annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
Mina nya 705 cc bröst, bilder.
BröstförstoringTjejer.. Opererades i tisdag, korrigering + byte till större implantat. från 550 cc till 705 cc.
Mår faktiskt oväntat bra vilket känns skönt. Rena drömmen jämfört med min första operation.
Här kommer 2 bilder som jag tagit. En från dagen efter operation och en tog jag idag. (är svullen som sjutton). haha 😀
Jag hoppas och tror att de kommer bli snygga! Känns som det redan nu vilket känns toppen eftersom jag gått omkring med skit fula bröst nu i över ett halv år! Pii på det.
Vad tycker ni? 😉
Kramar
Sortera efter
matilda89
Kvinna ·
01 apr, 2011
vanessa82
Kvinna ·
01 apr, 2011
ååååå fan va fina dem e!!! dessa bilder har jag väntat på o va glad jag blev o se att dem var så fina......du ska vara glad de ser skitbra ut redan grattis gumman.......riktigt fina.och perfekt stl........helt enkelt kanon =) massa kramar
Malin88
Kvinna ·
01 apr, 2011
tycker inte heller de blev för stora, trots det är 705cc och ändå är du inte jättelång, kul o se det inte behöver bli två ballonger :) men de kommer nog bli större sen ;) men jag hade velat ha din storlek fast på min kropp, jag hade kanske inte behövs 700cc, kanske 600 :P
Sjörövare
Kvinna ·
01 apr, 2011
Hallå ja... skitsnygga redan ju!!
700 låter mycket, men passar som handen i handsken på dig!
Molly
Kvinna ·
01 apr, 2011
vanessa82
Kvinna ·
01 apr, 2011
Visa gärna lite bilder med kläder på sen framöver kul och se hur de ser ut,om de ser lika stort ut menar jag....än en gång skitfina=)
annzz
Kvinna ·
01 apr, 2011
matilda89: tack ska du ha gumman :D
vanessa82: aw, va go du är! :) glá jag blir. tack!! ska lägga ut med kläder på senare när jag fått på mig en riktig bh, så om ngn vecka! haha..
Mrs pirate, Molly: tack tjejer.. =) ja storleken blev bra! <3
malin88: tror du att de blir större? känns ej som det. jag har tänkt på det men inte kommit fram till ngt, hah. de kommer iaf ändras otroligt mycket. och det ser jag fram emot! 😀
Anonym användare
01 apr, 2011
Superfina!! :-) åh vad avundsjuk ja blir.. hihi:)
vad fick du betala för att lägga in större inplantat (vill också lägga in större därför ja frågar) :)
Malin88
Kvinna ·
01 apr, 2011
hehe ah de tror jag :P du lär ju få mer underpool o tycker de brukar se lite större ut då. men de är ju inviduellt, men snyggare lär de bli när formen kommit fram helt :)
optimus
Kvinna ·
01 apr, 2011
Ser hett ut, GRATTIS!! 🙂
matilda89
Kvinna ·
01 apr, 2011
Det kommer bli större och få snyggare form också.. Känns som jag kommer bli avundsjuk redan ;) haha
annzz
Kvinna ·
02 apr, 2011
nattiss, optimus: taack tjejer <3 :)
malin88, matilda89: Bara formen blir bra den här gången är jag nöjd! 😀
cosmotuttar
Kvinna ·
02 apr, 2011
Oj vilken skillnad, dem ser ju redan så mycket bättre ut!
Dem är skit snygga på dig, hoppas att dem blir som du vill denna gången :D
annzz
Kvinna ·
02 apr, 2011
cosmotuttar: tack =) det hoppas jag också.. <3
Anonym användare
02 apr, 2011
o fy faen, avundsjuk.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vil ha dina tuttar, så kan du få mina, dom va verkligen superduperultrakanon sexiga o perfekt storlek, !
oooo vad fina :D :D :D jag vil ha dom !!!!!!! ha ha , ska stjela dom o sy på mina på dej o dina på mej utan at du merker det om natten :D :D :D
annzz
Kvinna ·
02 apr, 2011
Julklapp: tack ska du ha!! 😀😀 du får inte stjäla dem! tror jag hade märkt de, haha! tack igen gumman!
Anonym användare
03 apr, 2011
hmmmm...... *tenka sej lenge om* Inte hvis jag sticker innom citadell och hittar lite narkos medel 💡
då hadde du inte markt det :D eller.... kun når du vaknade då. ha ha. :o)
Hur mår du? bettre nu? e killen fortfarande like duktig med serveringen? haha ! :O)
Anonym användare
03 apr, 2011
Jätte fina, dem passar dig! 🙂
annzz
Kvinna ·
03 apr, 2011
Julklapp: haha, gör sååå =) Jag mår ok. Men det svider som tusan i ärren!! ont gör det.. Nje, är han ikke! haha.
Msi: tack snälla du!! 😀
Anonym användare
03 apr, 2011
Vsg :)
Ser Svin bra ut, verkligen! Stora, fylliga redan. ME LIKE!