Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
annzz profilbild

annzz

Kvinna ·

01 apr, 2011

Mina nya 705 cc bröst, bilder.

Bröstförstoring

Tjejer.. Opererades i tisdag, korrigering + byte till större implantat. från 550 cc till 705 cc.

Mår faktiskt oväntat bra vilket känns skönt. Rena drömmen jämfört med min första operation.

Här kommer 2 bilder som jag tagit. En från dagen efter operation och en tog jag idag. (är svullen som sjutton). haha 😀

Jag hoppas och tror att de kommer bli snygga! Känns som det redan nu vilket känns toppen eftersom jag gått omkring med skit fula bröst nu i över ett halv år! Pii på det.

Vad tycker ni? 😉

Kramar

45

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

01 apr, 2011

Jättefina och passar kanon på din kropp :)

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

Åh vad fina :D

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

01 apr, 2011

grrrr snygga!!!!!!!!!!!!!!

Gilla

annzz

Kvinna ·

01 apr, 2011

Va snälla ni är tjejer =) tack!!

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

Väldigt snygga!!

Gilla

guldskor

Kvinna ·

01 apr, 2011

Fin fina gumman!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

01 apr, 2011

Fan vad fina de är! Redan!:) grattis, de kommer verkligen bli supersnygga när de är färdiga. Kul o se hur de såg ut i helkroppsbild :)
Gilla

emelie123

Kvinna ·

01 apr, 2011

men gaaah vad snygga! PRECIS sådär jag vill att mina ska se ut på min kropp!

Jag har 75C, och ska lägga in 550cc.. Vi har rätt lika kroppar, kurivga men slanka. Är 1.69 lång.. Vad tror du?

Aja, jag är sjukt glad för din skull! Du har ett par drömbröst nu :D :D :D

kraaam

Gilla

Karro82

Kvinna ·

01 apr, 2011

Grattis. Riktigt snygga är dom redan!!

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

aaaas snyggt!!!!! helkropps bilden ser as bra ut!GRATTIS!!

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

Snygging där! 🤭

Gilla

annzz

Kvinna ·

01 apr, 2011

lawendela, guldskor: tack så jättemycket. Det känns bra! =)

malin88: tack gumman, jag tror också att de kommer bli snygga med tiden! Äntligen, haha. Ja, jag var tvungen att ta en helkroppsbild men jag tyckte inte de såg för stora ut för min kropp faktiskt. Stora men inte för stora.

emelie123: tack stumpan, jag tror att 550 cc blir bra på dig! du har kropp till det! Jag har ju 550 cc innan, kolla mina bilder. (FULA men man ser ändå storleken) ..

Karro82, sara2barn, Maggan87: tacktacktack tjejer! Blir så glad av alla era fina kommentarer. <3 😀

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

De ser ut att kunna bli skit snygga när de är färdiga.

Grattis till nya boobies :-)

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

01 apr, 2011

Stora o snygga! Gillar dem skarpt. Ska dli kul o se hur de utvecklar sig. Har du dem bakom eller framför? Blir en anin avis, hoppas själv på o få uppgraderat mina befintliga 😉 ska träffa kirurgen nästa vecka 👍 Ju mer stora bröst jag ser ju mer säker blir jag på att det kommer bli bra på även mig.

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

OTROLIGT vad bra det blev!!

Gilla

annzz

Kvinna ·

01 apr, 2011

Emsan, solskensoptimist: tack ska ni ha! =)

via_dolorosa: Tack du! De är bakom. va spännande! =) Snyggt med stora bröst. Lycka till hos kirurgen! du får berätta hur det gick sen!

Gilla

tuttified

Kvinna ·

01 apr, 2011

Skitsnyggt rent ut sagt!! Grattis tjejen och hoppas det läker lika bra som dom är snygga! =D

Gilla

Sigge

Kvinna ·

01 apr, 2011

Håller med massorna! Looking awsome! Passar dig perfekt!😀

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

01 apr, 2011

Åh, sexiga! :D Tycker att de passar väldigt bra till din kropp, det är STORA, men det ser ändå snyggt ut :)

Gilla

annzz

Kvinna ·

01 apr, 2011

tuttified, Sigge, Goldenheart: Tack så jättemycket (= hoppas också att de läker bra! gulliga ni är! 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem