. Riktigt snygga är dom redan!!
Anonym användare
01 apr, 2011
aaaas snyggt!!!!! helkropps bilden ser as bra ut!GRATTIS!!
Anonym användare
01 apr, 2011
Snygging där! 🤭
annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
lawendela, guldskor: tack så jättemycket. Det känns bra! =)
malin88: tack gumman, jag tror också att de kommer bli snygga med tiden! Äntligen, haha. Ja, jag var tvungen att ta en helkroppsbild men jag tyckte inte de såg för stora ut för min kropp faktiskt. Stora men inte för stora.
emelie123: tack stumpan, jag tror att 550 cc blir bra på dig! du har kropp till det! Jag har ju 550 cc innan, kolla mina bilder. (FULA men man ser ändå storleken) ..
Karro82, sara2barn, Maggan87: tacktacktack tjejer! Blir så glad av alla era fina kommentarer. <3 😀
Anonym användare
01 apr, 2011
De ser ut att kunna bli skit snygga när de är färdiga.
Grattis till nya boobies :-)
via_dolorosa
Kvinna ·
01 apr, 2011
Stora o snygga! Gillar dem skarpt. Ska dli kul o se hur de utvecklar sig. Har du dem bakom eller framför? Blir en anin avis, hoppas själv på o få uppgraderat mina befintliga 😉 ska träffa kirurgen nästa vecka 👍 Ju mer stora bröst jag ser ju mer säker blir jag på att det kommer bli bra på även mig.
Anonym användare
01 apr, 2011
OTROLIGT vad bra det blev!!
annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
Emsan, solskensoptimist: tack ska ni ha! =)
via_dolorosa: Tack du! De är bakom. va spännande! =) Snyggt med stora bröst. Lycka till hos kirurgen! du får berätta hur det gick sen!
tuttified
Kvinna ·
01 apr, 2011
Skitsnyggt rent ut sagt!! Grattis tjejen och hoppas det läker lika bra som dom är snygga! =D
Sigge
Kvinna ·
01 apr, 2011
Håller med massorna! Looking awsome! Passar dig perfekt!😀
GoldenHeart
Kvinna ·
01 apr, 2011
Åh, sexiga! :D Tycker att de passar väldigt bra till din kropp, det är STORA, men det ser ändå snyggt ut :)
annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
tuttified, Sigge, Goldenheart: Tack så jättemycket (= hoppas också att de läker bra! gulliga ni är! 🙂
Jättefina och passar kanon på din kropp :)